Data da chegada
Data da partida
A partir de € 69
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1249 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 1249 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 873 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

6,4
8,1
7,6
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Leuk onderkomen"traduzir
Gerard van Hoorn

24.11.2014 Leuk voor het hele gezin je kunt er goed eten en zwemmen

casal, novembro 2014
"Geen goede prijs kwaliteit verhouding"traduzir
Kelly Bakker
4,0

17.11.2014 We waren een lang weekend in een VIP huisje met een diner arrangement. Het huisje was verre van VIP. het was niet schoon, en alle ruimtes buiten de woonkamer om waren heel klein. De douche kan maar 1 persoon in. Datzelfde geld voor de sauna.

We hebben de eerste avond gegeten in het buffet restaurant, maar die werd verbouwd en we moesten naar de (zeer sfeerloze) businesscentrum. De tweede avond wilden we gezellig eten bij de grill, alleen had paco zijn verjaardagsfeestje, en dus was het voornamelijk druk met spelletjes en overactieve mexicaanse bedienden.

De pizza en pasta is erg leuk voor gezinnen, maar voor twee mensen die zonder kinderen even lekker ertussen uit willen voor hun rust, is dat dus echt geen aanrader.... De bediening had totaal geen aandacht voor ons, alleen voor de aanwezige kids. het duurde 15 minuten voordat we ons eerste drankje kregen.

Ook was het 's avonds snel donker, en daarmee het hele park onbegaanbaar door het ontbreken van verlichting buiten.

"Leuk voor een weekendje"traduzir
Hanneke
6,0

17.11.2014 Wij verbleven in een hotel appartement en daar was niets op aan te merken. Lekker dicht bij de plaza en gezellig met een klein hoekbankje en een openhaard. Het zwembad is erg leuk voor zowel jong als oud. Wel was het behoorlijk druk. Het pad naar Eemhof Marina was zeer slecht verlicht en sommige stukken waren behoorlijk glad. Het personeel in het Grand Cafe is niet echt klantgericht en zijn meer bezig om elkaar te plagen en grapjes uit te halen (een voorbeeld elkaar met een vaatdoekje slaan midden in het restaurant). En hierdoor wordt de betaalde klant dus vergeten. Het buffetrestaurant werd verbouwd, dus dit restaurant zat tijdelijk in het business center. De kwaliteit en gezelligheid was direct ver te zoeken. Het is een vreetschuur en totaal niet gezellig. Wel betaal je dezelfde prijs als normaal. Als het goed is gaat het buffetrestaurant vanaf 21 november weer open. Bij Zuiderzoet is het echt geweldig eten. Wij hadden de proeverij en dat kunnen we iedereen aanraden.

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

"Zoontje vond het geweldig"traduzir
Sven Van Calster
7,0

11.11.2014 Zeer mooi park, ons zoontje van 2,5 jaar vond het allemaal geweldig! Zeker de aqua mundo vond hij super. Het kan in het zwembad wel heel druk zijn! Lockers en kleedcabine's zijn er dan te weinig, net als douches. Verder wel proper. Cottage was wat minder. Had zijn beste tijd gehad, laminaat stond bol en hier en daar kon er beter worden schoongemaakt. Verder was het wel een ontspannen weekend voor iedereen.

"Toffe vakantie"traduzir
Nathalie
10,0
8,0

12.11.2014 Super tof zwembad - hele leuke kinderzwembed. kindjes zijn 2 jaar en 6 jaar. in het park juist heel jammer dat er geen Baluba is zoals in de rest. want buiten het zwembad kon mijn zoontje van 2 nergens spelen.

Viagem de grupo, novembro 2014
"Mooi park, vieze bungalows"traduzir
Laura
6,0

12.11.2014 De Eemhof is een prachtig, ruim opgezet park. Wij hadden een 5 persoons premiumcottage. Deze zijn vernieuwd. Helaas was dit niet overal te zien. Tegels in de keuken zaten los. Ook was de woonkamer (en dan met name de bank, zitplekken) erg klein voor 5 volwassenen. Heel erg veel spinnenrag, alsof de schoonmaakster na 1 minuut gewoon weer was weggegaan.

Het Market restaurant werd verbouwd naar een ' Evergreenz'. Daarom was deze nu tijdelijk verplaatst naar het businesscenter. Vreselijke oplossing. Ontzettend druk, kantine gevoel. In een hele lange rij met een bordje wachtend op eten. Terwijl je gewoon hetzelfde betaalt als wanneer het restaurant gewoon geopend is op de normale locatie. Ook was het tot 2 keer toe misgegaan met onze restaurantreservering.

Zwembad is mooi, leuke glijbanen, vooral de glijbaan met de banden (Turbo twister)

"Dit nooit meer"traduzir
Sanne
2,0

07.11.2014 Wij zijn hier een midweek geweest.
De ligging van het park is prima. De huisjes zijn ondanks dat ze zijn gerenoveerd erg vies.Het schoonmaak werk was dan ook verre van goed. Er lag veel stof, veel spinnenwebben, schimmel in de badkamer en het fornuis was erg vies.Het zwembad is super leuk voor kinderen.Wij misten wel wat faciliteiten voor de verzorging van baby's. Er hadden wel wat meer punten mogen zijn om je baby fatsoenlijk aan en uit te kleden.

kortom het was niet echt ons park.
Voor kinderen zijn er wel genoeg leuke dingen te doen.

outubro 2014
"Prachtig uitzicht vanuit de Marina"traduzir
Fam van den Berg
3,0

03.11.2014 De Marina heeft een prachtige ligging, je moet wel een stukje lopen naar de Aqua Mundo en de paden zijn soms erg glibberig, kwam dus leuk te vallen. Gelukkig viel de schade mee op de schram na.

Família com crianças pequenas, outubro 2014
"Zeer aangenaam verblijf"traduzir
Fam Goormans
9,0

04.11.2014 Wij hebben samen met de kinderen echt genoten van onze midweek. Cottage was proper en in orde. Personeel was super vriendelijk ! En het zwembad is voor de kinderen (en voor ons) een waar paradijs. We komen zeker terug !

Família com crianças, outubro 2014
"Leuk maar veel verbeterpunten"traduzir
Aron
10,0
7,0

25.10.2014 Huisje was globaal schoon maar als je goed kijkt laten de schoonmaaksters hier een daar wat steken vallen. Weinig licht buiten op de paden! Het is soms glad en slikkerig en er zijn amper lantaarnpalen om dit te kunnen omzeilen... Zwembad erg leuk en mooi maar te weinig capaciteit voor het aantal bezoekers. Vechten om een stoel is een veelvoorkomend beeld. Personeel in de restaurant is vriendelijk en behulpzaam maar wel erg vergeetachtig. Meerdere keren 2 keer om iets moeten vragen waar vervolgens verontschuldigingen voor gemaakt worden. Ze zeiden dat we het volgende drankje gratis van het huis kregen. Tot 3 keer toe stond dit uiteindelijk WEL op de rekening?!!! Uiteindelijk wel een leuke mid-week gehad maar park heeft nog veel verbeterpunten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações