Data da chegada
Data da partida
A partir de € 0
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Viva Palma Nova****
268 avaliações
Avaliações Aparthotel Viva Palma Nova****
Avda. Cas Saboners s/n , E-07181, Palmanova

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Aparthotel Viva Palma Nova****?Então, olhe aqui as avaliações de Aparthotel Viva Palma Nova**** em Palmanova, escritas por outros viajantes.
Aparthotel Viva Palma Nova obteve uma média de 9,0 dos 10, baseado em 268 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Aparthotel Viva Palma Nova**** e outros dados úteis sobre as suas férias em Palmanova. Depois, você pode encontrar 156 Fotos de férias de Aparthotel Viva Palma Nova**** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos de Aparthotel Viva Palma Nova****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Espanha. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Maiorca. Compare Aparthotel Viva Palma Nova**** com as outras acomodações em Palmanova.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Viva Palma Nova**** / Palmanova. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

268 avaliações de Viva Palma Nova****

268 avaliações
8,6
9,3
9,6
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças pequenas, outubro 2014
"Super accommodatie voor kinderen!"traduzir
mevrouw Tiemessen
9,0

24.10.2014 Er is veel animatie voor kinderen. Het hotel is erg netjes en verzorgd. Het personeel is uiterst vriendelijk (ook als je zoontje van 1 zijn halve bord spaghetti onder zijn stoel heeft liggen ;-)). Het enige nadeel is dat het zwembadwater ontzettend koud is. Zeker bij temperaturen van 28 graden is het zwemwater gewoon te fris. Ons zoontje vond dat één dag prima, maar dag twee wilde hij niet meer in het water. Zonde... Verder hebben we een prima verblijf gehad. We werden aangenaam verrast toen we de avond vóór ons vertrek alvast het ontbijt kregen voor de volgende ochtend. Wij vertrokken namelijk zo vroeg dat de ontbijtzaal nog niet open was. Zo hadden we toch wat te eten. Echt goed geregeld!

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Ideale accommodatie voor de kids!"traduzir
Michel en Karin
10,0

08.10.2014 Eerste keer Viva en zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in de bediening. Aan de kinderen wordt gedacht: eigen bestek, kleurpotloden en kleurplaten bij het eten, badeendje met spons voor de kleinste in het appartement. Mooi zwembad met ideaal kinderbad met piratenboot. Nette en schone kamers. Geweldige animatie, zowel voor de kinderen als de shows voor volwassenen, animatieteam is enthousiast en doet het met veel plezier. Op loopafstand prachtig schoon strand met weinig golfslag dus ideaal voor kleine kinderen.

Família com crianças pequenas, setembro 2014
"Kindvriendelijker vind je het niet!"traduzir
Hein
10,0

23.09.2014 Met dochter Fleur (2 jaar) verbleven wij 10 dagen in Viva Palmanova. Voor zowel ouders als kind een heerlijk verblijf. Onze 2-kamer appartement was ruim, schoon, rustig gelegen op de begane grond. Het kinderbad - met piratenschip & glijbanen) en de speeltuin was een regelrechte hit, net als het animatieteam. Dagelijks hoogtepunt voor Fleur was de kinderdisco na het avondeten.

Zowel ontbijt, lunch als avondeten was prima verzorgd: voldoende variatie en ook hier rekening gehouden met de allerkleinsten, zowel qua eten als faciliteiten (ruim voldoende kinderstoelen + eigen bestek). Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Kortom, wij hebben genoten! Zonder kinderen heb je hier waarschijnlijk niet echt veel te zoeken, maar met je gezin kun je je geen beter hotel wensen.

Os melhores de preços de última hora AparthotelViva Palma Nova**** n...

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Geweldig hotel"traduzir
steven
10,0

07.09.2014 Zeer verzorgd en goed hotel. Eten is echt lekker. Personeel zeer vriendelijk.
Wij vroegen speciaal drinken voor ons ziek zoontje, volgende dag was het al in orde. Pracht vakantie gehad.

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Geweldige vakantie gehad in viva palmanova"traduzir
linda
8,0

27.08.2014 Wij waren hier voor de eerste keer en hebben ons verblijf als zeer positief ervaren. Wij hadden all inclusive geboekt, het eten was erg goed zowel de buffetten als het eten van de kaart. Het was niet te druk bij het zwembad, gewoon gezekkig druk terwijl we er toch in augustus zaten. Er loopt veel personeel en het personeel is ook erg vriendelijk. Het animatieteam (met een aantal nederlanders) was erg actief. Wij komen zeker terug in deze of een ander VIVA hotel.

"Viva blijft geweldig"traduzir
goetzee
7,0
10,0

28.07.2014 Dit was de 5e keer dat we een accommodatie van Viva hebben bezocht. De kwaliteit is erg goed en zeer constant. Voordat we verder gaan met een hoop positieve feedback, allereerst onze verbeterpunten: de bediening en het serveren op het terras bij he entertainment moet sneller, de minidisco bevat te veel gepraat vanwege het uitdelen van T-shirts en diploma's en de kwaliteit van het avondeten mag van ons iets beter. Verder alleen maar lof, het hotel is goed onderhouden, schoon, leuk en veel entertainment voor verschillende leeftijden. Vier prachtige zwembaden voor verschillende leeftijden, erg vriendelijk personeel. Dichtbij het strand, dichtbij het zwembad enz...Topvakantie voor een gezin met kinderen.

casal, julho 2014
"Nog een keer terug!"traduzir
Joop
7,0
9,0

25.07.2014 Dit hotel blinkt uit in netheid, vriendelijkheid van het personeel en goed eten.
Zeer geschikt voor families met kinderen, maar wat ook heerlijk is, is dat er een zwembad met heerlijke ligbedden is voor 18+. En er wordt op gelet, dat er geen kinderen inkomen. Goed voor de rust! Voor het mooie strand ga je een redelijke lange trap af, of moet je een stukje lopen. Even verderop, op loopafstand, ligt Magaluf. Typisch iets voor jongelui. Niets voor ouderen. En 's avonds een meer dan gemiddelde animatie. Soms zelfs erg goed. Bijv. een Elvisavond!

"Geweldig"traduzir
naomi
9,0

19.07.2014 Wij hadden een kamer met dakterras echt geweldig.

Família com crianças pequenas, julho 2014
"Voor de tweede keer en volgend jaar weer!"traduzir
Remco
9,0

14.09.2014 Vorige jaar voor het eerst geweest en dit jaar weer omdat het zo goed was bevallen. Onze kleine kinderen weer een jaartje ouder en het was weer erg fijn. Het personeel herinnerde zich ons gezin, dus dat was leuk. We hadden zelfs weer dezelfde kamer. Het was als thuiskomen. Volgend jaar weer, maar dan met de opa´s en oma´s. We zijn eigenlijk geen hotelgangers, maar zolang de kinderen zo klein zijn, is dit perfect!

Família com crianças, julho 2014
"Genieten voor het hele gezin!"traduzir
Marion
9,0

03.08.2014 Zoals we gewend waren van Viva hier ook weer uitstekende en vriendelijke service, zeer schone kamers en prima eten. Meerdere zwembaden, zowel diep als ondiep en een 18+ bad. Ideaal: handdoekenservice! Viva Palmanova ligt dicht bij t strand, via een trap (70 treden) of langs de winkels bereikbaar. Voor zowel jonge kinderen als tieners en ook voor volwassenen genoeg te doen (super animatieteam!). Magaluf (uitgaansgebied, veel engelsen) en Palmanova liggen op loopafstand. Klimpark en 3D bioscoop Katmandu op loopafstand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações