Data da chegada
Data da partida
A partir de € 69
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1230 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 1230 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 873 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

6,4
8,1
7,6
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças, outubro 2014
"Leuk maar veel verbeterpunten"traduzir
Aron
7,0

25.10.2014 Huisje was globaal schoon maar als je goed kijkt laten de schoonmaaksters hier een daar wat steken vallen. Weinig licht buiten op de paden! Het is soms glad en slikkerig en er zijn amper lantaarnpalen om dit te kunnen omzeilen... Zwembad erg leuk en mooi maar te weinig capaciteit voor het aantal bezoekers. Vechten om een stoel is een veelvoorkomend beeld. Personeel in de restaurant is vriendelijk en behulpzaam maar wel erg vergeetachtig. Meerdere keren 2 keer om iets moeten vragen waar vervolgens verontschuldigingen voor gemaakt worden. Ze zeiden dat we het volgende drankje gratis van het huis kregen. Tot 3 keer toe stond dit uiteindelijk WEL op de rekening?!!! Uiteindelijk wel een leuke mid-week gehad maar park heeft nog veel verbeterpunten.

Viagem de grupo, 2014
"Geweldig"traduzir
Cluistra

24.10.2014 Doen we vaker. Het is geweldig

Família com crianças, 2014
"Mooi park, prijzen op het park belachelijk hoog"traduzir
mc.vanoossanen@tisc...
2,0
6,0

24.10.2014 De accommodatie was schoon, het pad er naar toe loopt naar beneden en was glad vanwege bladeren i.c.m. regen, hier kan men weinig aan doen.
We zijn erg geschrokken van de prijzen die de eetgelegenheden hanteren, zelfs het eigen personeel vindt dat!! Voor onze smaak kwam de soep gewoon uit blik net als diverse sauzen, een glaasje frisdrank voor €3.10 zijn prijzen die er niet om liegen, dat is het minst leuke aan center parcs, de klant betaald dikke prijzen voor een paar dagen ontspanning, waarom moet er dan ook nog is woeker prijzen gevraagd worden voor dit soort zaken?

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

Amigos, outubro 2014
"Genoten van een geweldig weekend"traduzir
Karin Zels
9,0

25.10.2014 Bij aankomst werden we ontvangen met een zeer warm onthaal. De vriendelijkheid en spontaniteit van al de medewerkers die we hebben ontmoet, hebben bijgedragen aan een heerlijk ontspannen weekendje. Prachtig park met als extra meerwaarde de Marina. Wij hebben genoten!

Família com crianças, outubro 2014
"Mooi park met minpuntje"traduzir
Anne
8,0

25.10.2014 Mooi park, fantastisch zwembad, alleen waardeloos dat je lang moet lopen naar het zwembad en de parkeerplaats.

Família com crianças pequenas, outubro 2014
"Als je gaat, dan naar de Marina!"traduzir
Jacqueline
6,0

24.10.2014 wij zijn net terug van een week vakantie, wij verbleven in een water suite (advies van zoover gehaald!), leuke appartementen, locatie werkelijk heel mooi, prachtige uitzicht. Park zelf: armoedig, de bungalows zien er erg somber en onverzorgd uit. Plaza viel ook een beetje tegen, weinig terrasjes ondanks het mooie weer in het weekend. Een van de eetgelegenheden was leeg/gesloten en de pizzeria was nog niet af. Zwembad waar wij eigenlijk voor kwamen was slecht onderhouden en veel te klein voor zoveel gasten, om stoelen moest je vechten, op ongeveer 40% zat iemand en de rest werden bezet gehouden door handdoeken en tassen, personeel doet hier niets aan (kunnen waarschijnlijk ook niet), voor alle leuke dingen moet je flink in de buidel tasten, zo rond 10 euro voor bijv. muur klimmen en flow rider,

Viagem de grupo, outubro 2014
"Wil er best nog een keertje terug"traduzir
acmvanduijvenvoorde
6,0

24.10.2014 Wij hadden een 8 persoonscottage die achterin het park gelegen lag. Woonkamer had iets groter gekund voor 8 peronen. Het was een rustige omgeving alleen ongeveer 15 min lopen naar de plaza.
Over het algemeen genomen is het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Família com crianças pequenas, outubro 2014
"Uiteindelijk een plek om terug te komen."traduzir
Maartje
7,0

19.10.2014 Park is echt aan een onderhoudsbeurt toe, en de huisjes zijn , zeker wat de prijs betreft, niet voldoende. Het kan allemaal wat frisser, wat netter en wat nieuwer. Maar toch.... Dat gezegd hebbende, als je met kinderen een fijne tijd wilt hebben voldoet dit park meer dan het gewone. Fijne, veilige kinderanimatie, prima films en speelmogelijkheden, prachtig zwembad, bowlen, midgetgolf golf en nog veel meer. Je moet even vergeten wat het allemaal heeft gekost, veel is namelijk wat gevallen en verveloos, maar gek genoeg is dat niet belangrijk meer als je bemerkt dat de kinderen de tijd van hun leven hebben. Elke minuut mogelijkheden te over. De bedden liggen prima, en hoewel er nogal eens iets kapot is en/of gaat, er wordt direct gereageerd en geregeld dat het bij je huisje nieuw bezorgd wordt, of indien mogelijk gerepareerd. Klink misschien vreemd, maar ik weet zeker dat ik terug ga komen. Je maakt met je kinderen/kleinkinderen hier prachtige herinneringen.

casal, outubro 2014
"Zeer zeker een aanrader om heen te gaan!"traduzir
Femke Kroes
7,0

10.10.2014 Wij hebben enorm genoten, wij zullen zeker een keer weer heen gaan, alleen vond ik waar je kon eten drinken vrij prijzig.

"Te duur"traduzir
Ilona
3,0

15.10.2014 We hadden een voorkeurdhouding aangevraagd a33,-.. En nog zaten we veel te ver v an alle centrale voorziengen af. Geen 33,- euro waard!!
We zijn ook uit eten geweest in het ''grill''restautrant. stokbroodje 4 stukjes brood € 5,00 te duur!! en als voorgerecht de carpaccio, voor een stukje dun gesneden bevroren vlees een €10,- vragen abusurt! En spies van varkenshaas 5 stukjes vlees(waarvan de helft niet gaar is) 20,- neerleggen!! Ze durven wel hoor.
Ook stonk het in de gangpaden naar urine!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações