Data da chegada
Data da partida
A partir de € 223
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Viva Palma Nova****
275 avaliações
Avaliações Aparthotel Viva Palma Nova****
Avda. Cas Saboners s/n , E-07181, Palmanova

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Aparthotel Viva Palma Nova****?Então, olhe aqui as avaliações de Aparthotel Viva Palma Nova**** em Palmanova, escritas por outros viajantes.
Aparthotel Viva Palma Nova obteve uma média de 9,0 dos 10, baseado em 275 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Aparthotel Viva Palma Nova**** e outros dados úteis sobre as suas férias em Palmanova. Depois, você pode encontrar 158 Fotos de férias de Aparthotel Viva Palma Nova**** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos de Aparthotel Viva Palma Nova****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Espanha. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Maiorca. Compare Aparthotel Viva Palma Nova**** com as outras acomodações em Palmanova.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Viva Palma Nova**** / Palmanova. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,8
8,7
9,5
9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças, julho 2015
"Fantastisch familiehotel"traduzir
Gezin met jonge tie...
10,0

28.07.2015 Schitterend kleinschalig familiehotel in de buurt van Palma. Uitstekende service van het al het personeel; receptie, bar en restaurant, het animatieteam tot aan de schoonmaak aan toe. Echt een familiehotel waar het na de avondvoorstelling (23:15) zo goed als stil is. Bar is wel open tot twaalf uur maar de kinderen kunnen wel lekker slapen omdat de muziek zacht staat. Ook overdag lekker rustig aan het zwembad en er zijn voldoende ligbeddden zelfs als je iets later komt. De zwembaden zijn heerlijk en onze kinderen hebben hier elke dag weer vele uren in doorgebracht. Dit was alweer ons vierde bezoek aan dit hotel en we hebben weer een heerlijke vakantie gehad.

Família com crianças pequenas, julho 2015
"Prima aparthotel en service, maar veel herrie"traduzir
Gezin uit Nederland
8,0

14.07.2015 Over het algemeen kloppen de recensies van dit (apart-) hotel. Wij hebben er niet gegeten en kunnen daar dus niets over zeggen. Sommige vinden het zwembad (te) koud, maar in de maand juli is daar niets van te merken. Het personeel is bijzonder vriendelijk, maar we vinden de bediening rond de buitenbar erg traag. De prijzen voor koffie, drankjes en ijsjes zijn fors.

Wij hadden het hotel mede gekozen voor de kinderanimatie. De animatiemedewerkers zijn erg leuk en lief voor de kinderen, maar slagen er onvoldoende in om het de kinderen naar de zin te maken.

Wij hadden, gewaarschuwd door enkele recensies op deze site, bij de reservering gevraagd voor een rustig appartement. Dit hebben we ook gekregen, maar desondanks hebben we veel hinder gehad van de animatie voor volwassenen: overdag in het zwembad (aquagym) en voorstellingen 's avonds.

Als je rust zoekt, kun je betere hotels vinden. Als je de harde muziek van de animatie voor volwassenen niet erg vindt, is dit een prima bestemming!

"Super hotel!!!!"traduzir
Edwin Biesmans
10,0

10.07.2015 Eten was top, totaal geen groot keuken. Perfect op smaak, zelfs culinair showcooking.
Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ze doen alles om u te helpen.
Het beste all-in hotel ooit in europa. Geen goedkope merken van drank, maar de top merken.
Wifi is overal, van kamers tot zwembad.
zoek je een hotel in mallorca, 1 adres.

Os melhores de preços de última hora AparthotelViva Palma Nova**** n...

"Kindvriendelijk hotel"traduzir
Peter

25.07.2015 Van 5 t/m 14 juli vakantie gehad in dit hotel met 2 kids
(1,5 jr en 4jr)

Dichtbij het vliegveld en mooie korte vlucht vanuit Düsseldorf (2uurtjes)
Lekker eten in de middag bij de bistro van het hotel en in de avond een goed buffet met elke dag verschillende gerechten. 1 van onze beste bezochte hotels qua eten! Mooi kinderzwembad met piratenschip. Prima animatie die echt actief is. Veel Scandinavische en Nederlandse gasten. Hotelkamer mogen gerenoveerd worden maar is verder schoon en netjes. Omgeving van het hotel is niet echt aantrekkelijk. Verpauperd. Kan het hotel niks aan doen natuurlijk. We hadden allinclusive en dat was het waard naar onze mening. Geen goedkope vakantie invergelijking met andere hotels in de buurt maar je krijgt er ook iets voor. Bij ons staat dit hotel in de top 3 best bezochte hotels. Nr 1 blijft blue lagoon village in kos!! Maar dat is weer 2 uur lange vliegen..

Família com crianças pequenas, junho 2015
"Top hotel"traduzir
Wim
9,0

04.07.2015 Dit jaar voor derde keer geweest en wederom top echt kindvriendelijk familie hotel met vriendelijk personeel en leuk animatie team

Família com crianças pequenas, junho 2015
"Zeer kindvriendelijk"traduzir
ummeti
7,0

23.06.2015 Royal appartement met all inclusief, dochter van 1,5 jaar. Ontbijt in buffetvorm, lunch keuze tussen a la carte of buffet en voor avondeten alleen buffet inclusief. Eten goed warm, elke avond 2 soorten vis/vlees vers bereid op de bakplaat en uitgebreid vegetarisch en kinderbuffet.

Overal in hotel gratis WIFI en snel genoeg voor afspelen van YouTube filmpjes voor onze dochter. Grote speeltuin met glijbanen, springkussens en trampoline voor de kinderen. Totaal vijf zwembaden waarvan 1 relaxpool (18+) en kinderzwembad. Om half tien nog gewoon bedjes beschikbaar. Water was wel erg fris voor onze dochter, klappertanden na kwartier in water. Royal appartement heeft eigen jacuzzi en daar de rest van de week in gezeten met haar. Magaluf ligt op 10 minuten lopen van hotel, strand op max 5 minuten van hotel, wel veel trappen. Elke avond mini disco en aansluitend entertainment voor volwassenen. Entertainment en kinderzwembad gericht op kinderen tot jaar of 12.

Família com crianças pequenas, maio 2015
"Fantastisch kleinschalig gastvrij familie hotel"traduzir
sheila rosalinda
10,0

29.07.2015 Het hotel is kleinschalig en goed verzorgt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en zeer gastvrij. Ook de directeur heeft altijd tijd voor een praatje wat een heel plezierig en betrokken gevoel geeft. Er pas 3 keer gelogeerd maar je word ontvangen en verwelkomt alsof je er al jaren komt... Met veel gevarieerde animatie, zwembaden en sportcentrum & spa, vervelen doe je er zeker niet !! Palmanova zelf is geen grote plaats maar alles is aanwezig voor jong en oud en op loopafstand. Palma is prachtig met de grote kathedraal en leuke winkels eetgelegenheden, maar vooral ook mooie straatjes met koffietentjes. Ik heb al meerdere vrienden/ kennissen dit hotel aangeraden. Zeer de moeite waard om het zelf te ervaren.

Família com crianças pequenas, outubro 2014
"Super accommodatie voor kinderen!"traduzir
mevrouw Tiemessen
9,0

24.10.2014 Er is veel animatie voor kinderen. Het hotel is erg netjes en verzorgd. Het personeel is uiterst vriendelijk (ook als je zoontje van 1 zijn halve bord spaghetti onder zijn stoel heeft liggen ;-)). Het enige nadeel is dat het zwembadwater ontzettend koud is. Zeker bij temperaturen van 28 graden is het zwemwater gewoon te fris. Ons zoontje vond dat één dag prima, maar dag twee wilde hij niet meer in het water. Zonde... Verder hebben we een prima verblijf gehad. We werden aangenaam verrast toen we de avond vóór ons vertrek alvast het ontbijt kregen voor de volgende ochtend. Wij vertrokken namelijk zo vroeg dat de ontbijtzaal nog niet open was. Zo hadden we toch wat te eten. Echt goed geregeld!

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Ideale accommodatie voor de kids!"traduzir
Michel en Karin
10,0

08.10.2014 Eerste keer Viva en zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in de bediening. Aan de kinderen wordt gedacht: eigen bestek, kleurpotloden en kleurplaten bij het eten, badeendje met spons voor de kleinste in het appartement. Mooi zwembad met ideaal kinderbad met piratenboot. Nette en schone kamers. Geweldige animatie, zowel voor de kinderen als de shows voor volwassenen, animatieteam is enthousiast en doet het met veel plezier. Op loopafstand prachtig schoon strand met weinig golfslag dus ideaal voor kleine kinderen.

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Kindvriendelijker vind je het niet!"traduzir
Hein
10,0

23.09.2014 Met dochter Fleur (2 jaar) verbleven wij 10 dagen in Viva Palmanova. Voor zowel ouders als kind een heerlijk verblijf. Onze 2-kamer appartement was ruim, schoon, rustig gelegen op de begane grond. Het kinderbad - met piratenschip & glijbanen) en de speeltuin was een regelrechte hit, net als het animatieteam. Dagelijks hoogtepunt voor Fleur was de kinderdisco na het avondeten.

Zowel ontbijt, lunch als avondeten was prima verzorgd: voldoende variatie en ook hier rekening gehouden met de allerkleinsten, zowel qua eten als faciliteiten (ruim voldoende kinderstoelen + eigen bestek). Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Kortom, wij hebben genoten! Zonder kinderen heb je hier waarschijnlijk niet echt veel te zoeken, maar met je gezin kun je je geen beter hotel wensen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações