Data da chegada
Data da partida
A partir de € 77
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Viva Palma Nova****
248 avaliações
Avaliações Aparthotel Viva Palma Nova****
Avda. Cas Saboners s/n , E-07181, Palmanova

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Aparthotel Viva Palma Nova****?Então, olhe aqui as avaliações de Aparthotel Viva Palma Nova**** em Palmanova, escritas por outros viajantes.
Aparthotel Viva Palma Nova obteve uma média de 8,9 dos 10, baseado em 248 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Aparthotel Viva Palma Nova**** e outros dados úteis sobre as suas férias em Palmanova. Depois, você pode encontrar 148 Fotos de férias de Aparthotel Viva Palma Nova**** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos de Aparthotel Viva Palma Nova****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Espanha. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Maiorca. Compare Aparthotel Viva Palma Nova**** com as outras acomodações em Palmanova.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Viva Palma Nova**** / Palmanova. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

248 avaliações de Viva Palma Nova****

248 avaliações
9,2
8,7
9,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças pequenas, setembro 2013
"Goed! Via touroperator niet meer voor ons."traduzir
Arjan
6,0

26.09.2013 Palmanova is een prima oord voor ouders met jonge kinderen.

Buffet eten is uitgebreid, maar vlak. De thema avonden zijn prima. Tapa's en vis waren top! De campagne 'bij een vier sterren hotel hoort verse jus' heeft ook hier niet gewonnen. Een misser! Entertainment krijg je er gratis bij. Overdag facultatief, 's avonds altijd rumoer tot 22.30 uur.

Touroperator:
Boek je reis en kom erachter dat je kind is aangeslagen voor een volwassene. Kind wordt gecorrigeerd, maar dan wel tegen een hoger tarief per volwassene. Feedback touroperator: dit heeft te maken met de kamerindeling vs prijsbeleid. Als toetje moet je nog 30 euro extra betalen voor het corrigeren. Het zure is dat iedereen bij touroperator je gelijk geeft, maar het systeem bepaalt. De transfer in Mallorca verdient een toelichting vooraf. De bus moet eerst wachten op andere toestellen alvorens hij vertrekt. In ons geval 2 uur over gedaan, terwijl onze keuze voor deze reis mede was bedacht voor de genoemde 30 min. Transfertijd.

Família com crianças pequenas, 2013
"Beetje gewoontjes"traduzir
Bart
3,0
4,0

18.09.2013 Wij hebben in aug. 2013 Voor 10 dagen in dit hotel vertoefd
Het is heel goed voor heel kleine kinderen en de bediening is top.
Nadeel vonden wij de quasi onmogelijkheid om buiten te eten. Dan maar in de refter tussen de schreeuwende kinderen.... .
Het eten is ok maar gewoon, verwacht dus geen Pata negra maar gekookte hesp. Verwacht geen zeevruxhten maar wel goedkope vis. De omgeving staat gelijk met Blankenberge in het kwadraat. Wij hebben een wagen gehuurd en het binnenland in getrokken. Heel mooi. Ook Palma is heel gezellig. Zelf ben ik golfer en er zijn heel veel golfs in de buurt.
Wij vinden dit hotel prijs kwaliteit niet goed en komen niet meer terug.

Família com crianças pequenas, setembro 2013
"Super hotel!"traduzir
Astrid
10,0

24.09.2013 Geweldige accommodatie. Veel vertier voor de kinderen en volwassenen.
3 minuten lopen van het zandstrand, met azuurblauw helder water.
Enige minpuntje was de temperatuur van het zwembadwater.
We zijn in september geweest, na een hete zomer, het zwembad wordt echter zo goed gefilterd en schoongehouden, dat het gewoon koud was.
Maar dat was ook het enige minpuntje dat we konden vinden!!
Maar wij gaan zeker terug!!!!

Os melhores de preços de última hora AparthotelViva Palma Nova**** n...

Família com crianças pequenas, agosto 2013
"Geweldig"traduzir
mevrouw Peulen

14.09.2013 Super hotel een echte aanrader!!! Voor de hele familie

Família com crianças pequenas, agosto 2013
"Wauw!"traduzir
sh
9,0

09.10.2013 Ligging is niet bepaald ideaal maar te verwachten in een Spaans toeristisch stadje. Eten was geweldig, veel keuze en elke dag origineel.
Drankjes waren het echte spul, geen Aldi merken (sorry).
Kinderen vonden het hotel top. Zijn laatste week van augustus geweest. Tip voor de uitgekiende boeker. Boek je reis in Nederland. Bij touroperator was prijs Nederland bijna de helft van in België.
Volgend jaar gaan we voor 2 weken boeken.

"Waarom geen 5 sterren?"traduzir
Familie V
10,0

30.07.2013 Momenteel verblijven we in dit uitstekende hotel. Omdat iedereen ongeveer hetzelfde schrijft, wil ik een aantal andere punten proberen te noemen.
- bij het zwembad wordt geen muziek gedraaid (behalve ca. 45min bij aqua jogging)
- het centrum van Palma Nova bestaat met name uit een lange boulevard met veel van dezelfde winkeltjes
- het huren van een auto laat je schitterende plekjes buiten Palma Nova zien: met name het strand Portals Vells is een aanrader. Wil je iets verder rijden, dan adviseer ik Es Trenc! (Caribisch strand; wit zand, blauw helder water)
- de all in formule van dit hotel is zeer breed; drankjes als bacardi cola, irish coffee, mojito en andere van dit soort drankjes, zijn allemaal inclusief en van de echte merken!
- privilege appartementen grenzen direct aan de binnenplaats van het hotel en zijn een absolute aanrader!!

Kort samengevat, kun je van dit hotel nauwelijks of geen verbeterpunten noemen, maar boek dit hotel niet als je echt rust wilt. (Invloed kids is hoog)

"Erg fijne vakantie gehad!"traduzir
R. Broeren
10,0

31.07.2013 Mijn verloofde en ik zijn er op vakantie geweest met kinderen van 9mnd en van 2jr9mnd. Allemaal een erg fijne vakantie gehad en super kunnen genieten. Hier gaan we ooit terug komen aangezien we hier echt 'vakantie' hebben gehad.
Leuke animatie en bezigheden (zwembad en speeltuin) voor de kinderen en daarmee rust voor de ouders. Goed gegeten en gedronken en het personeel is erg vriendelijk en werken hard.
De kamers zien er prima uit en wordt vrijwel iedere dag zuiver gemaakt en nieuwe handdoeken. Ook het hotel en zwembad worden erg goed zuiver gehouden.
Wij bevelen dit hotel echt aan iedereen aan.

Família com crianças pequenas, julho 2013
"Doet zijn hoge waardering eer aan!"traduzir
a_summeren
9,0

16.07.2013 We zijn met hoge verwachtingen afgereisd naar Viva Palmanova en deze zijn absoluut waargemaakt. Het was het beste 4 sterrenhotel waar ik ooit ben geweest. Eten, zowel ontbijt als lunch, als diner zeer goed. Het is niet superuitgebreid maar wel zeer wisselend en van een zeer hoge kwaliteit. In de middag van de kaart eten ook geweldig. Animatie doet heel erg haar best en is leuk. Kinderdisco wat voorspelbaar na aantal dagen en er worden wisselende shows gegeven. Diverse shows zijn van een theaterkwaliteit maar ook enkele waren minder. Dat is geen probleem. Kamers zijn niet heel ruim maar groot genoeg en worden zeer goed bijgehouden. Personeel is zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam. De zwembaden zijn heel netjes en worden dagelijks zeer goed schoongemaakt. Misschien dat aantal ligbedjes aan vervanging toe zijn. Als je voor 9 uur je handdoekje legt en er niet bijblijft worden deze verwijderd (zeer goed).
Gewoon boeken, krijg je geen spijt van.

Amigos, 2013
"Geweldig"traduzir
Wilona
9,0

19.06.2013 Zeer netjes, schoon, beleefd personeel. All inclusive perfect. Geen 'nep' producten en alles kan.

Família com crianças pequenas, 2013
"Leuk hotel, ideale ligging in superleuk Palmanova"traduzir
Ralph Julian
9,0

12.06.2013 Mooi hotel, ruime kamers, uitzicht balkon zwembad gezellig maar redelijk veel lawaai, uitzicht achterzijde kaal maar rust in de avond.

Leuke zwembaden, mooie speeltuin voor de kinderen, eten lekker maar kon net iets gevarieerder volgens mijn lieve vrouw, vriendelijke mensen in de bediening.

Ook fijn, altijd nog bedjes beschikbaar bij het zwembad, alleen voor wanneer het echt warm wordt weinig parasols

Palmanova erg leuk, 3 grote stukken strand, mooie boulevard, veel toeristenwinkeltjes waar je prettig langs kan lopen. Ook opvallend schoon/ georganiseerd zeker in vergelijking met bijvoorbeeld griekenland.
McDonalds heeft een leuk terras aan zee :-)

Mooie en schone stranden, vanuit hotel snel bereikbaar. Kortom een geslaagde vakantie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o vôo?

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações