Data da chegada
Data da partida
A partir de € 79
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1313 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 1313 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 886 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

6,4
8,1
7,7
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças, fevereiro 2015
"Te duur voor het gebodene"traduzir
Dico
2,0
3,0
6,0

27.02.2015 Was aardig, maar niet goed. Park is oud en lelijk. Cottages zien er niet uit. Binnenkant voldoet net.

"Vergane glorie"traduzir
joyce faas
8,0

27.02.2015 Het hele park is eigenlijk wel aan vernieuwing toe, het huisje waar wij zaten was echt oud [ en niet schoon] dit was een zogenoemd vip huisje maar zo voelde het niet dat we binnen kwamen,jammer! Het zwembad was iedere dag op welk tijdstip we ook kwamen echt overvol!! Te vol! Een stoel zoeken was echt een uitdaging. Wel een pluim voor al het personeel super vriendelijk en hielpen waar ze dat konden,top! Wij hebben heerlijk gegeten in de grill [ na de slechte recensies van het buffet restaurant hebben we die maar even gelaten] wij hebben veel parken gezien van centerparks maar deze staat helaas onderaan wat ons betreft. Ik zeg tijd om te gaan renoveren!

Família com crianças, fevereiro 2015
"Verouderd en gebrek aan sfeer"traduzir
Vera
6,0

27.02.2015 Midweek in voorjaarsvakantie geweest. Verouderd park, huisje van binnen prima, maar van buiten ziet het er niet uit, ook centrum nodig lik verf nodig. Zwembad veel te druk. Eet en drinkgelegenheden gebrek aan sfeer. Kwaliteit personeel over het algemeen matig

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

Viagem de grupo, fevereiro 2015
"Propvol zwembad, veel te duur voor het gebodene!"traduzir
Tom Houben
3,0
6,0

21.02.2015 Het zwembad (de hoofdattractie op het park) wordt vol gepropt met mensen die een kaartje voor 1 dag kopen. Een huisje huren heeft hier bijna geen nut, je kunt beter goedkoop in de buurt ergens gaan slapen en een dagkaart kopen. Maar het zwembad is sowieso te vol, dus ga liever ergens anders heen. Er worden hier hele scholen en kinderfeestjes losgelaten. We hebben hier jaren geleden al ons beklag over gedaan, maar er worden alleen maar meer dagkaartjes verkocht. Dit was de laatste keer dat we hier geweest zijn!

De "bandenglijbaan" heeft maar 6 banden, waardoor wachttijden oplopen tot 20 minuten (voor 1 keer glijden).

Restaurants veel te duur, met matige kwaliteit. Bij het buffet moesten we zonder hier over ingelicht te zijn, 4 euro meer per persoon betalen ivm "thema avond", 30 euro pp!

Het is een prachtig Center Parcs park, maar de huisjes beginnen ook al versleten uit te zien.

Personeel is super vriendelijk, dat wel!

"Zeer leuke vakantie gehad!"traduzir
Annelies
8,0

21.02.2015 zwembad was zeer goed en compleet je kon er uren in vertoeven, park is eens iets anders niet met een market dôme zoals anders maar allemaal apart en action factory was zeer goed naar activiteiten, was een ontspannende vakantiie

"Fijn park"traduzir
Eva Aerts
6,0

27.02.2015 Met de krokusvakantie hebben we een heerlijke midweek gehad met onze drie kinderen van 6, 5 en 5.

We boekten een actie midweek en Center Parcs had ons een premium woning gegeven i.p.v. comfort, dus meer luxe en dat was al een heel fijne start van de vakantie.

Het zwembad is groot genoeg voor het park alleen is het in de week al om 20u gesloten zodat het er altijd wel redelijk druk is. Heel leuk kleutergedeelte en apart babyzwembadje. Mooi buitenbad en toffe familieglijbaan.

Er zijn verschillende speeltuintjes in het park, een minigolf, kinderboerderij, jachthaven waar je fijn kan wandelen, ... En in een grote overdekte hall (Action Factory) met kids club, bioscoop, bowling, binnenspeeltuin, ...

Horeca is minder, hoewel er wel wat volk was maar zeker geen overvol park moet je best toch reserveren. Wij aten in Snack en in Grand Café, deze laatste sloeg wel tegen door onvriendelijkheid personeel Wel positief aan Grand Café: het speelhoekje in piratenthema.

Leuk park, aanrader

"Leuke vakantie"traduzir
M vd Ven
7,0

16.02.2015 leuke vakantie. Uit eten is prijzig op het park.
Jammer dat je met je hond maar op 1 plek naar binnen mag, zo kun je niet gezellig op je gemak koffie gaan drinken, of uit eten. Gebak voor 6,95 vind ik prijzig.
Verder alles prima, en duidelijk. Dit weekend was het wel druk op het park, i.v.m. vakantie, dus was soms zoeken naar een plekje bij het zwembad, en activiteiten.

Amigos, 2015
"Superleuk!"traduzir
feensteq
8,0

13.02.2015 Prachtig mooi appartement, mooi uitzicht! We komen zeker een keer terug

"Weekend Niet te doen"traduzir
bert.smit
5,0

22.02.2015 Weekje geweest van 9 t/m 16 febr. De midweek dagen ma-vr waren perfect. Lekker rustig op het park en daardoor ook lekker kunnen zwemmen. Horeca vinden we achteruit gaan. Soms 15 min wachten voor ze komen vragen wat je wil. Verder koffie met gebak en slagroom 6 euro pp. is vrij prijzig geworden. In de kids dome krijg je te horen "sorry we hebben geen verwen koffie binnen gekregen?" Moet U maar even naar de market square?
Tot slot gelukkig met 50% korting week geboekt voor 349 euro in een 6 persoons premium huisje. Maar normaal 749 euro zeker Niet waard. En tenslotte 1 laatste tip probeer het weekend niet te boeken je kan beter een midweek gaan. Zwembad is vanaf vrijdag middag/avond niet meer te doen. Geen stoelen meer dus vechten voor een plekje. Volgens mij wel 1500-2000 gasten in het zwembad het hele weekend. Erg veel van uit de omgeving Almere/Zeewolde. Dus mensen Ga Niet in het Weekend zonde van je poen. Boek een midweek! Goedkoop en heeeerlijk rustig!!

"Ups en downs"traduzir
HansDoreen
7,0

14.02.2015 Aan de cottages is duidelijk te zien dat dit een ouder park is. Gelukkig is de inrichting goed up-to-date.
Market Square en Aqua Mundo zijn boven verwachting goed.
Kwaliteit in de horeca niet overal even goed, met name Evergreenz valt tegen.
Personeel over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.
Informatie voorziening op en over het park niet in orde. Plattegrond is onvolledig en App werkt niet. (Februari 2015)
Kleine tehnische mankementen aan de cottage na melding snel en goed opgelost.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações