Data da chegada
Data da partida
A partir de € 99
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1465 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,5 dos 10, baseado em 1465 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 911 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 16 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

7,8
7,2
7,4
8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças, 2015
"Van voor 1 weekje"traduzir
Casper Heldoorn
8,0

30.06.2015 het park ligt op een mooie locatie en de huisjes zijn goed ingericht er zijn ook goeden eetgelegenheden

Família com crianças, junho 2015
"Fantastic place"traduzir
laura ann angus
10,0

28.06.2015 This is the fourth time we have stayed here and we loved it, again! Great villa, great parc, big variety of good quality food at the evergreenz restaurant. New bikes were good.
My partner is a fisherman, so we always get a villa on the water, he was very happy, caught many fish. Also? If you book for next year, in the parc before you leave, its cheaper.

"Lekker Ontspannen"traduzir
Familie Scheepers
8,0

26.06.2015 We komen ieder jaar terug. Bevalt prima. !!

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

casal, 2015
"3 e keer op de Eemhof, 20 e keer Center Parcs"traduzir
Fam. Pauwels
10,0

24.06.2015 We doen altijd mee aan de Bingo en gaan bowlen. De rust is heerlijk, het is altijd gezellig want elke avond is er wat te doen.

"Geweldige park"traduzir
goedknegt

01.07.2015 Prima huisje

Mooi uitzicht en omgeving goed verzorgd

Família com crianças pequenas, junho 2015
"Mooi zwembad, gedateerde huisjes"traduzir
Konijn
5,0
5,0
10,0

22.06.2015 Op zich een mooi park. Wel allemaal gedateerd. Bij hadden een 6 persoons premium huisje. Het was erg klein allemaal. Geen opbergruimte in de keuken en de afzuiginstallatie in het toilet maakt zoveel geluid, zodat 's nachts iedereen er wakker van werd. Wij vonden het een nadeel dat je geen afgezet stukje tuin had voor de kinderen. Maar verder een prachtig zwembad en voldoende mogelijkheden om wat te gaan eten. Wij hebben ook een pizza en snacks gehaald, wat niet aan te raden is.

Família com crianças pequenas, 2015
"Helaa niet voor herhaling vatbaar."traduzir
Jacquelien
9,0

21.06.2015 Wij hadden een 5 persoons cottage op het park. Huisje was erg smoezelig en verouderd. Slecht schoongemaakt, langs het plafond spinnenwebben, keukenkastjes waar stof en kruimels in lagen. Nou dat is dan in geen maanden schoongemaakt lijkt mij. Het rook ook enorm muf! Wij vonden het huisje aan de buitenkant ook totaal geen uitstraling hebben.. Erg saai! Bed en bank doorgezakt, wat ze hebben 'opgelost' door er planken onder te leggen. Lijkt mij niet de goede manier, maar oke. Echt alles is gewoon aan vervanging toe. Op het matras van de bedden zaten ook vieze vlekken, het zelfde geld voor de gordijnen. Verder is het park wel erg netjes! Geen rommel te vinden. Het zwembad was erg mooi! Leuke glijbanen etc! Ik denk dat als je in een luxe huisje zit zoals in de appartementen bij de haven dat je het super hebt! Maar wij vonden het huisje waar wij zaten helemaal niks. Prijs/kwaliteit verhouding lag ver uit elkaar! Erg jammer..!

casal, junho 2015
"Mooie omgeving, leuk aan het water"traduzir
Roenhorst
9,0

21.06.2015 Veel te doen, je hoeft je zeker niet te vervelen.

Família com crianças, junho 2015
"Ik kom zeker hier terug"traduzir
a klop

03.07.2015 zeer luxe en schoon ,leuk met de broodjes service

"Vip huisjes zijn goed"traduzir
frank

26.06.2015 huisje aan het water hebben ons perfect vermaakt

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações