Data da chegada
Data da partida
A partir de € 99
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1319 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 1319 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 886 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

6,4
8,1
7,6
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças pequenas, 2015
"Jammer"traduzir
Daan
3,0
8,0

25.03.2015 Wat eens een schitterend park was, is niet meer. Het huisje (premium) wat wij hadden voldeed echt niet. Vocht, schimmel. Doorgelegen bedden. Echt zonde. De huisjes zijn te oud en echt aan renovatie toe. Het gehele park trouwens. De "buiten" plaza/ het centrum is prachtig. Het personeel is vriendelijk en het eten in de restaurants is prima. Ook het zwembad is prachtig. Maar veel te druk. Veel te veel dagjes mensen, waardoor er niet eens voldoende stoelen waren. In de kinder kleedhokjes geen prullenbakken waardoor mensen de pampers maar op de grond gooiden. Echt zonde. Een betere schoonmaak, beter onderhoud en kom op center parcs, voor de prijs die betaald moet worden kan er ook wel gratis wifi bij. Helaas hebben wij onze vakantie eerder afgebroken, door de medewerkers werd eigenlijk geen reactie gegeven op onze klachten, behalve "jammer". De Kempervennen waren top, maar naar de Eemhof gaan wij niet meer terug.

Família com crianças pequenas, março 2015
"Heerlijk ontspannen in een mooie omgeving!"traduzir
Sunshine84
9,0

27.03.2015 Een midweekje naar de Eemhof geweest, natuurlijk mede door de titel: "Zwembad van het jaar" waren we erg benieuwd. We hebben echt genoten, heel vriendelijk personeel die voor ons klaar stond en de paar kleine opmerkingen voor ons heeft opgelost. Het zwembad was een genot voor ons en de kids, de banden glijbaan vonden ze wat spannend maar de wildwaterbaan was de winnaar. Verder heerlijk in het Nonna's restaurant gegeten, een leuke sfeer en mooi restaurant. De prinsessen wannabe was een groot succes, hoewel ze nu nog steeds als prinses wil rondlopen! Al met al hebben we genoten van een lekkere midweek! Center Parcs bedankt.

casal, março 2015
"Zonder spinnewebben"traduzir
Joyce
4,0

27.03.2015 Zeer veel last van spinnewebben in hotelkamer en vaak moeten melden.Banken niet erg comfortabel.Veel problemen met WIFI. Park is aan het vervallen, veel achterstallig onderhoud

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

Família com crianças pequenas, março 2015
"Lekkere vakantie maar weekend té druk"traduzir
Ferry
7,0

20.03.2015 Week in VIP huisje 317.Bij aankomst goed schoon ruime cottage.Helaas in geen van de 2 slaapkamers een stopcontact,vreemd.Dagelijks verse broodjes aan de deur,wel wat taai.Terras aan uitloopstukje van meertje. 2x uiteten geweest,1x buffet 1x Nonna's, goed bevallen.Supermarkt erg prijzig. Het weekend was het zwembad niet normaal druk, gewoon niet leuk meer! Konden om 10:00 al geen stoel meer vinden. Drinken halen 20 minuten! 1x glijen 20 minuten wachten. Door de weeks was het gelukkig een stuk rustiger. Wel naar ons zin gehad maar volgende keer voor ons een ander park.

março 2015
"Cottage niet schoon"traduzir
Irma
9,0

18.03.2015 We hadden een 5-persoons comfort cottage geboekt. Ik sliep op het 'kleine' kamertje en kwam tot de ontdekking dat daar geen stopcontact aanwezig was. Bovendien was er in die kamer geen hor én geen kast met hangruimte. Een beetje onhandig dus.
's Avonds schoven we de tafel een beetje aan de kant omdat we anders niet met zijn allen konden zitten en we vonden pinda's, legoblokjes en een meter stof. Dat kan beter Eemhof...
Het zwembad was erg druk zondag, maar maandag was het heerlijk vertoeven daar en vele malen rustiger.
Zaterdagavond heerlijk gegeten in brasserie Zuiderzoet en dat maakt bovenstaande punten goed!

casal, março 2015
"Altijd relaxed, maar knap het een beetje op."traduzir
Martijn
8,0

25.03.2015 Altijd tot rust komen met een weekendje Center Parcs, wel park je ook neemt. Eemhof was ook weer erg leuk. Zeker met het hotelappartement lekker tot rust komen. Handdoeken etc wordt elke dag voor je geregeld en met het ontbijtbuffet er bij inbegrepen nog minder om zelf te regelen. Ook de restaurant waren wat ons betreft een verrassing qua kwaliteit. Zeker het massale buffet. Minpunt was dat er toch wel wat op te knappen valt. Neem dat restaurant wat aan de brug ligt bij het Centrum richting de kinderboerderij. Jaren terug was het geloof ik een visrestaurant. Het ligt er nu al zo lang verloren bij dat het nu bijna van ellende uit elkaar valt. Ruim het op zouden wij denken.

"Heerlijke midweek Eemhof"traduzir
Janneke
7,0

08.03.2015 Mooi VIP huisje van alle gemakken voorzien!
pluspunten:
-Heerlijke bedden
-sauna
-Bubbelbad
-Gezellig en netjes ingericht
-mooie ligging
-Heerlijk warm en mooi zwembad
minpuntjes:
-Broodjes bij bezorging erg taai en maar 2 p.p.
-Geen filmnetten meer!
-Schoonmaak stond precies om 10.00 bij het huisje waardoor we ons opgejaagd voelde.

Família com crianças, fevereiro 2015
"Te duur voor het gebodene"traduzir
Dico
2,0
3,0
6,0

27.02.2015 Was aardig, maar niet goed. Park is oud en lelijk. Cottages zien er niet uit. Binnenkant voldoet net.

"Vergane glorie"traduzir
joyce faas
8,0

27.02.2015 Het hele park is eigenlijk wel aan vernieuwing toe, het huisje waar wij zaten was echt oud [ en niet schoon] dit was een zogenoemd vip huisje maar zo voelde het niet dat we binnen kwamen,jammer! Het zwembad was iedere dag op welk tijdstip we ook kwamen echt overvol!! Te vol! Een stoel zoeken was echt een uitdaging. Wel een pluim voor al het personeel super vriendelijk en hielpen waar ze dat konden,top! Wij hebben heerlijk gegeten in de grill [ na de slechte recensies van het buffet restaurant hebben we die maar even gelaten] wij hebben veel parken gezien van centerparks maar deze staat helaas onderaan wat ons betreft. Ik zeg tijd om te gaan renoveren!

Família com crianças, fevereiro 2015
"Verouderd en gebrek aan sfeer"traduzir
Vera
6,0

27.02.2015 Midweek in voorjaarsvakantie geweest. Verouderd park, huisje van binnen prima, maar van buiten ziet het er niet uit, ook centrum nodig lik verf nodig. Zwembad veel te druk. Eet en drinkgelegenheden gebrek aan sfeer. Kwaliteit personeel over het algemeen matig

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações