Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****

29 janeiro 2015

Buitenhof de Leistert*****
249 avaliações
Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (dist. Leudal)
Site oficial

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Buitenhof de Leistert*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** em Roggel / Neer (dist. Leudal), escritas por outros viajantes.
Parque de férias Buitenhof de Leistert obteve uma média de 8,9 dos 10, baseado em 249 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Buitenhof de Leistert***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Roggel / Neer (dist. Leudal). Depois, você pode encontrar 208 Fotos de férias de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos deParque de férias Buitenhof de Leistert*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Limburgo(Bélgica). Compare Parque de férias Buitenhof de Leistert***** com as outras acomodações em Roggel / Neer (dist. Leudal).
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Buitenhof de Leistert***** / Roggel / Neer (dist. Leudal). Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

249 avaliações de Buitenhof de Leistert*****

249 avaliações
8,6
8,2
9,4
8,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
avaliações na língua:
Família com crianças pequenas, janeiro 2015
"Heerlijk weekendje met kleine kinderen"traduzir
jenepen
6,0

20.01.2015 Accommodatie was top. Alles netjes schoon en het huisje was erg ruim. Wij hadden een kindvriendelijk huisje, met traphekje boven aan de trap, babybedje met matras, box, kinderstoel en een bolderkar. Was/droomcombinatie in het huisje was ook erg fijn. Zwembad ook erg leuk voor kleine kinderen, ze hebben zich uren vermaakt. Wel wat weinig kleedruimte bij het zwembad, zeker voor het hoogseizoen.
Verder heerlijk ruim park, leuke speeltoestellen en je kan je lekker wandelen.

"Superieur"traduzir
J vd Veen
7,0

30.12.2014 Week kerstvakantie met gezin (2 volw en 3 kleine kinderen) in 5p luxe kinderbungalow was geweldig.
We zijn nog nooit op zo'n mooi park geweest.
Royale en zeer nette bungalow. Faciliteiten waren geweldig.
Zeer vriendelijk personeel.
Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug.

"Heerlijk park, leuke omgeving"traduzir
Hans & Anita
9,0

23.12.2014 Zeer groot park met fraaie voorzieningen. Echt genieten voor alle leeftijden. Ondanks het mindere weer zijn we veel met de fiets en te voet er op uit getrokken en dat is echt de moeite waard. Aanraders voor ons, buiten het park zelf: fietsen langs de maas (schitterend Maaspanorama in het dorpje Neer), shoppen in Roermond en koffie met gebak eten bij lunchroom Mélange in het dorpje heythuysen (echt een tip!). Het eten bij het restaurant op het park (Croy) is overigens qua prijs/kwaliteit ook zeker prima.

Família com crianças pequenas, dezembro 2014
"Superpark (maar eigenlijk wisten we dat al!)"traduzir
L.Luykx
9,0

14.01.2015 Afgelopen Kerst wederom verbleven in De Leistert. Super-park waar ons gezelschap, variërend van 4 tot 83 jaar zich opperbest heeft vermaakt. Onze kleinste werd ziek op notabene kerstavond, maar alhoewel de receptie onbemand was (het was al na tienen), kwam er na het bellen van een aangeplakt nummer toch nog iemand een extra laken-set brengen. Wij vonden het erg vervelend maar deze meneer vond het de normaalste zaak van de wereld. Erg gastvrij, waar je op het park ook komt en wie je ook treft. Wie op dit park iets aan te merken heeft is wel heel erg verwend!

"Weekend genoten!"traduzir
annemarie_00
9,0

22.12.2014 Een weekend in huis nr. 55 verbleven op de Leistert. Wat een mooi park en wat een mooie, luxe en erg schone huisjes! Met 3 kleine kinderen onder de 4 jaar was het goed toeven, huis is kindvriendelijk, inclusief een bolderkar, dus de wandelingetjes naar de Plaza waren goed te doen. Daar is overigens een redelijke supermarkt, een snackbar, een restaurant, de bowling en voor de kinderen het belangrijkste, het zwembad en de binnenspeeltuin. We hebben er heel wat tijd doorgebracht, super! Valkenburg is drie kwartier rijden, maar erg leuk om heen te gaan. Het kabelbaantje bij de Wilhelminagrot is leuk met (iets grotere) kinderen!

Família com crianças pequenas, 2014
"Leuk en mooi park"traduzir
Robert
6,0

05.12.2014 Huis en park erg netjes. T restaurant was minder.

"Fantastisch alomvattend verblijf"traduzir
Van hoorde
10,0

16.12.2014 We hebben ongelooflijk genoten van het kwalitatief hoogstaand verblijf in het luxe huis (11 pers). Gewoon alles was aanwezig vooral de 2 koelkasten, grote oven, zalige bedden voldoende makkelijke zetels, luxueuze badkamers, bolderkar, vloerverwarming ... Noem maar op...! Zeker voor herhaling vatbaar!

Família com crianças pequenas, novembro 2014
"Luxe ruimebungalow tegen een schappelijke prijs!"traduzir
Annemiek Vredendaal
7,0

01.12.2014 Van donderdag tm zondag hebben wij mogen genieten van een mooie 7 persoonsbungalow op het nieuwe bungalowpark de Leistert. Fijn dat we op donderdag al mochten aankomen. Flexibel!

De bungalow was nieuw, mooi, schoon en ruim. Met 7 personen en 2 babies hadden we genoeg bewegingsvrijheid in en om het huis. Heerlijk ook die schuur aan huis en de 2 ruime badkamers.

De wandeling naar de plaza was niet kort maar goed te doen. Met een stop bij de speeltuin en het vlot was het voor de kinderen ook prima te doen.

Zwembad was prima. Niet heel groot maat leuk voor 2 uurtjes vertier. Zowel de 6 jarige kinderen als de kleintjes van 1 jaar hebben zich hier goed vermaakt.

Croy restaurant serveerde prima eten tegen een hele schappelijke prijs. Aardig personeel.

Erg leuk was de Pietenplaza op zaterdag. Een groot team enthousiaste pieten zorgden heel wat uurtjes voor plezier!

Wij hebben ons goed vermaakt...4 dagen was eigenlijk te kort...dat weten we dan voor de volgende keer!

"Goed vakantiepark"traduzir
Ron
8,0

24.11.2014 Prima vakantiepark, zeer ruim opgezet met mooie en schone huisjes. Alles aanwezig in de huisjes, wij zijn al naar diverse bungalowparken geweest, maar qua prijs/kwaliteitverhouding is dit veruit het beste park tot nu toe. zeer kindvriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug !

novembro 2014
"Mooie huisjes"traduzir
stephanie
8,0

11.01.2015 Mooie huisjes en luxe met sauna, bubbelbad en wasmachine.
zeker de moeite waard.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações