Data da chegada
Data da partida
A partir de € 127
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores Websites de viagens para encontrar os menores preços para você!
Viva Palma Nova****
263 avaliações
Avaliações Aparthotel Viva Palma Nova****
Avda. Cas Saboners s/n , E-07181, Palmanova

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Aparthotel Viva Palma Nova****?Então, olhe aqui as avaliações de Aparthotel Viva Palma Nova**** em Palmanova, escritas por outros viajantes.
Aparthotel Viva Palma Nova obteve uma média de 9,0 dos 10, baseado em 263 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Aparthotel Viva Palma Nova**** e outros dados úteis sobre as suas férias em Palmanova. Depois, você pode encontrar 156 Fotos de férias de Aparthotel Viva Palma Nova**** no Zoover. Você pode ver 3 Vídeos de Aparthotel Viva Palma Nova****. Você ainda está pesquisando? Veja as acomodações em Espanha. Veja todas as possibilidades para pernoitar em Maiorca. Compare Aparthotel Viva Palma Nova**** com as outras acomodações em Palmanova.
Por favor, aguarde um momento...
Infelizmente não existem comentários em Português para Viva Palma Nova**** / Palmanova. Você poderá adicionar uma avaliação.

Você visitou essa acomodação?

Tamanho da letra: A A A

8,6
8,7
9,6
9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Geweldig hotel"traduzir
steven
10,0

07.09.2014 Zeer verzorgd en goed hotel. Eten is echt lekker. Personeel zeer vriendelijk.
Wij vroegen speciaal drinken voor ons ziek zoontje, volgende dag was het al in orde. Pracht vakantie gehad.

Família com crianças pequenas, agosto 2014
"Geweldige vakantie gehad in viva palmanova"traduzir
linda
8,0

27.08.2014 Wij waren hier voor de eerste keer en hebben ons verblijf als zeer positief ervaren. Wij hadden all inclusive geboekt, het eten was erg goed zowel de buffetten als het eten van de kaart. Het was niet te druk bij het zwembad, gewoon gezekkig druk terwijl we er toch in augustus zaten. Er loopt veel personeel en het personeel is ook erg vriendelijk. Het animatieteam (met een aantal nederlanders) was erg actief. Wij komen zeker terug in deze of een ander VIVA hotel.

"Viva blijft geweldig"traduzir
goetzee
7,0
10,0

28.07.2014 Dit was de 5e keer dat we een accommodatie van Viva hebben bezocht. De kwaliteit is erg goed en zeer constant. Voordat we verder gaan met een hoop positieve feedback, allereerst onze verbeterpunten: de bediening en het serveren op het terras bij he entertainment moet sneller, de minidisco bevat te veel gepraat vanwege het uitdelen van T-shirts en diploma's en de kwaliteit van het avondeten mag van ons iets beter. Verder alleen maar lof, het hotel is goed onderhouden, schoon, leuk en veel entertainment voor verschillende leeftijden. Vier prachtige zwembaden voor verschillende leeftijden, erg vriendelijk personeel. Dichtbij het strand, dichtbij het zwembad enz...Topvakantie voor een gezin met kinderen.

Os melhores de preços de última hora AparthotelViva Palma Nova**** n...

casal, julho 2014
"Nog een keer terug!"traduzir
Joop
7,0
9,0

25.07.2014 Dit hotel blinkt uit in netheid, vriendelijkheid van het personeel en goed eten.
Zeer geschikt voor families met kinderen, maar wat ook heerlijk is, is dat er een zwembad met heerlijke ligbedden is voor 18+. En er wordt op gelet, dat er geen kinderen inkomen. Goed voor de rust! Voor het mooie strand ga je een redelijke lange trap af, of moet je een stukje lopen. Even verderop, op loopafstand, ligt Magaluf. Typisch iets voor jongelui. Niets voor ouderen. En 's avonds een meer dan gemiddelde animatie. Soms zelfs erg goed. Bijv. een Elvisavond!

"Geweldig"traduzir
naomi
9,0

19.07.2014 Wij hadden een kamer met dakterras echt geweldig.

Família com crianças pequenas, julho 2014
"Voor de tweede keer en volgend jaar weer!"traduzir
Remco
9,0

14.09.2014 Vorige jaar voor het eerst geweest en dit jaar weer omdat het zo goed was bevallen. Onze kleine kinderen weer een jaartje ouder en het was weer erg fijn. Het personeel herinnerde zich ons gezin, dus dat was leuk. We hadden zelfs weer dezelfde kamer. Het was als thuiskomen. Volgend jaar weer, maar dan met de opa´s en oma´s. We zijn eigenlijk geen hotelgangers, maar zolang de kinderen zo klein zijn, is dit perfect!

Família com crianças, julho 2014
"Genieten voor het hele gezin!"traduzir
Marion
9,0

03.08.2014 Zoals we gewend waren van Viva hier ook weer uitstekende en vriendelijke service, zeer schone kamers en prima eten. Meerdere zwembaden, zowel diep als ondiep en een 18+ bad. Ideaal: handdoekenservice! Viva Palmanova ligt dicht bij t strand, via een trap (70 treden) of langs de winkels bereikbaar. Voor zowel jonge kinderen als tieners en ook voor volwassenen genoeg te doen (super animatieteam!). Magaluf (uitgaansgebied, veel engelsen) en Palmanova liggen op loopafstand. Klimpark en 3D bioscoop Katmandu op loopafstand.

"Geweldige vakantie gehad"traduzir
Monica
9,0

22.07.2014 Samen met zoontje 8 dagen geweest. Heerlijke locatie. Goed bereikbaar vanaf het vliegveld (tip: neem een taxi want met de transfer bus duurt het allemaal een stuk langer en met een beetje pech zit je voor nop een uur langer in een bus vol met andere nationaliteiten). Locatie ligt net aan een half uurtje van het vliegveld - taxi ca Euro 35). Mooie zwembaden, voldoende vertier. Wij hadden alleen logies/ontbijt en geen all incl. Ontbijt is uitgebreid met voldoende keuze. Avondeten kan bij voldoende restaurantjes op de boulevard aan het strand (paar minuten vanaf hotel).
Als je 's avonds rustig op je balkon wilt zitten (zonder mee te genieten van het avondentertainment) vraag dan om een kamer met geen uitzicht op het zwembad. Schoon, vriendelijk personeel, uitgebreide kinderentertainment. Wij gaan zeker een keer terug maar dan gaan we gewoon rechtstreeks boeken. We hebben het heerlijk gehad. Absolute aanrader, helemaal met kinderen!!!

Família com crianças pequenas, junho 2014
"Super voor gezinnen met kinderen"traduzir
marissa
10,0

23.06.2014 Mooi en schoon aparthotel.
5x per week worden de kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. (bedlinnen 2 a 3 keer per week).
Zwembaden worden iedere ochtend schoongemaakt met een robot.
Badlakens krijg je bij de receptie, en kun je op ma/wo/vr bij het zwembad omwisselen voor schone. Je betaald € 10,- per badlaken wanneer je deze niet inleverd bij het uitchecken.
Voor € 4,- per dag kun je een buggy huren.
Wij hadden onze eigen buggy mee maar tijdens de vlucht is deze gesneuveld en kregen wij van de receptie de buggy gratis mee!!
Animatie is super leuk voor de kids.
Het enige minpuntje is dat er aangegeven wordt dat er een apart kinderbuffet is maar dit bestaat meestal uit Friet+kipnuggets en aardappeltjes en/of een groente.
Wanneer je met een buggy naar het strand gaat, ben je er in 5 minuten.
Als je via de trap gaat, ben je er in 2 minuten.
Kortom: Echt een aanrader wanneer je met kindjes op vakantie gaat.

Família com crianças pequenas, maio 2014
"Hele dikke aanrader !"traduzir
hannekedeklein
8,0

09.05.2014 Een compleet hotel, het is schoon, alles is aanwezig en erg vriendelijk personeel. Voor de kinderen was het ook een feest dankzij het enthousiaste animatieteam, het springkussen en de waterglijbanen. Wij hadden een privilege-kamer geboekt, waarbij we een eigen tuin hadden met hangmat en directe toegang tot zwembaden, sport- en spelmogelijkheden. Vonden we een waardevolle toevoeging. Vanuit het hotel ben je binnen 5 minuten bij het strand en de boulevard, maar het hotel heeft zoveel te bieden dat je je prima daar kunt vermaken. Ontbijt- en dinerbuffet waren uitstekend en afwisselend.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações