Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****

30 outubro 2014

Buitenhof de Leistert*****
231 avaliações
Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (dist. Leudal)
Site oficial

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Buitenhof de Leistert*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** em Roggel / Neer (dist. Leudal), escritas por outros viajantes.
Parque de férias Buitenhof de Leistert obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 231 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Buitenhof de Leistert***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Roggel / Neer (dist. Leudal). Depois, você pode encontrar 201 Fotos de férias de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos deParque de férias Buitenhof de Leistert*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Limburgo(Bélgica). Compare Parque de férias Buitenhof de Leistert***** com as outras acomodações em Roggel / Neer (dist. Leudal).
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Buitenhof de Leistert***** / Roggel / Neer (dist. Leudal). Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

231 avaliações de Buitenhof de Leistert*****

231 avaliações
8,6
8,2
9,4
8,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
avaliações na língua:
Família com crianças pequenas, outubro 2014
"Geweldig vakantiepark."traduzir
Adry
8,0

24.10.2014 Zeer gastvrij en geweldig park. Bij aankomst bleek ons huis waterschade te hebben, de mensen van de Leistert hebben dit wel zo genereus opgelost. Wij kregen direct een ander huis aangeboden en omdat ons gezelschap hierdoor gesplitst moest worden, 5 in een huis en 3 in een gedeelte van het huis met waterschade vonden ze dit zo vervelend voor ons dat we de vakantie op hun kosten nog een keer mochten doen. Daarboven kregen we ook nog een etentje aangeboden dank zij de inspanning van Ben.
Geweldig. Graag gaan we nog een keer. Groetjes familie Verhoogt

"Geweldig compleet park"traduzir
Martijn
10,0

17.09.2014 Huisjes waren van alles voorzien en goed schoon. De sauna was erg lekker en dankzij het overdekt terras konden we lekker lang buiten zitten ondanks wat regen. Voorzieningen zijn super, die hebben we wel eens anders gezien. Het is een paar minuten lopen maar helemaal niet storend aangezien we vakantie hebben. Het is niet zo ver als sommige het hier op Zoover laten lijken.

Amigos, setembro 2014
"Mooiste park van Nederland"traduzir
Paul Habets
9,0

13.10.2014 Schitterende architectuur veel variatie, gelegen in een prachtige wandelomgeving en omringd met gezellige dorpen.

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"traduzir
snint
8,0

26.09.2014 Wij zaten in een 5-persoons kinderbungalow. Dit was ideaal! Er was zelfs een bolderkar aanwezig, wat heel fijn was want het park is zo groot, dat het een pittig eindje lopen is voor kinderen. Ook was het heel fijn dat er een wasmachine in het huisje was!
Park is mooi, maar nog wel wat kaal. Leuke speeltuin, alleen soms was het hek niet open en dan moet je via de camping omlopen, dat was wel vervelend. Zwembad en binnenspeelplaats zijn erg leuk.
We hebben 2x in het restaurant gegeten, de 1e keer vonden we het niet geweldig, 2e keer was het eten er heel lekker en goede attente bediening.
Veel last van muggen!
Er is een ruime tuin om het huisje waar de kinderen heerlijk kunnen spelen, ook lekker bij een kinderbungalow is deze omheind, en kunnen de kinderen dis niet weglopen.
Er is vloerverwarming in het huisje, deze bleek bij ons niet goed te werken, binnen een uur was er al een monteur, echt klasse!
Kortom, voor herhaling vatbaar!

"Fantastisch aangepaste woning 101"traduzir
Gies biemans
9,0

27.09.2014 Voor een kind met autisme is deze woning heel rustig, mooi en zonder allerlei onnodige prikkels. Dikke 9

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Mooie huizen op een prachtig groot park"traduzir
marleen_plug
10,0

30.08.2014 Wij hadden een 6 p vip huisje geboekt. Echt helemaal super, van alle gemakken voorzien. Mooie afgeschermde tuin, overdekt terras met heater en alle luxe die je maar kunt bedenken was in het huisje aanwezig. Schoonmaak was prima in orde. Pasjes waren van te voren opgestuurd, dus geen lange wachtrijen bij de receptie. Supermarkt ook zeer compleet. Leuke grote speeltuin op het park. Kortom: het park is echt een aanrader en in de omgeving is veel te doen.

"Mooi, maar....."traduzir
yasmijn27
8,0

29.08.2014 Wij zijn net terug van een week op de Buitenhof. Huisje 60. Mooi en heel erg compleet. Op de Buitenhof staan een paar mooie speeltoestellen en het geheel is goed verzorgt. Tegenvaller vonden wij dat er bij de PSP geen spellen zitten. Die moet je huren en een flinke borg voor betalen. Dit stond niet in de brochure.
Een groot nadeel vonden wij dat al het leuke op minstens een kwartier lopen was. Op de camping is veel vertier. Fantastische animatie, een mooi zwembad, goed restaurant en een prachtige grote speeltuin met vijver en strandje. Maar dit alles was dus echt ver van het huisje vandaan. Even snel heen en weer piepen voor een boterham doe je daar niet.
Voor onze jongste van 5 hadden we een loopfietsje meegenomen en daar waren we echt blij mee.
Volgend jaar gaan we weer, maar dan huren we iets op de camping. Want het is echt een hele fijne omgeving en onze kinderen van 12 en 5 hebben echt genoten.

"Geweldig genoten op Buitenhof de Leistert !!"traduzir
Petra
9,0

19.08.2014 Afgelopen week met ons gezin geweldig genoten op Buitenhof de Leistert.
Een 5 persoons huisje (5 luxe), en luxe was het !! Van alle gemakken voorzien. In de grote tuin hebben de jongens nog een balletje kunnen trappen, maar dat kon uiteraard ook op het voetbalveldj in de buurt. We hebben veel gewandeld en gefietst, ondanks de regenbuien zo nu en dan, maar dat mocht de pret niet drukken. Dat waren ideale sauna momenten..
Met ons kleine nichtje was het goed vertoeven in het binnenbad en het grote klimrek op de plaza.
Handig is de supermarkt, ze hebben er veel, smorgens lekkere warme broodjes. We zijn ook gaan eten bij Croy, prijs kwaliteitverhouding is prima. Verder zijn we nog in Toverland geweest, in Heythuysen en in Roggel zelf, erg gezellig allemaal.
Helaas was de vakantie zo voorbij, volgend jaar misschien twee weekjes boeken :)

"Schoonmaak moet echt beter!"traduzir
Fam.
10,0

18.08.2014 Wij hadden een 7lk met hond, zeer grote tuin aan bosrand. Ideaal voor kind en hond. Schoonmaak zeer matig, overal lagen witte hondenharen. Met slecht weer is het zwembad veel te druk, je moet wachten op een kleedruimte. Het is jammer dat je met de auto de camping niet op mag, mijn jongens vissen graag in de campingvijver. Alle activiteiten zijn ook op de camping dus een fiets is echt nodig.

Viagem de grupo, agosto 2014
"Mooie boerderijen"traduzir
gert vooijs
8,0

16.08.2014 Wij in huisje 151 gezeten. Mooie boerderij met prachtige tuin.Ruim opgezet.Veel te doen in de mooie omgeving. Goed fietsen daar.Enige nadeel is het zwembad. Is ten eerste of-date.En veel te kleun als het in de zomer geen weer is om buiten te zwemmen.Op de camping aldaar verblijven 6000 personen die ook gebruik mogen maken van het zwembad. Kleedhokjes en de opberg hokjes zijn verschrikkelijk vies.Stinkt gewoon. Erg jammer. Internet voor je eigen mobiel bereik is slecht.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações