Data da chegada
Data da partida
A partir de € 59
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1286 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 1286 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 873 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

6,4
8,1
7,6
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Heerlijke week gehad"traduzir
Larissa v H
7,0

19.12.2014 Wij zijn net terug van een weekje Centerparcs De Eemhof met onze baby van 3 maanden. We hebben echt een heerlijke tijd gehad! Het zwembad is ons met ons kleintje ook erg goed bevallen, voldoende ruimte om hem om te kleden en gratis zwemluiertjes te krijgen. We zaten in een Waterfront Suite, wat boven verwachting luxe was. Ook zeer schoon en uitgebreide keukeninventaris. De eetgelegenheden zijn wat aan de prijzige kant voor de kwaliteit die geleverd wordt. De supermarkt heeft een groot assortiment, maar is zoals wel te begrijpen ook prijziger dan een 'normale' supermarkt.

dezembro 2014
"Weekendje Eemhof"traduzir
J.C. van Berkel
5,0
4,0
8,0

15.12.2014 In een park, bij een organisatie die niet goedkoop is, maar toch veel te bieden heeft, is het ouderwets en niet meer van deze tijd dat de bedden slecht zijn en je voor WI-FI moet betalen. Ik heb het niet kunnen vinden in de beschrijving van het park. Met name de doorgezakte bedden voor een rug patiënt zijn, om je de volgende dat optimaal te voelen, slecht. Je maakt er toch een uurtje of 7 gebruik van op een dag. Een hotel met zulke bedden kreeg geen klant meer. De klacht vorig jaar, 2013, al gemeld. Wordt niets mee gedaan blijkt nu. Het is bij het personeel bekend. Uit bezuiniging wordt hier niets aan gedaan werd gemeld.

Família com crianças pequenas, dezembro 2014
"Leuk park, maar nog veel te verbeteren"traduzir
CN89
7,0

14.12.2014 Verbleven met een baby op marina (VIP). Mooi ruim, prachtig uitzicht. Uitgebreide keuken incl. Servies. Bedden ok. Wat meer opbergruimte zou prettig zijn. Lekker bubbelbad. Douche wat klein. Zeker met een kleine wat behelpen. Dit gold ook voor het zwembad. Supermooi, veel glijbanen en activiteiten maar grootste gedeelte van de gasten zijn kleine kinderen en daarvoor weinig grote kleedhokjes met ruimte om de baby aan te kleden. De bruggetjes naar het park waren spekglad. Erg jammer en ook gevaarlijk natuurlijk. Verder een ontzettend mooi park.

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

Família com crianças pequenas, dezembro 2014
"Mooi zwembad, onderkomen wat minder"traduzir
Leonie
6,0

15.12.2014 We hebben gekozen voor de Eemhof vanwege het mooie zwembad, dit is toch wat onze oudste zoon van 11 wil, die heeft zich dan ook prima vermaakt! Ook al deed onze andere zoon van 6 er niet voor onder, durfde overal vanaf. Voor het eerst hadden we een premium cottage, meestal kiezen we voor een comfort cottage omdat deze goedkoper is maar door de waanzinnige woensdag actie maakte het nu in prijs geen verschil. Maar echt véél verschil is er niet, op de site zag het er mooier uit dan "in het echt". De keukeninventaris was niet erg schoon, vieze kopjes, glazen, borden en pannen... Ook hadden we al snel vieze sokken door de vieze vloer. We zijn een midweek geweest, het was erg rustig, dit is wel fijn in het zwembad maar op het park zelf toch wat mindere sfeer hierdoor, ook weinig open.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam, niks op aan te merken! Voor herhaling vatbaar!

casal, dezembro 2014
"Leuke vakantie gehad!"traduzir
evelien Lesage
9,0

14.12.2014 Ontspannende week gehad hier.
Uitzicht was zeer goed, met verschillende soorten vogels. Personeel is zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Op een ochtend was onze broodzak door vogels opengepikt, we hebben dit gemeld en kregen onmiddellijk een nieuwe zak broodjes. Ook ivm mijn lactose-allergie waren ze zeer behulpzaam.
Alleen heeft mijn man niet goed geslapen in de boxspring:(

"Topper"traduzir
Johan
7,0

12.12.2014 Erg leuke week op De Eemhof, mooie Waterfront Suite aan het Veluwemeer. Zeker een aanrader. Wel jammer dat de sfeer in de Aqua Mundo verziekt wordt door regiogasten die massaal toestromen. Wel goed hoe het badpersoneel hierop reageert.

casal, 2014
"Super park!"traduzir
monique kros
10,0

08.12.2014 Heel fijn en vriendelijk park. Schone huisjes en heerlijk gegeten!

casal, 2014
"Nooit weer"traduzir
Riemer
2,0
5,0
1,0
3,0
3,0

07.12.2014 Een VIP arrangement wat beslist het geld niet waard is geweest.
De woning was "gerenoveerd" wat betekende dat de douchecabine zo was dat ik niet onder de douche pas (ik ben 1.88 lang dus niet super lang..), de deur van de cabine sloot niet af (dweilen dus), de sauna was meer dan gedateerd, schilderwerk slordig en de indruk van de bungalow was ronduit "niet af".

Eten bij Nonna: niet doen. Smakeloos eten in een sfeervolle omgeving blijft smakeloos namelijk.
Het personeel doet wel zijn best maar dat draagt niet bij aan de kwaliteit van het eten.

Center Parcs is fors duurder dan park van andere keten maar haalt niet het niveau van bungalows van die keten in het duurdere segment.
Eén keer, nooit weer

casal, dezembro 2014
"Prachtig Park"traduzir
Jannie
8,0

09.12.2014 Prachtig bungalowpark. Een week in een VIP bungalow. Van alle gemakken voorzien, sauna, whirlpool bad, bungalow aan het water, 's morgensverse broodjes. Heerlijk verblijf in luxe😀. Echt genieten! Prachtig park waar ook van alles te doen is o.a: subtropisch zwembad, minigolf, bowling, house of games, cyclecenter, boogschieten, tennisbaan, cinema enz. Verschillende restaurants, en café's. Een park waar voor iedereen wel wat te doen is, jong of oud.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações