Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****

29 março 2015

Buitenhof de Leistert*****
256 avaliações
Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (dist. Leudal)
Site oficial

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Buitenhof de Leistert*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** em Roggel / Neer (dist. Leudal), escritas por outros viajantes.
Parque de férias Buitenhof de Leistert obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 256 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Buitenhof de Leistert***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Roggel / Neer (dist. Leudal). Depois, você pode encontrar 231 Fotos de férias de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos deParque de férias Buitenhof de Leistert*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Limburgo(Bélgica). Compare Parque de férias Buitenhof de Leistert***** com as outras acomodações em Roggel / Neer (dist. Leudal).
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Buitenhof de Leistert***** / Roggel / Neer (dist. Leudal). Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

255 avaliações de Buitenhof de Leistert*****

256 avaliações
8,6
8,3
9,4
8,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
avaliações na língua:
Amigos, março 2015
"Schitterende woningen !!!"traduzir
A. van Sprakelaar
9,0

19.03.2015 Wij zijn met vrienden een weekje in recreatiepark Buitenhof de Leistert geweest en hebben een geweldige vakantie gehad. Je kunt er mooi wandelen in de bossen, een avondje bowlen en biljarten en lekker uiteten. In de omgeving is genoeg te doen, ook op het gebied van waterrecreatie. Zelf hebben we een boottocht gemaakt over de Maas. Voor kinderen is er ook voldoende te doen op het park, zowel binnen als buiten. Dus reden te meer om snel terug te komen, en dan met onze kinderen.

Família com crianças, março 2015
"Prachtig park"traduzir
esther
10,0

23.03.2015 Mooi vakantiepark naast de bestaande camping van de Leistert.
Superleuke speeltuinen voor de kinderen die er ook heerlijk kunnen fietsen. Zwembad is ook kidsrpoof, als ook het huis in boerderijstijl. Al met al een aanrader, komen zeker nog eens terug!

Família com crianças, fevereiro 2015
"Mooie complete vakantiehuizen"traduzir
Yvon69
9,0

01.03.2015 In de voorjaarsvakantie een midweek verbleven in een type 9L, nr. 184 met 4 personen. Zeer ruime woning met grote sauna( geen infrarood). Je kijkt vanuit de woonkamer zo op de bosrand, dus zeer vrij gelegen. Wifi bijgekocht voor ipads. Helaas laatste vanaf donderdagavond ineens geen wifi meer. Je kan van apparaat wisselen, alleen moet je even 5 minuten wachten na het uitloggen. Ligging op 15 km van Roermond waar wij meerdere malen gezellig hebben gegeten. Dagje Maastricht vanaf het park is ook goed te doen. Het enige is dat het centrum met de voorzieningen wel erg ver ligt vanaf de Buitenhof, dus s ochtends zelf maar broodjes afgebakken. Ze gaan nog verder uitbreiden met woningen.Ik denk wel dat ze beter een eigen centrum voor de Buitenhof kunnen creëren ipv te combineren met de camping.

Família com crianças pequenas, fevereiro 2015
"Afgelegen bungalows zonder privacy."traduzir
Tina70
4,0
5,0
6,0

10.03.2015 Mooie bungalows, echter omgeving doet erg kaal aan. In tuinen geen privacy. Het centrum met o.a. zwembad is vanaf de voorste bungalows 10 minuten lopen met alleen volwassenen. Met kinderen doe je er nog langer over. Wel leuke activiteiten voor kleine kinderen en leuk zwembad. Zeer hondonvriendelijk park.

Amigos, 2015
"Niet boeken !"traduzir
thijs hoogenboom
1,0
1,0
6,0

29.01.2015 Wij zijn met de vriendengroep naar een huisje gegaan voor een weekend. We hebben een goed weekend gehad en alles was leuk mooi huisje . Maar toen we thuis kwamen hebben we een boete gehad van een paar honderd euro omdat we dingen kapot gemaakt zouden hebben. Waar helemaal niks van klopt ! ze hebben er foto's van gestuurd en we hebben alles moeten betalen omdat we geen foto's hadden van hoe we het achter gelaten hebben en het tegendeel dus niet kunnen bewijzen. Heel triest maar zo gaat dat blijkbaar ...

Marketing medewerker Buitenhof de Leistert, 30.01.2015
O proprietário disse:  Na vertrek hebben wij geconstateerd dat er diverse beschadigingen in de woning zijn aangebracht. De staande lamp is door gebroken en de kap ervan gescheurd. De lamp boven de eettafel zat los van het plafond en beide lampenkappen waren beschadigd. De tweezits bank was aan een kant helemaal doorgezakt. Het vuilnis stond nog in de tuin, afwas op het aanrecht en de tv-meubelen stonden helemaal vol met drankflessen en etenswaren. Dit kunnen we uiteraard niet tolereren en hierdoor zijn we genoodzaakt geweest om de kosten in rekening te brengen.

Família com crianças pequenas, janeiro 2015
"Heerlijk weekendje met kleine kinderen"traduzir
jenepen
6,0

20.01.2015 Accommodatie was top. Alles netjes schoon en het huisje was erg ruim. Wij hadden een kindvriendelijk huisje, met traphekje boven aan de trap, babybedje met matras, box, kinderstoel en een bolderkar. Was/droomcombinatie in het huisje was ook erg fijn. Zwembad ook erg leuk voor kleine kinderen, ze hebben zich uren vermaakt. Wel wat weinig kleedruimte bij het zwembad, zeker voor het hoogseizoen.
Verder heerlijk ruim park, leuke speeltoestellen en je kan je lekker wandelen.

"Superieur"traduzir
J vd Veen
7,0

30.12.2014 Week kerstvakantie met gezin (2 volw en 3 kleine kinderen) in 5p luxe kinderbungalow was geweldig.
We zijn nog nooit op zo'n mooi park geweest.
Royale en zeer nette bungalow. Faciliteiten waren geweldig.
Zeer vriendelijk personeel.
Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug.

"Heerlijk park, leuke omgeving"traduzir
Hans & Anita
9,0

23.12.2014 Zeer groot park met fraaie voorzieningen. Echt genieten voor alle leeftijden. Ondanks het mindere weer zijn we veel met de fiets en te voet er op uit getrokken en dat is echt de moeite waard. Aanraders voor ons, buiten het park zelf: fietsen langs de maas (schitterend Maaspanorama in het dorpje Neer), shoppen in Roermond en koffie met gebak eten bij lunchroom Mélange in het dorpje heythuysen (echt een tip!). Het eten bij het restaurant op het park (Croy) is overigens qua prijs/kwaliteit ook zeker prima.

Família com crianças pequenas, dezembro 2014
"Superpark (maar eigenlijk wisten we dat al!)"traduzir
L.Luykx
9,0

14.01.2015 Afgelopen Kerst wederom verbleven in De Leistert. Super-park waar ons gezelschap, variërend van 4 tot 83 jaar zich opperbest heeft vermaakt. Onze kleinste werd ziek op notabene kerstavond, maar alhoewel de receptie onbemand was (het was al na tienen), kwam er na het bellen van een aangeplakt nummer toch nog iemand een extra laken-set brengen. Wij vonden het erg vervelend maar deze meneer vond het de normaalste zaak van de wereld. Erg gastvrij, waar je op het park ook komt en wie je ook treft. Wie op dit park iets aan te merken heeft is wel heel erg verwend!

"Weekend genoten!"traduzir
annemarie_00
9,0

22.12.2014 Een weekend in huis nr. 55 verbleven op de Leistert. Wat een mooi park en wat een mooie, luxe en erg schone huisjes! Met 3 kleine kinderen onder de 4 jaar was het goed toeven, huis is kindvriendelijk, inclusief een bolderkar, dus de wandelingetjes naar de Plaza waren goed te doen. Daar is overigens een redelijke supermarkt, een snackbar, een restaurant, de bowling en voor de kinderen het belangrijkste, het zwembad en de binnenspeeltuin. We hebben er heel wat tijd doorgebracht, super! Valkenburg is drie kwartier rijden, maar erg leuk om heen te gaan. Het kabelbaantje bij de Wilhelminagrot is leuk met (iets grotere) kinderen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações