Avaliações Aparthotel Viva Palma Nova****

Viva Palma Nova****
279 avaliações
Avaliações Aparthotel Viva Palma Nova****
Avda. Cas Saboners s/n , E-07181, Palmanova

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Aparthotel Viva Palma Nova****?Então, olhe aqui as avaliações de Aparthotel Viva Palma Nova**** em Palmanova, escritas por outros viajantes.
Aparthotel Viva Palma Nova obteve uma média de 9,0 dos 10, baseado em 279 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Aparthotel Viva Palma Nova**** e outros dados úteis sobre as suas férias em Palmanova. Depois, você pode encontrar 158 Fotos de férias de Aparthotel Viva Palma Nova**** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos de Aparthotel Viva Palma Nova****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Espanha. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Maiorca. Compare Aparthotel Viva Palma Nova**** com as outras acomodações em Palmanova.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Viva Palma Nova**** / Palmanova. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

279 avaliações de Viva Palma Nova****

279 avaliações
9,6
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças, agosto 2015
"Fantastisch hotel"traduzir
vermeersch laga
10,0

13.08.2015 fantastisch hotel:mooi onderhouden tuin, vele zwembaden en andere faciliteiten waarvan je kon gebruik maken, propere kamers, restaurant...
uitgebreid en heel lekker eten, voldoende keuze en afwisseling
zorgzame en uiterst vriendelijk personeel zeker het receptiepersoneel. Van in de vroege uurtjes tot de late steeds met een brede glimlach!!
Ook een dikke pluim voor tete en het hoofd van het restaurant steeds met een glimlach en een enorme hulpvaardigheid. ook een grote dank u wel aan directeur marco die altijd bereid was voor een praatje en de interesse in zijn gasten.
De animatie was ook top mss een tip om wat muziek te voorzien aan zwembad
De aquagym was daar wel inspirerend voor maar uiteindelijk maar een detail bij de evaluatie van ons verlof

Zeker een aanrader voor gezin met kinderen!!! Wij gaan zeker terug!!

Família com crianças, julho 2015
"Fantastisch familiehotel"traduzir
Gezin met jonge tie...
10,0

28.07.2015 Schitterend kleinschalig familiehotel in de buurt van Palma. Uitstekende service van het al het personeel; receptie, bar en restaurant, het animatieteam tot aan de schoonmaak aan toe. Echt een familiehotel waar het na de avondvoorstelling (23:15) zo goed als stil is. Bar is wel open tot twaalf uur maar de kinderen kunnen wel lekker slapen omdat de muziek zacht staat. Ook overdag lekker rustig aan het zwembad en er zijn voldoende ligbeddden zelfs als je iets later komt. De zwembaden zijn heerlijk en onze kinderen hebben hier elke dag weer vele uren in doorgebracht. Dit was alweer ons vierde bezoek aan dit hotel en we hebben weer een heerlijke vakantie gehad.

Família com crianças pequenas, julho 2015
"Perfect Hotel to stay with the whole family."traduzir
Ralph
9,0

05.08.2015 Viva palmanova is a perfect hotel to stay with the whole family.

The annimation in the hotel is very good and so are the restaurant and the swimming pool.
The people of the hotel are very friendly and always in for a joke.

Os melhores de preços de última hora AparthotelViva Palma Nova**** n...

Família com crianças pequenas, julho 2015
"Prima aparthotel en service, maar veel herrie"traduzir
Gezin uit Nederland
8,0

14.07.2015 Over het algemeen kloppen de recensies van dit (apart-) hotel. Wij hebben er niet gegeten en kunnen daar dus niets over zeggen. Sommige vinden het zwembad (te) koud, maar in de maand juli is daar niets van te merken. Het personeel is bijzonder vriendelijk, maar we vinden de bediening rond de buitenbar erg traag. De prijzen voor koffie, drankjes en ijsjes zijn fors.

Wij hadden het hotel mede gekozen voor de kinderanimatie. De animatiemedewerkers zijn erg leuk en lief voor de kinderen, maar slagen er onvoldoende in om het de kinderen naar de zin te maken.

Wij hadden, gewaarschuwd door enkele recensies op deze site, bij de reservering gevraagd voor een rustig appartement. Dit hebben we ook gekregen, maar desondanks hebben we veel hinder gehad van de animatie voor volwassenen: overdag in het zwembad (aquagym) en voorstellingen 's avonds.

Als je rust zoekt, kun je betere hotels vinden. Als je de harde muziek van de animatie voor volwassenen niet erg vindt, is dit een prima bestemming!

"Super hotel!!!!"traduzir
Edwin Biesmans
10,0

10.07.2015 Eten was top, totaal geen groot keuken. Perfect op smaak, zelfs culinair showcooking.
Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ze doen alles om u te helpen.
Het beste all-in hotel ooit in europa. Geen goedkope merken van drank, maar de top merken.
Wifi is overal, van kamers tot zwembad.
zoek je een hotel in mallorca, 1 adres.

Família com crianças pequenas, julho 2015
"Fantastisch hotel voor gezinnen met jonge kinderen"traduzir
Serge_Sylvia
10,0

07.08.2015 Wij hebben hier een zeer goed verblijf gehad van eind juni tot 2e week juli. Prima kamers, netjes, ruim (hadden familiekamer in de knik van gebouw), schoon, op 2e verdieping (nr 3217).
Onze dochter heeft zich elke dag prima vermaakt in het zwembadje met de piratenboot, de glijbanen vond ze helemaal geweldig, 's ochtends was het water aan de frisse kant, maar wordt snel opgewarmd door de zon.
Begin juli worden handdoeken voor 09:00 uur weggehaald door de badmeester als er niemand op ligt, super fijn, zodat je na 9 uur nog een ligbedje hebt.
Bediening zeer vriendelijk en alert, doen zeer hun best en zeker niet traag, dan nog, je bent op vakantie dus lekker relaxed, toch....
Eten goed, zowel binnen buffetvorm, als buiten a la carte. Veel afwisseling en wordt goed aangevuld.
Zeker een aanrader, wij hadden AI en niets te klagen, bekende merken als Coca Cola, Bacardi en Malibu wordt er geschonken....
Zijn er 2 weken geweest en hebben ons geen moment verveeld. Wij gaan zeker een keer terug.

"Kindvriendelijk hotel"traduzir
Peter

25.07.2015 Van 5 t/m 14 juli vakantie gehad in dit hotel met 2 kids
(1,5 jr en 4jr)

Dichtbij het vliegveld en mooie korte vlucht vanuit Düsseldorf (2uurtjes)
Lekker eten in de middag bij de bistro van het hotel en in de avond een goed buffet met elke dag verschillende gerechten. 1 van onze beste bezochte hotels qua eten! Mooi kinderzwembad met piratenschip. Prima animatie die echt actief is. Veel Scandinavische en Nederlandse gasten. Hotelkamer mogen gerenoveerd worden maar is verder schoon en netjes. Omgeving van het hotel is niet echt aantrekkelijk. Verpauperd. Kan het hotel niks aan doen natuurlijk. We hadden allinclusive en dat was het waard naar onze mening. Geen goedkope vakantie invergelijking met andere hotels in de buurt maar je krijgt er ook iets voor. Bij ons staat dit hotel in de top 3 best bezochte hotels. Nr 1 blijft blue lagoon village in kos!! Maar dat is weer 2 uur lange vliegen..

"Beste (familie)hotel/appartementencomplex Mallorca"traduzir
Edwin Smolders
10,0

03.08.2015 Mallorca beschikt over vele goede accommodaties, maar ik durf met recht te zeggen dat VIVA PalmaNova bij de absolute top hiervan behoort. Al het personeel os uiterst vriendelijk en dat ervaar je direct bij binnenkomst aan de receptie. De receptionisten zijn meertalig, waaronder Nederlands. De kamers zien er goed verzorgd uit en worden vijf dagen per week keurig netjes schoongemaakt. Het complex beschikt over vier afzonderlijke zwembaden en biedt hiermee voor alle leeftijden mogelijkheden....van pierenbad tot 18÷ zwembad. Het hotel schiet er voor mij op twee punten absoluut bovenuit. Het eten is uitmuntend..met daarbij een uiterst vriendelijke bediening. Daarnaast beschikt het hotel over een fantastisch meertalig animatieteam wat de gehele dag jong en oud weet te vermaken. Een andere kwaliteit van het hotelpersoneel is dat het in oplossingen denkt in plaats van problemen, oftewel op iedee vraag is er een antwoord.

Família com crianças pequenas, junho 2015
"Top hotel"traduzir
Wim
9,0

04.07.2015 Dit jaar voor derde keer geweest en wederom top echt kindvriendelijk familie hotel met vriendelijk personeel en leuk animatie team

Família com crianças pequenas, junho 2015
"Zeer kindvriendelijk"traduzir
ummeti
7,0

23.06.2015 Royal appartement met all inclusief, dochter van 1,5 jaar. Ontbijt in buffetvorm, lunch keuze tussen a la carte of buffet en voor avondeten alleen buffet inclusief. Eten goed warm, elke avond 2 soorten vis/vlees vers bereid op de bakplaat en uitgebreid vegetarisch en kinderbuffet.

Overal in hotel gratis WIFI en snel genoeg voor afspelen van YouTube filmpjes voor onze dochter. Grote speeltuin met glijbanen, springkussens en trampoline voor de kinderen. Totaal vijf zwembaden waarvan 1 relaxpool (18+) en kinderzwembad. Om half tien nog gewoon bedjes beschikbaar. Water was wel erg fris voor onze dochter, klappertanden na kwartier in water. Royal appartement heeft eigen jacuzzi en daar de rest van de week in gezeten met haar. Magaluf ligt op 10 minuten lopen van hotel, strand op max 5 minuten van hotel, wel veel trappen. Elke avond mini disco en aansluitend entertainment voor volwassenen. Entertainment en kinderzwembad gericht op kinderen tot jaar of 12.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações