Data da chegada
Data da partida
A partir de € 99
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1358 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,4 dos 10, baseado em 1358 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 890 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,2
7,7
7,1
7,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças, abril 2015
"Prachtige appartementen aan de haven"traduzir
Dirk
7,0

30.04.2015 We hadden een appartement voor 6 personen aan de haven en deze was heel ruim, proper en verzorgd. Ons balkon keek uit op de haven waar we bij mooi weer van de ondergaande zon konden genieten. Mijn schoonouders hadden een kamer geboekt in het hotel centraal gelegen in het center parcs maar dit was heel klein en een beetje verouderd. Dit is dus niet echt een aanrader. Verder was de accommodatie zoals in meerdere center parcs. Alleen was er aan de haven nog een kindvriendelijk tearoom en een restaurant die niet toebehoorden aan center parcs en een afwisseling zorgden ten opzichte van de tradionele pizza, pasta, steak of andere friethuizen.

Família com crianças pequenas, abril 2015
"BIjzonder mooi groot 12-persoons appartement"traduzir
Fam. Andeweg
8,0

29.04.2015 Wij zaten in het 12-persoons VIP-appartement in Marina in Center Parcs De Eemhof. Het appartement is bijzonder mooi en ruim en is gelegen aan de haven. Fraai uitzicht en op loopafstand van zwembad e.d.

Família com crianças pequenas, 2015
"Fantastische ervaring"traduzir
Claudia

29.04.2015 Genieten! Vernieuwde kinderbungalow is een aanrader

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

"Fantastische plek"traduzir
A.Hoenen
8,0

29.04.2015 Het park de Eemhof te Zeewolde is een aanrader...toppie.

"Super vakantie"traduzir
P Sas
8,0

02.05.2015 Center parc Eemhof geweest, super leuke midweek gehad , mooi park, veel gezelligheid , schitterend zwembad en prima accommodatie .....alles netjes en schoon!
Jammer dat centerparcs vrij duur is.....gelukkig met korting geboekt.

Família com crianças pequenas, abril 2015
"Tegenvaller"traduzir
manonheidema
5,0
5,0
6,0

01.05.2015 We hebben zelf heel veel lol gehad, maar het park is echt toe aan vernieuwing. We hadden huisje 656. Smoezelig en veel kapot. Ook de grote menstruatievlekken van de vorige bezoekster in het matras was even schrikken. Bij de Factory en Market restaurant kun je lang wachten op wat te drinken. Bij The Grill was het super! Heel vriendelijk en lekker gegeten. Het zwembad is top, al zijn er betere wild water banen. De glijbaan met banden heeft een lange wachttijd. We zijn er daarom maar één keer af geweest. Er staat bij dat kinderen minimaal 8 jaar moeten zijn. Dit is handig om op te volgen, onze zesjarige gleed onder de band door en kwam heel sip en geschrokken beneden aan. Verder blijf ik het jammer vinden dat er hier geen dome is, daardoor mist er sfeer en de Fun Factory was voor ons best een eind lopen.

casal, abril 2015
"Altijd een beetje thuiskomen"traduzir
Ria en Luc
8,0

29.04.2015 Center Parcs is altijd een beetje thuiskomen.
Wij waren al op de Eemhof voor de grote brand enkele jaren geleden. Sindsdien is er heel veel veranderd. het zwembad is nu rookvrij en is veel ruimer geworden;
Het buitenbad is één van de mooiste van Center Parcs.
Onze VIP cottage voor 2 personen is heel ruim. Geen enkel park heeft zo een grote cottage voor 2 personen.
Wij zijn fietsers en het knooppuntennetwerk vertrek aan de dijk of de voorkant van het park. Het netwerk is heel duidelijk aangeduid en heel verschillend.
Onze cottage was mooi gelegen en heel netjes. Dit is spijtig niet op al de parken zo.
Vanuit Brugge is het wel 250 km rijden.

Família com crianças, 2015
"Supper leuk park,"traduzir
JOERI
9,0

22.04.2015 was een heel leuk park, supper glijbaan met banden, wild water is zeer leuk niet te wild, de flowrider is zeer leuk met een plank op het water met snelle stroming bij deze betreur ik wel dat hiervoor extra betaald moet worden, hiervoor zou je enkele keren gratis zijn...

Família com crianças pequenas, 2015
"We komen nog terug"traduzir
davy
9,0

22.04.2015 Een prachtig park met mooie verzorgde en zeer propere cottages een mooi zwembad en de absolute topper voor onze dochter een mooie kinderboerderij met op dat moment enkele biggetjes

Viagem de grupo, abril 2015
"Leuke Familieplaats"traduzir
Diego
8,0

21.04.2015 Proper park, rustig gelegen cottage, mooie kamers. Kortom niets om aan te merken,....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações