Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****

2 setembro 2014

Buitenhof de Leistert*****
226 avaliações
Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (dist. Leudal)
Site oficial

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Buitenhof de Leistert*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** em Roggel / Neer (dist. Leudal), escritas por outros viajantes.
Parque de férias Buitenhof de Leistert obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 226 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Buitenhof de Leistert***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Roggel / Neer (dist. Leudal). Depois, você pode encontrar 197 Fotos de férias de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos deParque de férias Buitenhof de Leistert*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Limburgo(Bélgica). Compare Parque de férias Buitenhof de Leistert***** com as outras acomodações em Roggel / Neer (dist. Leudal).
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Buitenhof de Leistert***** / Roggel / Neer (dist. Leudal). Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,9
8,2
9,4
8,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
avaliações na língua:
Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Mooie huizen op een prachtig groot park"traduzir
marleen_plug
10,0

30.08.2014 Wij hadden een 6 p vip huisje geboekt. Echt helemaal super, van alle gemakken voorzien. Mooie afgeschermde tuin, overdekt terras met heater en alle luxe die je maar kunt bedenken was in het huisje aanwezig. Schoonmaak was prima in orde. Pasjes waren van te voren opgestuurd, dus geen lange wachtrijen bij de receptie. Supermarkt ook zeer compleet. Leuke grote speeltuin op het park. Kortom: het park is echt een aanrader en in de omgeving is veel te doen.

"Mooi, maar....."traduzir
yasmijn27
8,0

29.08.2014 Wij zijn net terug van een week op de Buitenhof. Huisje 60. Mooi en heel erg compleet. Op de Buitenhof staan een paar mooie speeltoestellen en het geheel is goed verzorgt. Tegenvaller vonden wij dat er bij de PSP geen spellen zitten. Die moet je huren en een flinke borg voor betalen. Dit stond niet in de brochure.
Een groot nadeel vonden wij dat al het leuke op minstens een kwartier lopen was. Op de camping is veel vertier. Fantastische animatie, een mooi zwembad, goed restaurant en een prachtige grote speeltuin met vijver en strandje. Maar dit alles was dus echt ver van het huisje vandaan. Even snel heen en weer piepen voor een boterham doe je daar niet.
Voor onze jongste van 5 hadden we een loopfietsje meegenomen en daar waren we echt blij mee.
Volgend jaar gaan we weer, maar dan huren we iets op de camping. Want het is echt een hele fijne omgeving en onze kinderen van 12 en 5 hebben echt genoten.

Família com crianças pequenas, 2014
"Geweldig genoten op Buitenhof de Leistert !!"traduzir
Petra
9,0

19.08.2014 Afgelopen week met ons gezin geweldig genoten op Buitenhof de Leistert.
Een 5 persoons huisje (5 luxe), en luxe was het !! Van alle gemakken voorzien. In de grote tuin hebben de jongens nog een balletje kunnen trappen, maar dat kon uiteraard ook op het voetbalveldj in de buurt. We hebben veel gewandeld en gefietst, ondanks de regenbuien zo nu en dan, maar dat mocht de pret niet drukken. Dat waren ideale sauna momenten..
Met ons kleine nichtje was het goed vertoeven in het binnenbad en het grote klimrek op de plaza.
Handig is de supermarkt, ze hebben er veel, smorgens lekkere warme broodjes. We zijn ook gaan eten bij Croy, prijs kwaliteitverhouding is prima. Verder zijn we nog in Toverland geweest, in Heythuysen en in Roggel zelf, erg gezellig allemaal.
Helaas was de vakantie zo voorbij, volgend jaar misschien twee weekjes boeken :)

Família com crianças pequenas, 2014
"Schoonmaak moet echt beter!"traduzir
Fam.
10,0

18.08.2014 Wij hadden een 7lk met hond, zeer grote tuin aan bosrand. Ideaal voor kind en hond. Schoonmaak zeer matig, overal lagen witte hondenharen. Met slecht weer is het zwembad veel te druk, je moet wachten op een kleedruimte. Het is jammer dat je met de auto de camping niet op mag, mijn jongens vissen graag in de campingvijver. Alle activiteiten zijn ook op de camping dus een fiets is echt nodig.

Viagem de grupo, agosto 2014
"Mooie boerderijen"traduzir
gert vooijs
8,0

16.08.2014 Wij in huisje 151 gezeten. Mooie boerderij met prachtige tuin.Ruim opgezet.Veel te doen in de mooie omgeving. Goed fietsen daar.Enige nadeel is het zwembad. Is ten eerste of-date.En veel te kleun als het in de zomer geen weer is om buiten te zwemmen.Op de camping aldaar verblijven 6000 personen die ook gebruik mogen maken van het zwembad. Kleedhokjes en de opberg hokjes zijn verschrikkelijk vies.Stinkt gewoon. Erg jammer. Internet voor je eigen mobiel bereik is slecht.

"Geweldige vakantie"traduzir
ageeth
8,0

31.08.2014 Het was een top vakantie! Nog niet eerder zo leuk gehad als hier en we hebben toch al verscheidene parken gehad.
Een mooi, luxe en schoon huisje met omheinde tuin wel zo fijn met kleine kinderen. De wasmachine in het huisje was echt een uitkomst. Het park is ruim opgezet (niet hutje mutje op elkaar). Het koffiezetapparaat ging stuk en vrijwel direct na het melden kwamen ze een nieuwe brengen, prima service! Mooie speeltuinen op de buitenhof maar ook op het campinggedeelte een mooie grote speeltuin met strandje. Echt een park met veel rust en ruimte die een bepaalde luxe uitstraalt. Wij hebben zo genoten dat we tijdens de vakantie direct hebben geboekt voor volgend jaar.

Família com crianças, julho 2014
"Matige prijs kwaliteit verhouding"traduzir
Morshuis
5,0
5,0
7,0

31.07.2014 Het was een prachtige woning,was echter matig schoon gemaakt. De internetvoorziening was slecht evenals de tv ontvangst in de woning. Wij hadden erg veel last van vliegen in de woning en het was erg warm in de woning. Verder een ruime woning.wij waren met 11 personen aanwezig.voorzieningen hiervoor waren toereikend.bij aankomst ruim 30 minuten moeten wachten voor we de toegangssleutels hadden.

"Leuk park"traduzir
S.Imming
7,0

01.08.2014 Het is een schoon en goed onderhouden park met mooie huizen. Wij hadden de pasjes (sleutels van het huis) thuis al ontvangen, zodat je niet via de receptie hoefde. Dit was een goede service. Huisjes zijn goed met een grote tuin. Restaurant Croy is lekker eten voor een goede prijs. Supermarkt met van alles te koop, erg handig.
Wat wij een nadeel vonden is dat de matrassen met een rubber/plastic hoes zijn waardoor het behoorlijk zweten was tijdens het slapen, dus neem een molton hoes mee. Naar het centrum is het wel een stukje lopen. Heel veel vliegen in het huis.

Família com crianças pequenas, julho 2014
"Heel leuk vakantiepark, ideaal voor kinderen"traduzir
Saskia
7,0

29.07.2014 heel mooi verzorgd park met mooie huisjes, genoeg te doen, wel grote afstand naar de plaza. Muggengaas aan de ramen op bovenverdieping zou wel aangenamer zijn, zeker in de zomer als je met de ramen openslaapt, want de muggen steken graag. Superleuke speeltuin en zwembaden. Wel superdruk in deze periode, de zwembaden en ligvijver zitten dan echt vol. In omgeving genoeg te doen voor wie dit wenst, check mijn tips.

"De leistert is top"traduzir
Danny Nuberg
8,0

27.07.2014 Zijn er een week geweest en hebben weer genoten van alles het huisje was super mooi en alles was schoon en wat een luxe sauna, jacuzzi moie keuken ,het zwembad is mooi en buiten bad dankzij het mooie weer ook leuk maar wel druk, verder echt genoten met onze kids van 6 maandjes en 8 jaar, volgend jaar weer een weekje boeken

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações