Data da chegada
Data da partida
A partir de € 99
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1492 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,5 dos 10, baseado em 1492 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 916 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 16 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

7,8
7,1
7,4
8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Wat een tegenvaller"traduzir
Rissie
6,0

25.07.2015 Kinderhuisje geboekt voor een week. Bij aankomst rook het huisje erg muf en was niet goed schoongemaakt. De koepel was stuk in het kinderhuisje waardoor onze kinderen zich konden verwonden. Hier melding van gemaakt maar daar konden ze niks mee. Toen er op een avond ratten over ons terras liepen waren wij er klaar mee. Hier melding van gemaakt maar bij de receptie zeiden ze nog net niet dat we niet moesten zeuren. Bij thuiskomst een klacht ingediend maar zitten nu nog te wachten .. Voor ons geen center parcs meer

"Voor herhaling vatbaar..!!!"traduzir
Bekaert David
10,0

24.07.2015 Voor de 2de maal hier geweest en nog steeds enthousiast..Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste parken van de center parcs keten.. Heel veel groen, voldoende speeltuigen voor de kids.. De cottage zelf heel mooi ingericht en verzorgd (premium). Supermooi landschapszwembad met voldoende glijbanen, wildwaterbaan buiten inclusief.. Ik hou vooral van het iets anders concept, bij de andere parken is alles gecentreerd in de grote glazen bol. Bij dit park is alles netjes verspreid in een supermooie omgeving met fonteintjes, trappen enz.. Uniek en tekenend voor dit park.. Zo heb ik het vakantie gevoel nog meer ervaren.. Super..

julho 2015
"Super gezellig."traduzir
Vosje
10,0

23.07.2015 De accommodatie was schoon en zeer gezellig ingericht. Het heeft een prachtig uitzicht, met veel gezellige eenden. Op de muren waren herten en vossen geschilderd, zeer mooi.
Bij een klacht was de klantenservice zeer vriendelijk en werd de klacht binnen een half uur verholpen.

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

"Redelijk vakantiepark"traduzir
Gasgasje
10,0

22.07.2015 Goede week gehad, maar het park is wel enigszins "oud" en de huisjes zijn gedateerd.
Het waterpark is prachtig, prima. De
Eetgelegenheden zijn prima, lekker gegeten. Groot assortiment in de supermarkt op het park.
De omgeving is niets aan, vlak en recht toe recht aan zoals je in de polder kunt verwachten. De overtocht naar Spakenburg is het enige leuke uitje dat je vanaf het park kunt doen. Voor de rest moet je met de auto op pad naar bv. Almere of Lelystad.
We hadden een comfort cottage,, goede bedden. Wel veel vlekken op de muren en insecten aan het plafond.
Wat niet erg mooi is aan het park is het water op het park: het is smerig en donker.

"Leuke vakantie gehad"traduzir
Natasja Mulder
10,0

21.07.2015 Wij hadden een premium cottage en die was voor ons perfect niks op aan te merken. Van alles voorzien. De bedden lagen prima, ben rugpatient, dus ook daar niks op aan te merken. De bediening in de Grand Cafe liet wat te wensen over dat was wat jammer en wij hebben gegeten in the Grill, erg leuke eigenaar maar zo duur voor wat je krijgt. Dat hebben we dus niet meer gedaan. Verder is het zwembad heel leuk, mijn kids 14 en 16 hebben zich daar prima vermaakt. Al met al dus een hele leuke vakantie gehad.

Família com crianças pequenas, julho 2015
"Een leuke vakantie, niet hilarisch!"traduzir
Jansen
7,0

26.07.2015 We hebben een prima vakantie gehad, maar mede ook vanwege het fijne weer. De Eemhof is een gedateerd parc. We hadden een Premium cottage (nr.685), maar prijs-kwaliteit viel het een beetje tegen. De inrichting van de cottage was niet van deze tijd, gele muren, oranje bekleding. Bovendien moesten we ver lopen naar het zwembad, winkels en restaurants. Voor ons geen probleem, het weer was immers perfect, maar als je slecht ter been bent en het is regenachtig raden we aan je goed te verdiepen in de plattegrond alvorens te boeken! Bedden heerlijk, badkamer mooi nieuw met ligbad (ook niet voor iedereen geschikt!), het extra kleine kamertje voor onze spullen was ook erg handig! Keukeninrichting matig: geen oven, alleen magnetron, kookgerei vreselijk, wel voldoende bestek, borden en glaswerk. Buiten een fijne BBQ! Een echt nadeel: alleen WIFI tegen betaling in de cottage! Fijn en groot zwembad voor de kinderen.

Família com crianças, julho 2015
"Mooie groene plaats in de zomer"traduzir
Pitteljon
8,0

20.07.2015 De shownight was heel geslaagd.
Wifi viel af en toe weg.

julho 2015
"Restaurant"traduzir
Naomi
10,0

20.07.2015 Het is er erg mooi, super mooi zwembad.
Het enige min punt vind ik het restaurant, dit omdat er overal walnoten liggen, en nergens goed een beschrijving bij staat wat er precies allemaal in het gerecht zit. Aangezien ik een pinda en notenallergie heb, kon ik alleen maar patat eten, en softijs wat in een schaaltje kon.
Mensen met een pinda en notenallergie kunnen hierdoor weinig eten.

"Nooit meer"traduzir
Boven
5,0
5,0
9,0

18.07.2015 Zeer kleine bungalows. Smerig en slecht onderhouden.
erg onoverzichtelijk park. Net een doolhof.
Zwembad leuk maar erg klein voor zo'n groot park. Bediening zeer maar dan ook zeer traag en zeer onvriendelijk. Doe ons de Huttenheugte maar!

"Vreselijk"traduzir
Jolanda
3,0

18.07.2015 Wat een vieze zooi ik zit er nu nog maar de huisjes zijn zo vies alles doet oud bollig aan me slaapkamer stinkt naar urine dus slaap daardoor slecht de badkamer en toiletten zo smerig doe dit nooit meer en wat een geld voor zoiets waardeloos

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações