Data da chegada
Data da partida
A partir de € 99
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Center Parcs De Eemhof*****
1107 avaliações
Avaliações Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****
Slingerweg 1, 3896 LD, Zeewolde

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Parque de férias Center Parcs De Eemhof*****?Então, olhe aqui as avaliações de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** em Zeewolde, escritas por outros viajantes.
Parque de férias Center Parcs De Eemhof obteve uma média de 7,4 dos 10, baseado em 1107 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** e outros dados úteis sobre as suas férias em Zeewolde. Depois, você pode encontrar 791 Fotos de férias de Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** no Zoover. Você pode ver 15 Vídeos deParque de férias Center Parcs De Eemhof*****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Flevolândia. Compare Parque de férias Center Parcs De Eemhof***** com as outras acomodações em Zeewolde.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Center Parcs De Eemhof***** / Zeewolde. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,1
7,7
7,1
7,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
casal, abril 2014
"We hebben enorm genoten tijdens ons verblijf"traduzir
Gert van Vliet
10,0

16.04.2014 Het weer werkte ook mee, Maar vooral het thuis voelen. De vriendelijkheid van het personeel. Of het nu schoonmakers waren of de bediening in de wel hele mooie eetgelegenheden hebben wij ervaren als een enorm Welkom.!! Het centrum van de Eemhof met zijn prachtige locaties ervaarde wij als een enorm kadootje.!! Wat een leuk en vriendelijk personeel en wat hebben we heerlijk en lekker gegeten.!! Het groen en de aandacht en onderhoud aan al dit moois.! De oude boom met daar onder vermeld. "Sommige bomen moet je wel verplaatsen".. heeft veel indruk op mij gemaakt.. Een oude boom verplaatst uit libië Tripoli van 1200 jaren oud. Een eend zat daar in te broeden en dat vlak voor de supermarkt. Ik heb hem mogen aanraken. Kortom Eemhof, ik was daar samen met mijn lief Nel en samen hebben wij genoten van een (h(eerlijk verblijf.!!

Amigos, 2014
"Geweldig!"traduzir
Oliver
10,0

13.04.2014 Een heel mooi park, zeer veel goed verzorgde faciliteiten.
Wij hebben hier een erg leuk weekend gehad!

"Eemhof is gedateerd"traduzir
bert.smit
6,0

20.04.2014 Leuk park maar heb het gevoel dat er weinig aan gedaan is de laatste jaren. Wij komen hier 2 x per jaar en ons valt erg op dat er nauwelijks iets veranderd is de laatste 3 jaar. Huisjes zijn vernieuwd maar eigenlijk nog steeds uit de jaren 80-90 bijv. TV is een ouderwetse vierkante bak uit 1990 ofzo van 55 cm????? Hallo CP het is 2014??? De bedden zijn altijd slecht bij CP ruglachten na 1 nacht dus vraag zeker om een stapel hernia planken. Prijs kwaliteit slecht wij hadden gelukkig met een mooie actie geboekt voor 350 euro een week all in anders had ik hier geen 700 euro voor neer getikt. Tot slot plezier en sfeer maak je altijd zelf. Dat hangt niet af van CP. Laatste opmerking Zwembad in het weekend OvervolL dus meteen gaan om 10 uur anders nergens meer plek zwembad zit Overvol met klanten van buiten voor een dagje zwemmen. Dit is erg jammer en een Veel gehoorde klacht!!! Dank hier goed over na voor U boekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Os melhores de preços de última hora Parque de fériasCenter Parcs De E...

Família com crianças pequenas, abril 2014
"Domper op een leuke week"traduzir
vos
6,0

18.04.2014 Vip arrangement geboekt voor een 12 persoons appartement in de Marina.
Problemen met de vaatwasser ,kluisje, niet bijgevuld reservoir voor eucalyptus in de stoomcabine werden na enig aandringen opgelost. Veel jong en duidelijk niet goed ïngewerkt personeel.
Voor de rest leuke activiteiten gedaan.
Maar de domper op een toch leuke week is dat je bij het vertrek in een appartement in de MARINA je auto niet bij de in( uit) gang van je appartement mag zetten. De paal bij de inrit blijft gewoon omhoog staan.
Je moet dus met je bagage helemaal naar de parking lopen ( kan 500 meter zijn) . Iedereen loopt hierover te klagen , maar de directie zal het een worst zijn.Je bent dus veel beter af met een gewoon huisje want daar mag je wel met je auto naar toe rijden op de bagage bij vertrek in te laden.

abril 2014
"Hotelappartementen"traduzir
R
8,0

18.04.2014 Voor het eerst in een hotelappartement verbleven. Ik wou eerst een 5 pers cottage boeken maar deze was last minute niet meer beschikbaar. Het enige wat nog over was waren de 2pers hotelappartementen. Balen !! Dacht ik eerst. Totdat we er aan kwamen. Het hotelappartement was klein maar het was er prima te vertoeven. Alles was super schoon. Badkamer, keuken alles zag er netjes uit. De bedden lagen ook prima (dat was wel anders bij de Kempervennen vorig jaar). Enige minpuntje vond ik de bank. Die zat voor geen meter..

Bij het hotelappartement zat internet, ontbijt en schoonmaak inbegrepen. Het ontbijt was super! Erg veel keus ik heb hier dan ook heerlijk gegeten. We hebben tijdens ons verblijf 2x de schoonmakers toegelaten in het appartement. Desondanks hebben we toch alle dagen schone handdoeken, toiletpapier en een afvalzak gekregen. Deze liggen dan voor de deur.

Zwembad was elke keer erg druk. Dat is wel een minpunt.

3x Heerlijk gegeten bij het grand cafe.

Dus zeker geen spijt!

"Veel te duur"traduzir
Dick
4,0
1,0
5,0

14.04.2014 Een lang weekend geweest. 4 volwassenen en een baby. Voor dat geld verwacht ik ook iets terug. Mispoes. Huisje erg laag. Wel redelijk qua uitrusting (was gerenoveerd). Maar cv ging kapot, 3 keer een koekenbakker de cv "gerepareerd". Bellen om klacht in te dienen lukte bijna niet, steeds werd je er uit gegooid. Na erg boos geworden te zijn eindelijk afdoende gerepareerd. Heel slecht dat er geen controle is of het echt werkt! Verder was het huisje ronduit smerig, eten onder de bank, stof en spinnenwebben etc. kapotte lampen, glazen met stukken er af, tv die een onbegrijpelijke indeling had en ga zo maar door. Brandvellek van sigaretten her end er.
Zwembad veel te klein en super druk. kleed en douchruimte gedateerd en te klein en te weinig.

Família com crianças pequenas, abril 2014
"Mooie omgeving en heel vriendelijk personeel!!!"traduzir
Ann Martens
8,0

12.04.2014 We verbleven vorige week van maandag tem vrijdag in een VIP-Cottage aan de Marina waar we een prachtig uitzicht hadden over 't Eemmeer!!!
We werden er ons hele verblijf verwend omdat onze stoomcabine en sauna niet werkten en kregen in ruil gratis sauna in Aqua Mundo (hebben dit niet gedaan, te weinig privacy), gratis maaltijd met drank, ijsje voor elk van ons, bootjes voor de kids en nog veel meer!!!
Wat met wel opgevallen was en ik een echt minpunt was, was het onderhoud van onze cottage. Er lagen lege blikjes bier nog onder bed, vuile stofpoezen onder het bed, bij het zoeken naar verloren spullen van de kids in de living vonden we bij het wegtrekken van de zetels in de zithoek van de living heel veel vuil (precies nog nooit onder gestofzuigd, gedweild!!!), vieze, onaangename geur in wc, zwembad is ook verouderd en vond het jammer dat er niet meer te doen was, voor zowel jong als oud!!!
Hoe dan ook, ondanks een hele fijne, gezellige midweek gehad!!!

Família com crianças pequenas, 2014
"Als het verniewd is komen we wel weer,anders niet"traduzir
m.oosterveld
3,0
1,0
8,0

07.04.2014 huisjes waren slecht en stonken, waren niet schoon,badkamers zijn vies vijvers om de huisjes zijn vies,
de prijzen is voor zo'n park veel te hoog
Zwembad is prachtig, maar de douchen en kleed hokjes zijn gedateerd(vies).

Família com crianças pequenas, abril 2014
"Een hele leuke plek met veel activiteiren"traduzir
Eline van der Werff
10,0

17.04.2014 Wij hebben een heerlijk weekendje weg gehad in center parcs de Eemhof.
Er is veel te doen voor de kinderen, zwembad is super mooi
Het park is netjes en heel schoon! De huisjes zijn schoon en netjes
wij zaten in huisje 428 heerlijk huisje mooie buitenplaats met mooi uitzicht.
De kinderen hebben heerlijk genoten in het zwembad, de binnen activiteiten en de speeltuinen zijn leuk!
Kortom we hebben heerlijk genoten!
Zeker voor herhaling vatbaar

casal, março 2014
"Dit park moet sterk verbeterd worden"traduzir
Joy
5,0

31.03.2014 Met sauna het schrikbarend slechte onderhoud van de sauna en het onprofessionele horecapersoneel moeten onder handen genomen worden. Het hotelappartement was wel heel goed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Lugares turísticos em Zeewolde

Poll

O que você acha da comida servida durante o vôo?

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações