Data da chegada
Data da partida
A partir de € 206
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Viva Palma Nova****
252 avaliações
Avaliações Aparthotel Viva Palma Nova****
Avda. Cas Saboners s/n , E-07181, Palmanova

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Aparthotel Viva Palma Nova****?Então, olhe aqui as avaliações de Aparthotel Viva Palma Nova**** em Palmanova, escritas por outros viajantes.
Aparthotel Viva Palma Nova obteve uma média de 8,9 dos 10, baseado em 252 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Aparthotel Viva Palma Nova**** e outros dados úteis sobre as suas férias em Palmanova. Depois, você pode encontrar 148 Fotos de férias de Aparthotel Viva Palma Nova**** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos de Aparthotel Viva Palma Nova****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Espanha. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Maiorca. Compare Aparthotel Viva Palma Nova**** com as outras acomodações em Palmanova.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Viva Palma Nova**** / Palmanova. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,6
8,7
9,5
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças pequenas, julho 2014
"Geweldig"traduzir
naomi
9,0

19.07.2014 Wij hadden een kamer met dakterras echt geweldig.

Família com crianças pequenas, junho 2014
"Super voor gezinnen met kinderen"traduzir
marissa
10,0

23.06.2014 Mooi en schoon aparthotel.
5x per week worden de kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. (bedlinnen 2 a 3 keer per week).
Zwembaden worden iedere ochtend schoongemaakt met een robot.
Badlakens krijg je bij de receptie, en kun je op ma/wo/vr bij het zwembad omwisselen voor schone. Je betaald € 10,- per badlaken wanneer je deze niet inleverd bij het uitchecken.
Voor € 4,- per dag kun je een buggy huren.
Wij hadden onze eigen buggy mee maar tijdens de vlucht is deze gesneuveld en kregen wij van de receptie de buggy gratis mee!!
Animatie is super leuk voor de kids.
Het enige minpuntje is dat er aangegeven wordt dat er een apart kinderbuffet is maar dit bestaat meestal uit Friet+kipnuggets en aardappeltjes en/of een groente.
Wanneer je met een buggy naar het strand gaat, ben je er in 5 minuten.
Als je via de trap gaat, ben je er in 2 minuten.
Kortom: Echt een aanrader wanneer je met kindjes op vakantie gaat.

Família com crianças pequenas, maio 2014
"Hele dikke aanrader !"traduzir
hannekedeklein
8,0

09.05.2014 Een compleet hotel, het is schoon, alles is aanwezig en erg vriendelijk personeel. Voor de kinderen was het ook een feest dankzij het enthousiaste animatieteam, het springkussen en de waterglijbanen. Wij hadden een privilege-kamer geboekt, waarbij we een eigen tuin hadden met hangmat en directe toegang tot zwembaden, sport- en spelmogelijkheden. Vonden we een waardevolle toevoeging. Vanuit het hotel ben je binnen 5 minuten bij het strand en de boulevard, maar het hotel heeft zoveel te bieden dat je je prima daar kunt vermaken. Ontbijt- en dinerbuffet waren uitstekend en afwisselend.

Os melhores de preços de última hora AparthotelViva Palma Nova**** n...

Família com crianças pequenas, maio 2014
"Fantastisch"traduzir
mpcremers
10,0

12.05.2014 Het was geweldig !
Wij verbleven hier met mijn man en twee kinderen (8 en 11 jaar)
Wij waren hier nu voor de 2e keer, en weer was het ons super goed bevallen
Wij hadden weer een (privilege) appartement met tuintje geboekt. Dit is zeker aan te raden, echt het geld waard , je loop zo vanuit je eigen tuintje naar het zwembad. Of je ligt lekker rustig in je eigen tuin op een van de heerlijke ligbedden of hangmat.
De kamers worden heel goed schoon gemaakt.
Het hotel is ook erg mooi, er hangt ook een lekkere geur van de Spa
Mooie zwembaden, voor de kids en voor ons
Het 18+ bad was ook heerlijk rustig en een stuk warmer dan het andere bad
De kids hadden geen last van het nog wat koude zwemwater in mei
Je loopt zo in 2min. naar het mooie strand
Het binnenbad is klein maar prima
Eten is goed
Het personeel is super aardig en behulpzaam, overal in het gehele hotel
Zelf ontbeten we iedere ochtend op ons eigen terras, heerlijk
Er is een winkel in het hotel
Boulevard is erg Engels georiënteerd

Família com crianças pequenas, setembro 2013
"Goed! Via touroperator niet meer voor ons."traduzir
Arjan
6,0

26.09.2013 Palmanova is een prima oord voor ouders met jonge kinderen.

Buffet eten is uitgebreid, maar vlak. De thema avonden zijn prima. Tapa's en vis waren top! De campagne 'bij een vier sterren hotel hoort verse jus' heeft ook hier niet gewonnen. Een misser! Entertainment krijg je er gratis bij. Overdag facultatief, 's avonds altijd rumoer tot 22.30 uur.

Touroperator:
Boek je reis en kom erachter dat je kind is aangeslagen voor een volwassene. Kind wordt gecorrigeerd, maar dan wel tegen een hoger tarief per volwassene. Feedback touroperator: dit heeft te maken met de kamerindeling vs prijsbeleid. Als toetje moet je nog 30 euro extra betalen voor het corrigeren. Het zure is dat iedereen bij touroperator je gelijk geeft, maar het systeem bepaalt. De transfer in Mallorca verdient een toelichting vooraf. De bus moet eerst wachten op andere toestellen alvorens hij vertrekt. In ons geval 2 uur over gedaan, terwijl onze keuze voor deze reis mede was bedacht voor de genoemde 30 min. Transfertijd.

Família com crianças pequenas, 2013
"Beetje gewoontjes"traduzir
Bart
3,0
4,0

18.09.2013 Wij hebben in aug. 2013 Voor 10 dagen in dit hotel vertoefd
Het is heel goed voor heel kleine kinderen en de bediening is top.
Nadeel vonden wij de quasi onmogelijkheid om buiten te eten. Dan maar in de refter tussen de schreeuwende kinderen.... .
Het eten is ok maar gewoon, verwacht dus geen Pata negra maar gekookte hesp. Verwacht geen zeevruxhten maar wel goedkope vis. De omgeving staat gelijk met Blankenberge in het kwadraat. Wij hebben een wagen gehuurd en het binnenland in getrokken. Heel mooi. Ook Palma is heel gezellig. Zelf ben ik golfer en er zijn heel veel golfs in de buurt.
Wij vinden dit hotel prijs kwaliteit niet goed en komen niet meer terug.

Família com crianças pequenas, setembro 2013
"Super hotel!"traduzir
Astrid
10,0

24.09.2013 Geweldige accommodatie. Veel vertier voor de kinderen en volwassenen.
3 minuten lopen van het zandstrand, met azuurblauw helder water.
Enige minpuntje was de temperatuur van het zwembadwater.
We zijn in september geweest, na een hete zomer, het zwembad wordt echter zo goed gefilterd en schoongehouden, dat het gewoon koud was.
Maar dat was ook het enige minpuntje dat we konden vinden!!
Maar wij gaan zeker terug!!!!

Família com crianças pequenas, agosto 2013
"Geweldig"traduzir
mevrouw Peulen

14.09.2013 Super hotel een echte aanrader!!! Voor de hele familie

Família com crianças pequenas, agosto 2013
"Wauw!"traduzir
sh
9,0

09.10.2013 Ligging is niet bepaald ideaal maar te verwachten in een Spaans toeristisch stadje. Eten was geweldig, veel keuze en elke dag origineel.
Drankjes waren het echte spul, geen Aldi merken (sorry).
Kinderen vonden het hotel top. Zijn laatste week van augustus geweest. Tip voor de uitgekiende boeker. Boek je reis in Nederland. Bij touroperator was prijs Nederland bijna de helft van in België.
Volgend jaar gaan we voor 2 weken boeken.

Família com crianças pequenas, julho 2013
"Waarom geen 5 sterren?"traduzir
Familie V
10,0

30.07.2013 Momenteel verblijven we in dit uitstekende hotel. Omdat iedereen ongeveer hetzelfde schrijft, wil ik een aantal andere punten proberen te noemen.
- bij het zwembad wordt geen muziek gedraaid (behalve ca. 45min bij aqua jogging)
- het centrum van Palma Nova bestaat met name uit een lange boulevard met veel van dezelfde winkeltjes
- het huren van een auto laat je schitterende plekjes buiten Palma Nova zien: met name het strand Portals Vells is een aanrader. Wil je iets verder rijden, dan adviseer ik Es Trenc! (Caribisch strand; wit zand, blauw helder water)
- de all in formule van dit hotel is zeer breed; drankjes als bacardi cola, irish coffee, mojito en andere van dit soort drankjes, zijn allemaal inclusief en van de echte merken!
- privilege appartementen grenzen direct aan de binnenplaats van het hotel en zijn een absolute aanrader!!

Kort samengevat, kun je van dit hotel nauwelijks of geen verbeterpunten noemen, maar boek dit hotel niet als je echt rust wilt. (Invloed kids is hoog)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações