Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****

_
Buitenhof de Leistert*****
212 avaliações
Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (dist. Leudal)
Site oficial

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Buitenhof de Leistert*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** em Roggel / Neer (dist. Leudal), escritas por outros viajantes.
Parque de férias Buitenhof de Leistert obteve uma média de 8,9 dos 10, baseado em 212 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Buitenhof de Leistert***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Roggel / Neer (dist. Leudal). Depois, você pode encontrar 197 Fotos de férias de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos deParque de férias Buitenhof de Leistert*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Limburgo(Bélgica). Compare Parque de férias Buitenhof de Leistert***** com as outras acomodações em Roggel / Neer (dist. Leudal).
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Buitenhof de Leistert***** / Roggel / Neer (dist. Leudal). Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

212 avaliações de Buitenhof de Leistert*****

212 avaliações
8,6
8,2
9,4
8,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
avaliações na língua:
Família com crianças pequenas, julho 2014
"Een vakantie om nooit te vergeten"traduzir
Maarten Poppe
9,0

21.07.2014 We verbleven een weekje in een vakantiehuisje en het was gewoon SUPER, we hadden een zeer mooi en verzorgd huis met alles erop en eraan,we hadden heel mooi weer en we hebben dan ook ons weekje zonder veel problemen kunnen invullen, fietsen in de omgeving, een namiddag rond toeren met de oldtimer bus, bezoek aan toverland, aardbeienland, boottochtje in Roermond, winkelen in de outlet winkels van Roermond, bezoeken van stadje Thorn. Wat moet een mens nog meer hebben voor een geslaagde vakantie en niet te vergeten het zwembad als afkoeling

Família com crianças pequenas, julho 2014
"Zeer goed park. Een aanrader."traduzir
sinnemazwart
9,0

21.07.2014 Een week met zoon van 8 in huisje 158 ( 5 P. Luxe ) gezeten. Zeer schoon huisje met alle luxe aanwezig. Groot voordeel dat alle huisjes rookvrij zijn. Op het park zeer weinig honden en dat is ook wel eens leuk. Zwembad goed, maar soms wel erg druk. Leuk meertje met strand. Leuke omgeving om te fietsen. Gegeten in restaurant Croy. Zeet vlotte ( nergens eerder zo meegemaakt ) en opgewekte bediening. Supermarkt met goed assortiment. Park zelf wordt prima onderhouden en het ziet er allemaal keurig uit. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is het de privacy rondom de huisjes. Deze staan op ruime kavels, maar echte begroeiing is er ook na drie jaar nog niet. Als deze er komt dan is het gewoon een perfecte locatie. Wij hebben ons als Fries in Limburg prima vermaakt.

"Heerlijke huisjes"traduzir
Ronald den Bakker
8,0

05.07.2014 Midweek geweest op dit park. Zeer mooie boerderij huizen, we zaten in een grote 7 pers.luxe uitvoering (nr 53) met omheinde tuin voor de kids, ideaal. 1 groot grasveld als achtertuin, top! Huis was erg mooi en luxe. Wel een huis kiezen aan het begin, anders is het ver lopen naar de plaza. Veel speelgelegenheden waren voor iets grotere kinderen (vanaf kleuter leeftijd), onze kinderen waren voor veel dingen nog wat te klein, maar dat is overal bijna zo. De speeltoestellen midden in de plaza zijn echt ideaal, kun je zelf lekker op het terras zitten terwijl de kinderen lekker aan het spelen zijn. Zwembad is wel geschikt ook voor de aller kleinsten is het leuk. Veel gegeten hebben we niet op het park, maar er was een restaurant en een snackbar aanwezig. In Roggel kun je ook Chinees afhalen of pizza's/schotels, da's ook zo gehaald. In de supermarkt hebben ze alles wat je nog extra nodig hebt. Wij gingen net voor begin van het hoogseizoen, overal was het nog vrij rustig.

Família com crianças pequenas, junho 2014
"Wij komen hier zeker nog eens terug!"traduzir
Fam. BHR
9,0

29.06.2014 Net terug van 10 dagen verblijf op Vakantiepark Buitenhof. Een mooi schoon opgezet gebied, prachtige huizen en een zeer leuke omgeving. Wij zaten in een lkindvriendelijk uxe 5 persoons boederij. Super! Alles leek nog wel nieuw. Traphekje is echt een aanrader want de trap is vrij steil en grenst direct aan de badkamer. Grote omheinde tuin, wasmachine/ droger, sauna, bubbelbad, bolderkar en alles schoon. Leuke speeltoestellen op het park, in de plaza en het gebied rondom de camping. Bos direct naast je tuin en de mensen in heel die streek zijn zo vriendelijk.
Enige minpuntjes: plaza is beetje saai en in het voorseizoen zijn het zwembad en de winkel al om 18.00 uur dicht.
Maar ondanks dat: wij komen hier zeker nog eens terug!

"Prima"traduzir
Cocky
9,0

13.07.2014 voor derde keer hier geweest, morgen weer naar huis.
alles was weer prima, wat betreft de afstanden dat weet je als je boekt, wij nemen altijd onze fietsen mee en anders een fiets huren, dan ben je zo bij de winkel om broodjes te halen,
en lopen is gezond toch!! en de tuin was perfect voor onze hond

"Prachtig vakantie adres"traduzir
PJ Coomans
9,0

25.06.2014 Buitenhof de Leistert heeft alles in huis om iedere gast een heerlijk vakantiegevoel te geven. Je wordt van A tot Z in de watten gelegd.
Mooi zwembad, binnen en buiten, leuke veilige speeltuinen, restaurant Croy zo klantvriendelijk en heerlijke maaltijden in goede prijs- kwaliteit verhouding.

Viagem de grupo, junho 2014
"Goed, leuk en mooi vakantiepark"traduzir
Bart
8,0

19.06.2014 Voor gezinnen/groepen/familie-weekendjes een prima onderkomen. Mooie, ruime huisjes met alle benodigde faciliteiten. Ook genoeg te doen voor kinderen en een leuk zwembad om in te spetteren.

"Geweldig echt een aanrader!"traduzir
Sabine woiski
10,0

11.06.2014 met Pinksteren geweest heerlijke korte vakantie gehad was onze 1 e keer op deze camping ,was echt super fijn ,vorig jaar jaar op de paal geweest is ook goed ,maar deze camping de leistert scoort voor ons echt meer punten!
fijn buiten zwembad ,ook voor onze peuter en het binnenbad ,ja prachtige kampeer plaatsen mooi gras zag er allemaal heel netjes en keurig uit ,schoon alles is top op deze camping! wij gaan zeker terug komen tot snel groetjes

Família com crianças pequenas, maio 2014
"Mooi park"traduzir
flipsen
7,0

01.06.2014 Buitenhof de leistert is een prachtig park met super mooie boerderijen!! De plaza is klein tegenover hoe groot het park is. Veel leuke speeltuinen. Croy is een goed restaurant en niet duur. In supermarkt is van alles te krijgen!! We hebben gezellig weekend gehad!!

Viagem de grupo, maio 2014
"Aangenaam"traduzir
M&R
8,0

29.06.2014 Fijn vakantiepark. Zeer mooie en fijne huisjes. Het enige min punt. Naar het zwembad en supermarkt is ver. Lopend ging niet dus wij hebben alles met de auto gedaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações