Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****

24 maio 2015

Buitenhof de Leistert*****
260 avaliações
Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (dist. Leudal)
Site oficial

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Buitenhof de Leistert*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** em Roggel / Neer (dist. Leudal), escritas por outros viajantes.
Parque de férias Buitenhof de Leistert obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 260 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Buitenhof de Leistert***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Roggel / Neer (dist. Leudal). Depois, você pode encontrar 232 Fotos de férias de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos deParque de férias Buitenhof de Leistert*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Limburgo(Bélgica). Compare Parque de férias Buitenhof de Leistert***** com as outras acomodações em Roggel / Neer (dist. Leudal).
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Buitenhof de Leistert***** / Roggel / Neer (dist. Leudal). Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

260 avaliações de Buitenhof de Leistert*****

260 avaliações
8,6
8,3
9,4
8,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
avaliações na língua:
Família com crianças pequenas, abril 2015
"Heerlijk!"traduzir
rene.maris
9,0

06.05.2015 Wat een heerlijk super groot en luxe huis! Wij hadden een VIP uitvoering nr 83, lekker op de hoek en uitkijk op de speeltuin, lekker gebruik gemaakt van de sauna, zonnebank en het bubbelbad, ook de weber Bqq en de wasmachine was een uitkomst! Service bij klachten was goed, werd direct verholpen. Ons huis bleek bij aankomst niet schoongemaakt te zijn, werd binnen 5 min opgelost!! Leuk zwembad met 2 mooie glijbanen. Jammer dat het buitenbad nog niet open was, maar zag er wel goed uit. Op de plaza is voor de kids een leuke indoor-speelparadijs. Het park is verder netjes aangelegd en goed onderhouden, vanaf het park zit je binnen een paar min in het bos. Voor ons was het geen probleem dat we een stukje moesten lopen om naar de plaza te gaan. Kortom: voor ons was het een geslaagde vakantie, komen zeker nog eens terug!

Família com crianças pequenas, abril 2015
"Geweldige voorjaarsvakantie"traduzir
Mariska
8,0

06.05.2015 We zijn in april 2015 een week naar dit park geweest. Mijn man, zijn moeder van in de 80 en ons peutermeisje van 2 jaar. We hebben een heerlijke week gehad. Dit kwam mede door het prachtige weer wat we hadden.
De buitenhof is vrij nieuw, mooie huisjes, alles wat je nodig hebt zit erin. Wij hadden een VIP huisje voor 6 met sauna en zonnebank. Heerlijk gebruik van gemaakt en mijn schoonmoeder had haar slaapkamer en eigen badkamer beneden. Enige minpunt was dat e.e.a. wat stoffig was. Het was zichtbaar dat de sierkussens van de bedden (net zoals bij ons) meestal op de grond lagen. En in de hoeken was er ook veel stof. Verder een heerlijke ruime tuin erbij. En omdat de huisjes vrijstaand zijn, altijd wel een plekje in de zon, uit de wind. Het groen op het park is nog vrij jong. Het personeel heel aardig en bereid te helpen. Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van de grote camping die er naast ligt. Fijn dat alles binnen handbereik is, hoewel de super wat prijzig is.

Família com crianças, abril 2015
"Zeer mooie vakantiehuizen."traduzir
Fam.Stoel
8,0

02.05.2015 Zeer mooie nog vrij nieuwe accommodatie met fraaie huizen,velen jammerlijk wel ver van de plaza af.Fietsen mee is een echte aanrader op dit park. Het park ligt even buiten Roggel,naast de camping de Leistert.

Família com crianças pequenas, março 2015
"Heerlijk weekje relaxen"traduzir
leon van belzen
10,0

02.04.2015 Heerlijke vakantie gehad in dit park.Zeer mooie huizen, alles lekker fris en schoon. Tuin rondom het huis zeer groot en tuin netjes verzorgd.Huis voorzien van alle mogelijke gemakken, lekker in de sauna gezeten in de eigen woning. bubbelbad is ook heerlijk.Horeca op het park is zeer goed vooral het restaurant. Broodjes van de supermarkt zijn lekker vers. Zwembad is schoon en leuk voor kinderen, zelfs aan bedjes voor de allerkleinsten is gedacht. De Leistert bedankt en tot volgend jaar!!!!

Amigos, março 2015
"Wat een heerlijk weekend"traduzir
Hans
9,0

26.03.2015 Het was een leuk en luxe weekend. Een 7 persoons bungalow die van alle gemakken is voorzien. Een huis met veel ruimte met zelfs een sauna. Het kindpakket is echt een aanrader met kleine kinderen. Grote buiten speeltuin op het park en indoor spelen in de plaza. Bij de plaza ligt een supermarkt met een ruim assortiment aan producten en verse broodjes. We zijn een dagje in Roermond geweest, dat is echt een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug!!!

Amigos, março 2015
"Schitterende woningen !!!"traduzir
A. van Sprakelaar
9,0

19.03.2015 Wij zijn met vrienden een weekje in recreatiepark Buitenhof de Leistert geweest en hebben een geweldige vakantie gehad. Je kunt er mooi wandelen in de bossen, een avondje bowlen en biljarten en lekker uiteten. In de omgeving is genoeg te doen, ook op het gebied van waterrecreatie. Zelf hebben we een boottocht gemaakt over de Maas. Voor kinderen is er ook voldoende te doen op het park, zowel binnen als buiten. Dus reden te meer om snel terug te komen, en dan met onze kinderen.

Família com crianças, março 2015
"Prachtig park"traduzir
esther
10,0

23.03.2015 Mooi vakantiepark naast de bestaande camping van de Leistert.
Superleuke speeltuinen voor de kinderen die er ook heerlijk kunnen fietsen. Zwembad is ook kidsrpoof, als ook het huis in boerderijstijl. Al met al een aanrader, komen zeker nog eens terug!

Família com crianças, fevereiro 2015
"Mooie complete vakantiehuizen"traduzir
Yvon69
9,0

01.03.2015 In de voorjaarsvakantie een midweek verbleven in een type 9L, nr. 184 met 4 personen. Zeer ruime woning met grote sauna( geen infrarood). Je kijkt vanuit de woonkamer zo op de bosrand, dus zeer vrij gelegen. Wifi bijgekocht voor ipads. Helaas laatste vanaf donderdagavond ineens geen wifi meer. Je kan van apparaat wisselen, alleen moet je even 5 minuten wachten na het uitloggen. Ligging op 15 km van Roermond waar wij meerdere malen gezellig hebben gegeten. Dagje Maastricht vanaf het park is ook goed te doen. Het enige is dat het centrum met de voorzieningen wel erg ver ligt vanaf de Buitenhof, dus s ochtends zelf maar broodjes afgebakken. Ze gaan nog verder uitbreiden met woningen.Ik denk wel dat ze beter een eigen centrum voor de Buitenhof kunnen creëren ipv te combineren met de camping.

Família com crianças pequenas, fevereiro 2015
"Afgelegen bungalows zonder privacy."traduzir
Tina70
4,0
5,0
6,0

10.03.2015 Mooie bungalows, echter omgeving doet erg kaal aan. In tuinen geen privacy. Het centrum met o.a. zwembad is vanaf de voorste bungalows 10 minuten lopen met alleen volwassenen. Met kinderen doe je er nog langer over. Wel leuke activiteiten voor kleine kinderen en leuk zwembad. Zeer hondonvriendelijk park.

Amigos, 2015
"Niet boeken !"traduzir
thijs hoogenboom
1,0
1,0
6,0

29.01.2015 Wij zijn met de vriendengroep naar een huisje gegaan voor een weekend. We hebben een goed weekend gehad en alles was leuk mooi huisje . Maar toen we thuis kwamen hebben we een boete gehad van een paar honderd euro omdat we dingen kapot gemaakt zouden hebben. Waar helemaal niks van klopt ! ze hebben er foto's van gestuurd en we hebben alles moeten betalen omdat we geen foto's hadden van hoe we het achter gelaten hebben en het tegendeel dus niet kunnen bewijzen. Heel triest maar zo gaat dat blijkbaar ...

Marketing medewerker Buitenhof de Leistert, 30.01.2015
O proprietário disse:  Na vertrek hebben wij geconstateerd dat er diverse beschadigingen in de woning zijn aangebracht. De staande lamp is door gebroken en de kap ervan gescheurd. De lamp boven de eettafel zat los van het plafond en beide lampenkappen waren beschadigd. De tweezits bank was aan een kant helemaal doorgezakt. Het vuilnis stond nog in de tuin, afwas op het aanrecht en de tv-meubelen stonden helemaal vol met drankflessen en etenswaren. Dit kunnen we uiteraard niet tolereren en hierdoor zijn we genoodzaakt geweest om de kosten in rekening te brengen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações