Data da chegada
Data da partida
A partir de € 69
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1223 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 1223 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 870 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

6,4
8,1
7,6
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças pequenas, outubro 2014
"Uiteindelijk een plek om terug te komen."traduzir
Maartje
7,0

19.10.2014 Park is echt aan een onderhoudsbeurt toe, en de huisjes zijn , zeker wat de prijs betreft, niet voldoende. Het kan allemaal wat frisser, wat netter en wat nieuwer. Maar toch.... Dat gezegd hebbende, als je met kinderen een fijne tijd wilt hebben voldoet dit park meer dan het gewone. Fijne, veilige kinderanimatie, prima films en speelmogelijkheden, prachtig zwembad, bowlen, midgetgolf golf en nog veel meer. Je moet even vergeten wat het allemaal heeft gekost, veel is namelijk wat gevallen en verveloos, maar gek genoeg is dat niet belangrijk meer als je bemerkt dat de kinderen de tijd van hun leven hebben. Elke minuut mogelijkheden te over. De bedden liggen prima, en hoewel er nogal eens iets kapot is en/of gaat, er wordt direct gereageerd en geregeld dat het bij je huisje nieuw bezorgd wordt, of indien mogelijk gerepareerd. Klink misschien vreemd, maar ik weet zeker dat ik terug ga komen. Je maakt met je kinderen/kleinkinderen hier prachtige herinneringen.

casal, outubro 2014
"Zeer zeker een aanrader om heen te gaan!"traduzir
Femke Kroes
7,0

10.10.2014 Wij hebben enorm genoten, wij zullen zeker een keer weer heen gaan, alleen vond ik waar je kon eten drinken vrij prijzig.

"Te duur"traduzir
Ilona
3,0

15.10.2014 We hadden een voorkeurdhouding aangevraagd a33,-.. En nog zaten we veel te ver v an alle centrale voorziengen af. Geen 33,- euro waard!!
We zijn ook uit eten geweest in het ''grill''restautrant. stokbroodje 4 stukjes brood € 5,00 te duur!! en als voorgerecht de carpaccio, voor een stukje dun gesneden bevroren vlees een €10,- vragen abusurt! En spies van varkenshaas 5 stukjes vlees(waarvan de helft niet gaar is) 20,- neerleggen!! Ze durven wel hoor.
Ook stonk het in de gangpaden naar urine!

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

"Wat een stank!"traduzir
Duco
7,0

10.10.2014 Een vakantiepark dat een fantastische ligging heeft. Daarnaast goede eet mogelijkheden en een mooi zwembad.

Maar ja dan hebben we het wel gehad met de positieve dingen. Zaken die ons tegenvielen:
- enorme stank in het huisje. Na klagen mochten we verhuizen naar een ander huisje. Helaas hetzelfde probleem. De geur is het beste te omschrijven als de geur van een natte hond die een aantal uren in ee auto heeft gezeten. Na thuiskomst roken al onze apullen hierna, echt smerig!
- gebrek aan service. Ondanks meerdere keren bovenstaande probleem te hebben aangegeven is er geenbgoede oplossing gekomen. Maar vooral de wijze waarop je te woord wordt gestaan laat te wensen over. Simpel voorbeeld hiervan was in het zwembad waarbij ik vroeg aan een medewerker ofikbergens een stoel kon paķken zodat mijn vrouw met baby kon zitten. Een opmerking dat het niet haar probleem was en dat ik zelf moest zoeken hoort niet bij een klantgerichte organisatie!

"Laatste keer Eemhof"traduzir
marijke siteur
6,0

07.10.2014 Weekend in 2 premiumhuisje met familie doorgebracht. Somber terwijl het prachtig weer was, geen daglicht, in het ene huisje was straf gerookt en stonk het tot zelfs in slaapkamers naar rook. In het andere huisje hing een rioollucht.... Gelukkig is er dan nog een zwembad. Maar prijs- en kwaliteitbalans zijn ver te zoeken...

"1 v.d. slechtere CP parken"traduzir
elmar
1,0
1,0

06.10.2014 Weekend geweest. Huisje slecht schoongemaakt. Onderhoud matig. Toilet stonk enorm en koelkast kapot. Koelkast na paar keer bellen uiteindelijk vervangen. Zwembad goed, wel veel kleedhokjes kapot.. Paden slecht onderhouden, veel gaten,kuilen en ontbrekende stenen. Winkel duur en broodjes slecht. Service niet best kan veel beter. Wij hadden 6 pers huisje. Is gewoon een 4 pers. Maar dan met grotere tafel en extra stoelen.. dus de ruimte was echt veel te klein helaas. Leuk maar niet voor dat geld.

casal, setembro 2014
"Heerlijk genoten"traduzir
Daniëlle
10,0

29.09.2014 2e verbleven in een hotelappartement, zien er keurig uit, en van alle gemakken voorzien.
We hadden 1 badkamer met wastafel, toilet, bubbelbad en 1 badkamer met wastafel en stoomdouche (nummer 249)
Hotelappartementen liggen dicht bij het "centrum"
CenterParcs is aan de prijs, maar het is zeker de moeite waard.
Onze kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.
Restauranten en aqua mundo zien er goed uit.
Er is WiFi op het hele park, helaas stoort dit nog wel eens/werkt het niet altijd

casal, setembro 2014
"Mooi park"traduzir
H.J.Paalman
8,0

27.09.2014 mooie omgeving vriendelijk personeel zeer mee levend. Veel water en bomen

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Marina is prachtig, park zelf erg onderkomen"traduzir
ank
6,0

20.09.2014 Midweek in appartement Marina de Eemhof voor 6 personen verbleven. Appartement is mooi, goed onderhouden ook het uitzicht op het IJsselmeer is prachtig. Wat een verschil als je via het bruggetje in het park terecht komt, de huisjes zien er zeer onderkomen uit, water is erg smerig en de bomen en hagen zijn jaren niet meer gesnoeid. Bediening bij de verschillende restaurants is niet geweldig, een keer 20 minuten moeten wachten voor we konden bestellen. We zijn blij dat we wat meer betaald hebben en op Marina zaten en niet op het park, vrienden van ons zaten op het park en vonden hun huisje verschrikkelijk (vies, ontzettend vochtig, badkamer liep telkens blank en geen afzuiging).

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Mooie Vip-cottage; gezellig park"traduzir
Hanna
7,0

19.09.2014 Voor het eerst met gezinnetje naar Center Parcs geweest in Eemhof. Zoontje is 2,5 jaar. Hij heeft zich heel goed vermaakt. We hadden dan ook wel het geluk dat het super mooi weer was. We zaten in een mooie, luxe Vip-cottage. Het was heerlijk om een eigen sauna te hebben in de badkamer. Het eten bij Family buffet is ook erg goed, zwembad was schoon, park goed onderhouden. Eigenlijk weinig te klagen gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações