Data da chegada
Data da partida
A partir de € 99
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1211 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 1211 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 870 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

6,4
8,1
7,6
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Rustige omgeving, huisjes gedateerd"traduzir
mirandabekkema79
8,0

15.09.2014 Huisjes liggen geschakeld en geven voldoende rust. Huisjes zelf zijn gedateerd qua inrichting, zelfs de vernieuwde huisjes. Keuken is wel volledig ingericht, met nieuwe apparatuur. Dichte ligging op het water is niet geschikt voor kleine kinderen. Hele park is ook meer gericht op kinderen vanaf 4 jaar.
Horeca en service is prima. Zwembad is erg leuk.

Família com crianças, setembro 2014
"Voor dat geld kan het echt beter"traduzir
sasthiju
6,0

09.09.2014 5 pers huisje had een prima ligging en inventaris, maar die geur die erin hing: daar heb ik 's nachts wakker van gelegen. Het zwembad is leuk, maar hadden we veel groter verwacht. Het was overdag echt tjokvol, 's avonds was het beter te doen en kon je van alle faciliteiten gebruik maken. Verder ziet het centrum er erg leuk uit, maar is de keuze van horeca vrij beperkt, tenzij je bereid bent om het (toch al prijzige) verblijf, nog veel duurder te laten worden. Slechts één restaurant hanteerde (voor ons gezin van 5 personen) redelijke prijzen, maar daar was de menukeuze vrij beperkt. Overigens staan er wijselijk wel menukaarten op de tafel, maar daar staan de drankjes niet bij. Er wordt niet geschroomd om EUR 3,- voor een glas fris te vragen. Onze kinderen hebben behalve het zwembad geen gebruik gemaakt van de aanwezige faciliteiten. Van een soort crossfiets die ze graag hadden willen huren, om met elkaar het park te verkennen, bleek maar één (!) exemplaar te zijn. Tsja...

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Tijd voor verandering en aanpak poets huisjes"traduzir
kopke
3,0
7,0

14.09.2014 Het Eemhof is in opzichte een mooi park jah veel muggen maar wat wil je met al dat open water.
ben hier nu 4 keer geweest en vind het nog altijd een fijn park om hen te gaan alleen de huisjes mogen echt wel beter gepoetst worden.dikke stofvlokken overal zit ongedierte kapot tegen de muren toiletten niet echt schoon en veel haren van iemand anders in de badkamer Dit kan echt niet.er staat op de site dat e huisjes vernieuwd zijn dat klopt 3 Jaar geleden. Word tijd dat ze dat veranderen verder vind ik het nog steeds een leuk en gezellig park.neem alleen wel een dikke portemonnee mee of ga in een dorpje iets verderop boodschappen doen.

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

"Eemhof noooooit meer"traduzir
Edwin
2,0

12.09.2014 Zeer slecht onderhouden park.
Vieze muffe en stinkende huisjes.
Eten van slechte kwaliteit.
Parkeerterrein zeer slecht onderhouden.
Fiets verhuur duur en fietsen in slechte staat.
Slechte verlichting op het terrein.
Prijs kwaliteit verhouden ver onder peil.
Één pluspunt restaurant aan de haven zeer goed.

Nee de Eemhof nooit meer!!!!

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Mooi park, weinig te beleven voor peuters"traduzir
Svenja de Klerk
7,0

06.09.2014 We hebben via Mysterypark een verblijf in de Eenhof toegewezen gekregen en zaten met 2 volwassenen, een kind van anderhalf en een hondje in een 6 persoons comfortcottage. Om de prijs te drukken hebben we veel zelf gekookt, daarvoor was de keukeninventaris ruim voldoende. We hadden prachtig uitzicht naar weinig privacy op ons terras. Helaas ook nauwelijk buiten gezeten want de kleine kon zo het water in lopen dus dan hadden we geen moment rust. De hond vond het er heerlijk, we hebben ook lekker gewandeld. Zwembad was altijd druk, kibderstoelen waren er altijd te weinig :( De zwemvestjes zijn ideaal, zoonlief voelde zich er een stuk zekerder door in het water. Heb alleen maar vriendelijk en eerlijk personeel gesproken, totaal geen klachten over! Tip: we zijn met kind en hond naar Dierenpark Amersfoort geweest op een halfuurtje rijden, erg leuk! (En voor wat oudere kindjes helemaal!)

"Ideaal voor de kids"traduzir
Joyce_2205
10,0
8,0

09.09.2014 De eemhof is een mooi park, zoals je van center parcs gewend bent. Het enige wat hier anders is, is de Market Square die is niet overdekt, maar straalt wel een mediterrane sfeer uit. Erg mooi.
Helaas is het in de supermarkt en de restaurants wel behoorlijk prijzig, wat je ook van center parcs gewend bent, maar de service is er prima in orde.
Wij zaten in een vernieuwde VIP cottage, die zag er keurig uit. Met alles erop en eraan, ook voor de allerkleinste. Maar vooral de luxe badkamer, met infrarood cabine was super mooi!
En elke ochtend kregen we heerlijke broodjes bezorgd. Ook kun je gezellig eendjes voeren vanaf je eigen veranda aan het water. Dat vond onze kleine meid van 7 maanden erg interessant. Dus al met al een prima vakantiepark, ideaal voor de kinderen.

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Mooi park, maar de huisjes vallen tegen"traduzir
Rick
8,0

01.09.2014 Na onze kampeervakantie hadden we als last-minute een weekendje Eemhof geboekt. Van alle last minute aanbiedingen was de Eemhof best wel prijzig. Het zwembad is helemaal oké. Leuke glijbanen, leuk speel gedeelte voor kleine kinderen, helemaal goed. Maar de huisjes vallen toch wel een beetje tegen. Ze zijn zogenaamd 'vernieuwd' wat inhoudt dat er een nieuwe foto aan de muur hangt en een blauwe houten plaat over de tegeltjes in de badkamer is geschroefd. Maar de kitranden bij het bad waren vies, de WC stonk, de vaatwasser haperde... nee, dat huisje is het geld niet waard. Het zwembad en de kinder activiteiten maken dan nog weer wat goed.

Família com crianças, agosto 2014
"Prijzen van centerparcs blijven duur!!"traduzir
tabois
8,0

25.08.2014 Mooi park,goed onderhouden 2 persoons Vip huisje.
Wifi was goed.
Eten op park is beetje simpel en vrij duur evenals de supermarkt.
Als je niet vlug genoeg bent voor inschrijven van een activiteit heb je pech...jammer als je een last minute besluiter bent.
Ik zou het zeker aanraden bij anderen.

"Tja... Center Parcs...."traduzir
Ellen
4,0
5,0

22.08.2014 Tja, het blijft natuurlijk CP. Huisjes zijn typisch als in andere parken. (Klein en je mag niet te nauw kijken op properheid)
We hadden huisje 943 (5 pers), kwam aan en alle ramen stonden open, hierdoor toch iets aan frisse lucht binnen wat welkom was. Keukentje piepklein (maar dat is in alle parken van CP) daarom maar kleerkast gebruikt als ruimte voor waren op te slaan.
Alles was wel verouderd, maar kon er mee door. De babystoel heb ik toch maar even ontdaan van spinnenwebben, het kinderbedje was dan wel proper. (GELUKKIG)
Zaten met 3 volwassen en peuter in huisje van 5 en was nipt groot genoeg.
Faciliteiten op het park waren wel oké, gratis internet voor het eerste half uur.
Aangezien we nummer 943 hadden toch dicht bij het zwembad en dergelijke door binnenwegjes.
Maar ik blijf het te duur vinden voor wat het is, thuis heb ik toch meer luxe....
Hadden ook leuke (bah) huisdieren! Buiten de lieve eenden en vogels op het terras, ook ratten gespot op ons terras, op 30cm van ons raam!

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Veel te duur onderkomen park"traduzir
Aafke
3,0
4,0
7,0

25.08.2014 Slecht onderhouden park met verouderde huisjes, wij zijn net thuis van een week een waterfront suite, 1500 euro voor 1 week. T was t absoluut niet waard, de waterfront suites zijn pas een paar jaar oud maar hebben erg veel geleden, veel beschadigd, vies, stinkt en een hoop ongedierte. Enige pluspunt is het uitzicht op de haven. Ook de VIP service valt erg tegen, bedden waren niet opgemaakt, geen kinderbedden en geen dekbedpakket terwijl dit wel was betaald. De vaatwasser lekte, er was gewoon niet gepoetst, het brood lag nog bij de schuifpui. Een poetsploeg die schaamde zich ervoor die we hebben gebeld. Park verder ziet er slecht uit, de suites liggen ver vanaf het centrum en de winkeltjes. Kortom voor ons absoluut geen Eemhof meer, t slechtste park ooit waar we zijn geweest!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Lugares turísticos em Zeewolde

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações