Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****

31 julho 2014

Buitenhof de Leistert*****
216 avaliações
Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (dist. Leudal)
Site oficial

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Buitenhof de Leistert*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** em Roggel / Neer (dist. Leudal), escritas por outros viajantes.
Parque de férias Buitenhof de Leistert obteve uma média de 8,9 dos 10, baseado em 216 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Buitenhof de Leistert***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Roggel / Neer (dist. Leudal). Depois, você pode encontrar 197 Fotos de férias de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos deParque de férias Buitenhof de Leistert*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Limburgo(Bélgica). Compare Parque de férias Buitenhof de Leistert***** com as outras acomodações em Roggel / Neer (dist. Leudal).
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Buitenhof de Leistert***** / Roggel / Neer (dist. Leudal). Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

216 avaliações de Buitenhof de Leistert*****

216 avaliações
8,6
8,2
9,4
8,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
avaliações na língua:
Família com crianças pequenas, julho 2014
"Heel leuk vakantiepark, ideaal voor kinderen"traduzir
Saskia
7,0

29.07.2014 heel mooi verzorgd park met mooie huisjes, genoeg te doen, wel grote afstand naar de plaza. Muggengaas aan de ramen op bovenverdieping zou wel aangenamer zijn, zeker in de zomer als je met de ramen openslaapt, want de muggen steken graag. Superleuke speeltuin en zwembaden. Wel superdruk in deze periode, de zwembaden en ligvijver zitten dan echt vol. In omgeving genoeg te doen voor wie dit wenst, check mijn tips.

"Leuke camping"traduzir
Marco

30.07.2014 We hebben op de camping gestaan
Op de zomerhof vind het alleen jammer dat je tegen de achterkant van je buren ze caravan zit te kijken je kan er makkelijk ronde veldjes van maken
Mvg Fam. DIJKSTRA

"De leistert is top"traduzir
Danny Nuberg
6,0
8,0

27.07.2014 Zijn er een week geweest en hebben weer genoten van alles het huisje was super mooi en alles was schoon en wat een luxe sauna, jacuzzi moie keuken ,het zwembad is mooi en buiten bad dankzij het mooie weer ook leuk maar wel druk, verder echt genoten met onze kids van 6 maandjes en 8 jaar, volgend jaar weer een weekje boeken

Família com crianças pequenas, julho 2014
"Een vakantie om nooit te vergeten"traduzir
Maarten Poppe
9,0

21.07.2014 We verbleven een weekje in een vakantiehuisje en het was gewoon SUPER, we hadden een zeer mooi en verzorgd huis met alles erop en eraan,we hadden heel mooi weer en we hebben dan ook ons weekje zonder veel problemen kunnen invullen, fietsen in de omgeving, een namiddag rond toeren met de oldtimer bus, bezoek aan toverland, aardbeienland, boottochtje in Roermond, winkelen in de outlet winkels van Roermond, bezoeken van stadje Thorn. Wat moet een mens nog meer hebben voor een geslaagde vakantie en niet te vergeten het zwembad als afkoeling

"Zeer goed park. Een aanrader."traduzir
sinnemazwart
9,0

21.07.2014 Een week met zoon van 8 in huisje 158 ( 5 P. Luxe ) gezeten. Zeer schoon huisje met alle luxe aanwezig. Groot voordeel dat alle huisjes rookvrij zijn. Op het park zeer weinig honden en dat is ook wel eens leuk. Zwembad goed, maar soms wel erg druk. Leuk meertje met strand. Leuke omgeving om te fietsen. Gegeten in restaurant Croy. Zeet vlotte ( nergens eerder zo meegemaakt ) en opgewekte bediening. Supermarkt met goed assortiment. Park zelf wordt prima onderhouden en het ziet er allemaal keurig uit. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is het de privacy rondom de huisjes. Deze staan op ruime kavels, maar echte begroeiing is er ook na drie jaar nog niet. Als deze er komt dan is het gewoon een perfecte locatie. Wij hebben ons als Fries in Limburg prima vermaakt.

Família com crianças, julho 2014
"Geweldig park!!"traduzir
Nicole
9,0

25.07.2014 Wat een mooi huisje. Heel schoon. Prima bedden. Het terras is heerlijk. We misten alleen een Senseo, maar die hebben we van huis meegenomen. De was/droogmachine is goed gebruikt. Jammer dat de eetkamerstoelen heel erg doorgezakt waren, maar met een kussen erop ging het prima.
Prima park. Rustig. Afstand naar het centrum is groot, maar dat weet je van tevoren.
Het zwembad is heel leuk, ook het naastgelegen buitenbad en strandje aan een plas water. Speelgelegenheden genoeg voor de kinderen. Eten bij Croy was heel lekker. Jan Linders is te vinden in Roggel, maar beter was de Plus in Helden.
Goede uitvalsbasis naar pretparken en andere leuke dingen.

"Heerlijke huisjes"traduzir
Ronald den Bakker
8,0

05.07.2014 Midweek geweest op dit park. Zeer mooie boerderij huizen, we zaten in een grote 7 pers.luxe uitvoering (nr 53) met omheinde tuin voor de kids, ideaal. 1 groot grasveld als achtertuin, top! Huis was erg mooi en luxe. Wel een huis kiezen aan het begin, anders is het ver lopen naar de plaza. Veel speelgelegenheden waren voor iets grotere kinderen (vanaf kleuter leeftijd), onze kinderen waren voor veel dingen nog wat te klein, maar dat is overal bijna zo. De speeltoestellen midden in de plaza zijn echt ideaal, kun je zelf lekker op het terras zitten terwijl de kinderen lekker aan het spelen zijn. Zwembad is wel geschikt ook voor de aller kleinsten is het leuk. Veel gegeten hebben we niet op het park, maar er was een restaurant en een snackbar aanwezig. In Roggel kun je ook Chinees afhalen of pizza's/schotels, da's ook zo gehaald. In de supermarkt hebben ze alles wat je nog extra nodig hebt. Wij gingen net voor begin van het hoogseizoen, overal was het nog vrij rustig.

Família com crianças pequenas, junho 2014
"Wij komen hier zeker nog eens terug!"traduzir
Fam. BHR
9,0

29.06.2014 Net terug van 10 dagen verblijf op Vakantiepark Buitenhof. Een mooi schoon opgezet gebied, prachtige huizen en een zeer leuke omgeving. Wij zaten in een lkindvriendelijk uxe 5 persoons boederij. Super! Alles leek nog wel nieuw. Traphekje is echt een aanrader want de trap is vrij steil en grenst direct aan de badkamer. Grote omheinde tuin, wasmachine/ droger, sauna, bubbelbad, bolderkar en alles schoon. Leuke speeltoestellen op het park, in de plaza en het gebied rondom de camping. Bos direct naast je tuin en de mensen in heel die streek zijn zo vriendelijk.
Enige minpuntjes: plaza is beetje saai en in het voorseizoen zijn het zwembad en de winkel al om 18.00 uur dicht.
Maar ondanks dat: wij komen hier zeker nog eens terug!

"Prima"traduzir
Cocky
9,0

13.07.2014 voor derde keer hier geweest, morgen weer naar huis.
alles was weer prima, wat betreft de afstanden dat weet je als je boekt, wij nemen altijd onze fietsen mee en anders een fiets huren, dan ben je zo bij de winkel om broodjes te halen,
en lopen is gezond toch!! en de tuin was perfect voor onze hond

"Prachtig vakantie adres"traduzir
PJ Coomans
9,0

25.06.2014 Buitenhof de Leistert heeft alles in huis om iedere gast een heerlijk vakantiegevoel te geven. Je wordt van A tot Z in de watten gelegd.
Mooi zwembad, binnen en buiten, leuke veilige speeltuinen, restaurant Croy zo klantvriendelijk en heerlijke maaltijden in goede prijs- kwaliteit verhouding.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações