Data da chegada
Data da partida
A partir de € 105
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1200 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,4 dos 10, baseado em 1200 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 838 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

6,5
8,1
7,7
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças, agosto 2014
""Vergane glorie""traduzir
Danny Wennekes
5,0

18.08.2014 Zittend op het terras zie je het verval van de gebouwen en de achterstand in onderhoud. Enkele horeca gelegenheden zijn gesloten en worden aan hun trieste lot overgelaten. Vroeger was De Eemhof reserveren om te kunnen eten en wachten om te kunnen zitten op een plekje op het terras. Tijdens ons bezoek zat het park vol, maar leken de gasten hun heil elders gezocht te hebben.

Het zwembad is nog steeds prima. Schoon en leuk aangekleed, alhoewel ook hier de tuinman zijn flora er wel eens beter bij heeft zien staan.

De huisjes zijn vochtig door de bosrijke omgeving en ruiken daardoor muffig. Het bleek met ons gezin ook een hele opgave te zijn om in ons 6 persoons premium huisje op het mini gasstel en me te kleine pannen een maaltijd voor 6 man op tafel te krijgen. Het huisje voldoet voorts goed, maar het predikaat "Premium" klinkt meer dan het waard is.

In de horeca krijg je bij bestelling van een cola, ongevraagd, een grote cola a € 3,10... Erg prijzig ,

"Vergane Glorie"

casal, agosto 2014
"Heel gastvrij en vriendelijk."traduzir
Marjo Smeets
10,0
9,0

16.08.2014 De Eemhof is een heerlijk, rustig park met heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

casal, agosto 2014
"Beter schoonmaken en onderhouden!"traduzir
imelda
6,0

13.08.2014 In potentie een mooi park. Daarom jammer dat het verwaarloosd wordt. Inchecken vanuit de auto is handig. Personeel is aardig. Mooie beplantingen, wel veel ontbrekende tegels, gevaarlijk! Er vlogen veel mussen in het Market restaurant, wat ik vies vond. Ontbijtbuffet is normaal. De hotelappartementen komen gedateerd over. Ondanks dat op de gangen alle ramen open stonden rook het er muf. Sanitair en kitchenette waren schoon, de kamer en slaapkamer stoffig. Vieze deuren, vlekken op de tapijttegels en bank. Ondanks dat de boxspring wat doorgezakt was, lag het goed. Erg kleine tv. Veel ergernis gehad met een haperend wifi. Geef dit gewoon vrij voor het gehele park en doe niet zo ouderwets met die rare vip kaartjes. Zwembad mooi en schoon, veel leuke glijbanen, maar te druk. Doosjes koffiecups zijn €1,00 duurder dan bij AH. Ga in Nijkerk boodschappen doen, is tevens een leuk stadje met een heel goeie bakker. Eten bij Zuiderzoet bij de Marina is super! Hier geen plakkerige menukaart.

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

"Leuk park..Zeer slechte bediening!!!"traduzir
Nanda
6,0

12.08.2014 Huisje was oud en netjes voor op het oog, veel achterstallig onderhoud..vieze kit randen al met al alles was oud!Personeel in de action factory en Grand café erg traag..Soms gewoon 20 minuten zitten voordat er iemand kwam maar ook vaak zelf maar naar de bar gelopen!!Verder is het erg vies, waardoor het er vol zit met vliegen.Zwembad en de activiteiten waren prima!

Família com crianças, agosto 2014
"Mooi park maar ontzettend vieze huisjes"traduzir
Channy
7,0

10.08.2014 Vrijdag terug gekomen van een midweekje Eemhof. Wij vinden de Eemhof een mooi park. Wij hadden een mooie plek (cottage 333, 6 pers. premium) op een hoek, aan een vennetje en vlakbij het centrum met restaurantjes en winkeltjes. De Aquamundo vonden wij ook leuk, de Turbotwister is erg leuk!! Alleen jammer van de ontzettend lange wachttijden (zo'n 15 a 20 minuten) wij vroegen ons af waarom ze niet meer banden in omloop hebben? Een grote afknapper is echter de schoonmaak van de huisjes. Vieze deuren, vieze vloer, vieze muren en plafonds vol doodgeslagen muggen, vieze zwarte kitranden langs het bad, en overal stof. De prijs/kwaliteit verhouding is echt absurt, wij moesten (met een lastminute!) 1000,- euro betalen voor 5 dagen (daar komt je eten, drinken, activiteiten etc. nog overheen) Dan verwacht je niet zo'n vieze cottage om in te verblijven. Ik zou zeggen Center Parcs investeer in een goede schoonmaak, want dit kost jullie veel "klanten" .

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Nooit meer naar de muffe Eemhof"traduzir
Rob Dale
1,0

10.08.2014 Afgelopen week hebben getracht om een leuke vakantie te vieren op het vakantiepark De Eemhof, echter dit is jammerlijk mislukt. Bij aankomst bleek ons huisje ronduit vies. De deurkrukken kleefden, het fornuis was vies, de koelkast was vies, de keukenkastjes waren vies, het servies en bestek was vies, de badkamer had duidelijk sporen van de vorige bewoners en er lag een boxershort onder een van de bedden. De bedden waren hangmatten die klam waren en stonken, de kussens stonken, alles wat je aanraakte was vies; de rand van het bed, de bestekla, oude kolen in de barbecue. Ondanks dit hebben we voor onze kinderen geprobeerd om er een leuke vakantie van te maken, maar ook dit werd zeer bemoeilijkt; er waren geen normale fietsen te huur, er kon niet normaal gebruik gemaakt worden van het strandje door de blauwalgen en als klap op de vuurpijl was zaterdag de Flowrider defect. We hebben onze spullen gepakt en zijn gedesillusioneerd vertrokken. Een waardeloze vakantie voor 1500 euro!!

agosto 2014
"Duur voor te weinig gastvrije kwaliteit"traduzir
jeanet heinen
7,0

18.08.2014 Hoewel de activiteiten voor kinderen er zijn, lijkt het alsof er ook alleen voor deze zaken en de faciliteiten duur wordt betaald. Het accent ligt op deze zaken, terwijl de cottages voor 3400 euro voor een tweeweeksverblijf te wensen over laat. Eenvoudig en goedkoop meubiliair, geen lekkere tuinstoelen, weinig luxe, schimmelluchten, smerige vloeren en hoeken overal, ongedierte en waardeloze bedden. Kortom, alles waardoor je je als gast juist niet gastvrij ontvangen voelt en relaxen wordt beperkt.Twee mensen van ons gezin hebben een zware bacteriele infectie opgelopen.

"Nooit Meer!!!!!"traduzir
Natasja
4,0

15.08.2014 Prijs/ kwaliteit heel slecht, vies huisje, enz, ga hier nooit heen is mijn advies!!

"Laatste keer Eemhof"traduzir
Debbie theuns
4,0

04.08.2014 Erg vieze cottage, stinkende, muffe geur door het hele huisje. Niet weg te krijgen met luchten. Schimmel, dode geplette muggen enz overal op de muren. Erg Slechte schoonmaak. Buffetrestaurant erg weinig keus, wat er is zo op en koud. The grill en pizza/pasta prima, wel duur en lang wachten. Weinig personeel, lange rijen voor een ijsje in het zwembad, half uur wachten op cappuccino enz enz.... Ver lopen van restaurants naar entertainment, bowling enz. Geen Eemhof meer voor ons!

Família com crianças pequenas, julho 2014
"Echt NOOIT meer"traduzir
M. Lunter
8,0

04.08.2014 Wederom echt een teleurstelling tot en met.
- Bedelen om de afgrijselijk dure linnen pakketten
- Klamme bedden
- Vieze cottage
- Onvriendelijke receptie
- Kortom veeels te weinig waar voor ons geld!

Enige positieve is het vriendelijk personeel in de restaurant, alsmede de kwaliteit van het eten. Dit was, in tegenstelling tot het restaurant bij de haven, wel waar voor ons geld

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Lugares turísticos em Zeewolde

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações