Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****

22 dezembro 2014

Buitenhof de Leistert*****
242 avaliações
Avaliações Parque de férias Buitenhof de Leistert*****
Heldensedijk 5 , 6088 NT, Roggel / Neer (dist. Leudal)
Site oficial

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Buitenhof de Leistert*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** em Roggel / Neer (dist. Leudal), escritas por outros viajantes.
Parque de férias Buitenhof de Leistert obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 242 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Buitenhof de Leistert***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Roggel / Neer (dist. Leudal). Depois, você pode encontrar 208 Fotos de férias de Parque de férias Buitenhof de Leistert***** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos deParque de férias Buitenhof de Leistert*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Limburgo(Bélgica). Compare Parque de férias Buitenhof de Leistert***** com as outras acomodações em Roggel / Neer (dist. Leudal).
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Buitenhof de Leistert***** / Roggel / Neer (dist. Leudal). Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

242 avaliações de Buitenhof de Leistert*****

242 avaliações
8,6
8,2
9,4
8,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
avaliações na língua:
Família com crianças pequenas, 2014
"Leuk en mooi park"traduzir
Robert
6,0

05.12.2014 Huis en park erg netjes. T restaurant was minder.

"Fantastisch alomvattend verblijf"traduzir
Van hoorde
10,0

16.12.2014 We hebben ongelooflijk genoten van het kwalitatief hoogstaand verblijf in het luxe huis (11 pers). Gewoon alles was aanwezig vooral de 2 koelkasten, grote oven, zalige bedden voldoende makkelijke zetels, luxueuze badkamers, bolderkar, vloerverwarming ... Noem maar op...! Zeker voor herhaling vatbaar!

Família com crianças pequenas, novembro 2014
"Luxe ruimebungalow tegen een schappelijke prijs!"traduzir
Annemiek Vredendaal
7,0

01.12.2014 Van donderdag tm zondag hebben wij mogen genieten van een mooie 7 persoonsbungalow op het nieuwe bungalowpark de Leistert. Fijn dat we op donderdag al mochten aankomen. Flexibel!

De bungalow was nieuw, mooi, schoon en ruim. Met 7 personen en 2 babies hadden we genoeg bewegingsvrijheid in en om het huis. Heerlijk ook die schuur aan huis en de 2 ruime badkamers.

De wandeling naar de plaza was niet kort maar goed te doen. Met een stop bij de speeltuin en het vlot was het voor de kinderen ook prima te doen.

Zwembad was prima. Niet heel groot maat leuk voor 2 uurtjes vertier. Zowel de 6 jarige kinderen als de kleintjes van 1 jaar hebben zich hier goed vermaakt.

Croy restaurant serveerde prima eten tegen een hele schappelijke prijs. Aardig personeel.

Erg leuk was de Pietenplaza op zaterdag. Een groot team enthousiaste pieten zorgden heel wat uurtjes voor plezier!

Wij hebben ons goed vermaakt...4 dagen was eigenlijk te kort...dat weten we dan voor de volgende keer!

"Goed vakantiepark"traduzir
Ron
8,0

24.11.2014 Prima vakantiepark, zeer ruim opgezet met mooie en schone huisjes. Alles aanwezig in de huisjes, wij zijn al naar diverse bungalowparken geweest, maar qua prijs/kwaliteitverhouding is dit veruit het beste park tot nu toe. zeer kindvriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug !

Família com crianças pequenas, outubro 2014
"Geweldig vakantiepark."traduzir
Adry
8,0

24.10.2014 Zeer gastvrij en geweldig park. Bij aankomst bleek ons huis waterschade te hebben, de mensen van de Leistert hebben dit wel zo genereus opgelost. Wij kregen direct een ander huis aangeboden en omdat ons gezelschap hierdoor gesplitst moest worden, 5 in een huis en 3 in een gedeelte van het huis met waterschade vonden ze dit zo vervelend voor ons dat we de vakantie op hun kosten nog een keer mochten doen. Daarboven kregen we ook nog een etentje aangeboden dank zij de inspanning van Ben.
Geweldig. Graag gaan we nog een keer. Groetjes familie Verhoogt

Família com crianças pequenas, 2014
"Geweldig compleet park"traduzir
Martijn
10,0

17.09.2014 Huisjes waren van alles voorzien en goed schoon. De sauna was erg lekker en dankzij het overdekt terras konden we lekker lang buiten zitten ondanks wat regen. Voorzieningen zijn super, die hebben we wel eens anders gezien. Het is een paar minuten lopen maar helemaal niet storend aangezien we vakantie hebben. Het is niet zo ver als sommige het hier op Zoover laten lijken.

Amigos, setembro 2014
"Mooiste park van Nederland"traduzir
Paul Habets
9,0

13.10.2014 Schitterende architectuur veel variatie, gelegen in een prachtige wandelomgeving en omringd met gezellige dorpen.

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"traduzir
snint
8,0

26.09.2014 Wij zaten in een 5-persoons kinderbungalow. Dit was ideaal! Er was zelfs een bolderkar aanwezig, wat heel fijn was want het park is zo groot, dat het een pittig eindje lopen is voor kinderen. Ook was het heel fijn dat er een wasmachine in het huisje was!
Park is mooi, maar nog wel wat kaal. Leuke speeltuin, alleen soms was het hek niet open en dan moet je via de camping omlopen, dat was wel vervelend. Zwembad en binnenspeelplaats zijn erg leuk.
We hebben 2x in het restaurant gegeten, de 1e keer vonden we het niet geweldig, 2e keer was het eten er heel lekker en goede attente bediening.
Veel last van muggen!
Er is een ruime tuin om het huisje waar de kinderen heerlijk kunnen spelen, ook lekker bij een kinderbungalow is deze omheind, en kunnen de kinderen dis niet weglopen.
Er is vloerverwarming in het huisje, deze bleek bij ons niet goed te werken, binnen een uur was er al een monteur, echt klasse!
Kortom, voor herhaling vatbaar!

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Fantastisch aangepaste woning 101"traduzir
Gies biemans
9,0

27.09.2014 Voor een kind met autisme is deze woning heel rustig, mooi en zonder allerlei onnodige prikkels. Dikke 9

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Mooie huizen op een prachtig groot park"traduzir
marleen_plug
10,0

30.08.2014 Wij hadden een 6 p vip huisje geboekt. Echt helemaal super, van alle gemakken voorzien. Mooie afgeschermde tuin, overdekt terras met heater en alle luxe die je maar kunt bedenken was in het huisje aanwezig. Schoonmaak was prima in orde. Pasjes waren van te voren opgestuurd, dus geen lange wachtrijen bij de receptie. Supermarkt ook zeer compleet. Leuke grote speeltuin op het park. Kortom: het park is echt een aanrader en in de omgeving is veel te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações