Data da chegada
Data da partida
A partir de € 109
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1405 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,5 dos 10, baseado em 1405 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 892 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,2
7,8
7,1
7,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Heerlijk tot rust gekomen!"traduzir
Mevr. Reilingh
10,0

22.05.2015 Het VIP huisje heeft ons hart gestolen.

"Top park"traduzir
Dirk
8,0

21.05.2015 Zijn er nu 4x geweest en gaan zeker nog een keer.

Família com crianças pequenas, maio 2015
"Een heerlijke week gehad in een mooi VIP huisje"traduzir
joost9009
8,0

22.05.2015 Eindelijk de coupon uit de babybox gebruikt voor een heerlijke week CP op De Eemhof. We zaten in VIP cottage 355, fantastisch gelegen vlakbij Aqua Mundo (zwembad) en alle restaurants en winkeltjes. Het huisje is prima, vonden het alleen niet echt een VIP uitstraling en inrichting hebben. Uiteindelijk hebben wij met flinke korting geboekt, waardoor we dit niet echt vervelend vonden. Met name eten bij de Italiaan is echt aan te raden, heerlijk en reuze leuk voor de kleintjes. Jammer dat dit restaurant op woensdag en donderdag niet open was, vermoedelijk vanwege de rustige periode.
Met het pontje naar Bunschoten vanaf De Eemhof is verder een aanrader en fiets huren en lekker rond fietsen eveneens.

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

"Echt een vakantiegevoel"traduzir
Lianne
9,0

21.05.2015 Je hebt echt een vakantiegevoel ook al is het maar voor een weekend, je bent er echt even uit. Supervriendelijk personeel en goede restaurantjes. Was best druk in het zwembad maar zijn ook rustiger plekjes in het water te vinden. Helemaal super zijn de horren voor de ramen.

"Genoten"traduzir
Gijs
9,0

19.05.2015 Wat kunnen sommige mensen klagen, centerparcs de Eemhof is een zeer gezellig park, waar veel te doen is voor jong en oud. Personeel is zeer vriendelijk maar ook behulpzaam.
Wij hebben ons geen minuut verveeld.
De accomodaties en het park en zwembad zijn zeer schoon en goed onderhouden. En dit alles in een prachtige omgeving!

Aanrader dus!

"Erg mooi, kindvriendelijk park!"traduzir
Martine
8,0

15.05.2015 Center Parcs Eemhof is echt een aanrader. Het zwembad is fantastisch en voor alle leeftijden zeer geschikt!
Zeer ruim park, mooie restaurants. Supermarkt heeft van alles, wel vaak een lange wachtrij.
Lopen door het park, naar de kinderboerderij, Marina, genoeg te zien en te beleven.

Família com crianças pequenas, 2015
"Marina op de Eemhof"traduzir
Natasja van velzen
9,0

15.05.2015 We hebben erg genoten van de vakantie op de Eemhof aan de marina superluxe appartement met groot dakterras

Família com crianças, maio 2015
"Prachtige plek in het groen"traduzir
Mieke Pluijmert
8,0

21.05.2015 Prachtig park met heel veel groen en water. Dit laatste maakt het misschien minder geschikt voor jonge kinderen, maar wij vonden het prachtig. Zelfs een ijsvogeltje gezien voor de deur van ons huisje!

Zwembad is fantastisch, vooral de Aziatische sfeer, de turbo-twister (glijbaan) en de flow-rider!

Família com crianças pequenas, maio 2015
"Fantastische plek voor jong en oud"traduzir
Laima
10,0

20.05.2015 Zo mooi en vredig als geen andere vakantiepark! Door de mediterranse stijl voelt het alsof je echt in het buitenland bent. En de weg hiernaartoe is meer dan prachtig! LOVE it!
We zijn ook heel tevreden over de familie suite aan de Marina. Grote ramen, bootjes op het water - een feest voor je ogen. Genoeg plaats voor de kleintjes, schoon en onderhouden. Verse broodjes waren ook heerlijk. Enige min puntje waren de kussens, volgende keer nemen we eigen.
Veel zorgen voor niets gemaakt dat het te koud zou zijn in het zwembad voor onze baby van 6 maanden. Het was even warm en aangenaam zowel in het water als buiten. Echt een dikke 10 !
Wat we wel hebben gemist was duidelijkheid over afval bij de Marina en tijdens vertrek was onmogelijk om auto bij de appartement neer te zetten om je spullen in te laden.

"Zeer geslaagd verblijf"traduzir
F. Rusch
9,0

21.05.2015 Bungalow was zeer schoon bij aankomst. De medewerkers waren erg behulpzaam.
Prachtige omgeving. Wij hadden uitzicht op een bosperceel.
waardoor je niet het gevoel hebt in Flevoland te zijn.
Wij zijn in al die jaren diverse keren geweest in de Eemhof,
zelfs toen CenterParcs nog Sporthuis Centrum heette
en komen beslist weer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações