Data da chegada
Data da partida
A partir de € 135
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1163 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,4 dos 10, baseado em 1163 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 836 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,1
7,7
7,1
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças pequenas, julho 2014
"Nederland geboekt, Spanje geboekt"traduzir
Bart Meskens
8,0

19.07.2014 Fantastische ervaring, mede dankzij het schitterende weer. Mooi park in een bosrijke omgeving.

Família com crianças pequenas, julho 2014
"Heerlijke week op de Eemhof gehad"traduzir
Jeroen
10,0
7,0

21.07.2014 Afgelopen week (14 t/m 21 juli) onze zomervakantie geboekt op de Eemhof.
Lekker genieten in Vip Cottage 111, met prive BBQ en schitterende ligging.
Mede dankzij het heerlijke weer kunnen genieten van een onbezorgde vakantie. Onze kinderen van 3 en 6 hebben het reuze naar hun zin gehad bij de diverse kinder activiteiten en met een boottocht naar Spakenburg en een dagje dolfinarium is de vakantie onvergetelijk leuk geweest.
Omdat de Eemhof geen overdekt centrum heeft, ben je wel een beetje afhankelijk van het weer, maar met en action factory waar de kinderen helemaal los kunnen, is dat probleem snel opgelost.
Spontaan werd er ook nog een BBQ / Beach party georganiseerd, met een live band.
Echt een aanrader voor mensen met jonge kinderen. Ook het zwembad was voor de kids een groot feest.

casal, julho 2014
"Oud en versleten maar toch 5 sterren..."traduzir
Michel M.
5,0

20.07.2014 Weinig gemerkt van vernieuwde cottages. Nooit verlucht en spinnewebben. Personeel weet Zeewolde niet eens liggen..... Midgetgolf kan U beter op een akker doen, daar staan ook brandnetels. Aqua Mondo was wel goed.

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

Família com crianças, julho 2014
"Plussen en minnen"traduzir
CaBo
7,0

13.07.2014 Plussen: heerlijk subtropisch zwembad (s morgens vroeg lekker rustig). Flow riden met instructie (uur 10 euro). Supermarkt met ruim assortiment. Pannenkoeken(restaurant) prima. Premiumhuisje: goede bedden, prima badkamer en keuken (met vaatwasser en combimagnetron). Personeel vriendelijk bij aankomst en vertrek. Ook in de restaurants en in het zwembad. Bioscoop (gratis) draaien 2 of 3 films een paar x per week.

Minnen: prijs/kwaliteit wij hadden het huisje/parc obv actie dan prima deal. Volle prijs zou ik echt teveel hebben gevonden. Muffigheid waarover geklaagd wordt klopt deels maar je zit midden in het bos/water en de huisjes staan er al tig jaren. Luchtverfrisser mee en probleem is opgelost. Betalen voor WiFi in huisje (1 week 25 euro/1 app - of 25 euro 4 dagen 4 apparaten).

julho 2014
"Ontspannend"traduzir
r kremer
8,0

14.07.2014 we hebben een heerlijke week gehad ondanks dat onze cottage 623 vochtig was, wat resulteerde in vochtige kussen en matras. Maar tis wat je er zelf van maakt. Voor de rest hebben we van alles genoten!

"Dit nooit meer!"traduzir
Veronique
5,0

23.06.2014 Bedenk u graag nogmaals voordat u een bezoek wil brengen aan CenterParcs de Eemhof. In zo'n korte tijd het park zo laten verslonzen.... De cottage waar wij zaten was een VIP cottage. Alles was vies bij aankomst, niet stofgezogen, tafels waren plakkerig en het stonk enorm. Schimmel in de (net nieuw gerenoveerde badkamer), bloed op de bank van de sauna (was eentje voor ons ongesteld geweest ofzo), poepstreep in het toilet bij aankomst, kuil in de bedden (ook nieuwe). We snappen niet dat een park zo onhygienisch te werk gaat. Ook het zwembad: de kleedhokjes waren allemaal vies, sleutels van de lockers waren stuk en schimmel zit overal op het plafond van de lampen.

"Ik niet meer"traduzir
jacqeuline
6,0

28.06.2014 viel tegen pas vernieuwt niet te zien aan het huisje iederen dag een zwerm met eten een moeder met 3 jonkies mooi de vijver hele drek zooi huisje nr 326 in plaats van 372 persooneel zeer onvriendelijk aankomst ,u heefd al in gestekt ? , je heb niet betaald ? envelop met sleutel is er niet , alle namen invullen voor nacht verblijf ,na 1uur eindelijk wachten sleutel huilende baby van 2 maanden mijn zoon met vrouw zwemmen blijk kaartjes niet goed kunnen er niet in , naar de receptie probleem lig aan mijn zoon voor tweede keer volgende dag vergeet mijn zoon voeding voor zijn 2 maande oude zoontje omdat het maandag is en vraag hij of even met auto open neer mag Nee je bent al meer geweest?? triest triest zo park en persooneel

"Park is prima"traduzir
ada aardewijn
3,0

20.06.2014 De ligging van het park is mooi. De cottage viel tegen. Niet schoon en een heel klein terras buiten met een sleile helling waardoor je niet goed kon zitten, zeker niet met een kidje dat net kruipt. Was te gevaarlijk. We vonden het personeel nors overkomen. Hele lange wachttijden als je lekker buiten op het terras wat wilde drinken.

"Comfortabel"traduzir
Marian
8,0

26.06.2014 Een mooie omgeving, de huisjes zijn netjes, maar niet luxe. Alles is aanwezig.

"In 1987 was dit een goed park"traduzir
jacob
10,0

16.06.2014 huisjes te zeer gedateerd, veel te duur, geen (gratis) WIFI

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Lugares turísticos em Zeewolde

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações