Data da chegada
Data da partida
A partir de € 135
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1168 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,4 dos 10, baseado em 1168 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 838 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,1
7,7
7,1
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Heerlijk genoten in huisje 352"traduzir
Femke
8,0

29.07.2014 Eemhof weekend nieuwe generatie kidscottage nr 352 25-7-2014 tot en met 28-7-2014. Deze cottage dichtbij het zwembad is perfect voor een gezin met kinderen. Leuke, nette speelkamer met een afsluitbare doorgang naar het speelhuis buiten. Net huisje met kleine nette badkamer, 2 toiletten, ingerichte keuken met vaatwasser. Wel was er regelmatig een niet zo lekker luchtje in de cottage. Centrum met 2 leuke winkels, genoeg eetgelegenheden en een grote supermarkt en natuurlijk het leuke zwembad waar groot en klein zich kan vermaken. Op een andere locatie ligt de action factory waar de speelhal, kidsclub, bowlingbaan, en andere activiteiten gedaan kunnen worden. Leuk terras buiten met speeltuintje voor de kinderen, voetbalveld, skelterbaan en kinderboerderij. Iedereen op het park was opvallend klantvriendelijk. Er werden ook veel leuke activiteiten georganiseerd.

Família com crianças, julho 2014
"Marina De Eemhof, ook prima voor daggasten"traduzir
watervrouwtje
8,0

24.07.2014 Met dit warme weer heeft de Marina van De Eemhof voor een daggast veel te bieden. Er is een ruim aanbod aan activiteiten, zoals paddle surf, wakeboarden, bananaboat etc. Deze activiteiten dien je wel vooraf te reserveren. Daarna is het goed toeven in De Beachclub.

"Slecht onderhouden park"traduzir
Eric
4,0

28.07.2014 Wij waren hier in 2004 heel tevreden, maar wat is dit park hard achteruitgegaan. Schimmel in de badkamer, stinkende cottage, slecht parkonderhoud.
Openingstijden op de app kloppen niet met wat het personeel zegt. Van de beloofde wannebe activiteiten waren er maar 3 open.
Eten in het Market Cafe was een drama.
Ons fantastische bezoek aan de Huttenheugte vorig jaar deed ons de Eemhof boeken, maar kennelijk is de kwaliteit bij Center Parcs zeer variërend per park.

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

"Nederland geboekt, Spanje geboekt"traduzir
Bart Meskens
8,0

19.07.2014 Fantastische ervaring, mede dankzij het schitterende weer. Mooi park in een bosrijke omgeving.

Família com crianças pequenas, julho 2014
"Heerlijke week op de Eemhof gehad"traduzir
Jeroen
7,0

21.07.2014 Afgelopen week (14 t/m 21 juli) onze zomervakantie geboekt op de Eemhof.
Lekker genieten in Vip Cottage 111, met prive BBQ en schitterende ligging.
Mede dankzij het heerlijke weer kunnen genieten van een onbezorgde vakantie. Onze kinderen van 3 en 6 hebben het reuze naar hun zin gehad bij de diverse kinder activiteiten en met een boottocht naar Spakenburg en een dagje dolfinarium is de vakantie onvergetelijk leuk geweest.
Omdat de Eemhof geen overdekt centrum heeft, ben je wel een beetje afhankelijk van het weer, maar met en action factory waar de kinderen helemaal los kunnen, is dat probleem snel opgelost.
Spontaan werd er ook nog een BBQ / Beach party georganiseerd, met een live band.
Echt een aanrader voor mensen met jonge kinderen. Ook het zwembad was voor de kids een groot feest.

casal, julho 2014
"Oud en versleten maar toch 5 sterren..."traduzir
Michel M.
5,0

20.07.2014 Weinig gemerkt van vernieuwde cottages. Nooit verlucht en spinnewebben. Personeel weet Zeewolde niet eens liggen..... Midgetgolf kan U beter op een akker doen, daar staan ook brandnetels. Aqua Mondo was wel goed.

Família com crianças, julho 2014
"Plussen en minnen"traduzir
CaBo
6,0
7,0

13.07.2014 Plussen: heerlijk subtropisch zwembad (s morgens vroeg lekker rustig). Flow riden met instructie (uur 10 euro). Supermarkt met ruim assortiment. Pannenkoeken(restaurant) prima. Premiumhuisje: goede bedden, prima badkamer en keuken (met vaatwasser en combimagnetron). Personeel vriendelijk bij aankomst en vertrek. Ook in de restaurants en in het zwembad. Bioscoop (gratis) draaien 2 of 3 films een paar x per week.

Minnen: prijs/kwaliteit wij hadden het huisje/parc obv actie dan prima deal. Volle prijs zou ik echt teveel hebben gevonden. Muffigheid waarover geklaagd wordt klopt deels maar je zit midden in het bos/water en de huisjes staan er al tig jaren. Luchtverfrisser mee en probleem is opgelost. Betalen voor WiFi in huisje (1 week 25 euro/1 app - of 25 euro 4 dagen 4 apparaten).

julho 2014
"Heerlijk genoten!"traduzir
honeyfortgens
9,0

25.07.2014 Een aanrader voor ouder(s) met kind(eren) en de Action Factory is nog beter dan een Plaza zoals op alle andere parken van Center Parcs! Alles in 1 pand mijn complimenten! Veel activiteiten en het zwembad is groots, wij, moeder en dochter van 9 vonden het heerlijk hier!

julho 2014
"Ontspannend"traduzir
r kremer
6,0
8,0

14.07.2014 we hebben een heerlijke week gehad ondanks dat onze cottage 623 vochtig was, wat resulteerde in vochtige kussen en matras. Maar tis wat je er zelf van maakt. Voor de rest hebben we van alles genoten!

junho 2014
"Leuk park!"traduzir
Helena
9,0

24.07.2014 Wij zijn een week naar de eemhof geweest en dit is goed bevallen.
We zaten in de bruidssuite en deze is echt heel mooi en ruim alleen de badkamer was extreem heet waardoor je geen gebruik kon maken van de sauna, erg jammer.
Het ontbijt en het dinerbuffet was goed met ruime keuze.
Het zwembad was heerlijk, we zijn laat gaan zwemmen en toen was het lekker rustig.
Het personeel was overal vriendelijk behalve bij de spellen afdeling /gokkasten. Hier alleen nors personeel.
Hier mogen ze echt wel iets aan doen.
We zijn ook vanuit het park naar spakenburg geweest met de boot.
Dit kunnen we iedereen aanraden.
Wij hebben het goed naar ons zin gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Lugares turísticos em Zeewolde

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações