Avaliações Cruzeiro Costa Favolosa****

Costa Favolosa****
64 avaliações
Avaliações Cruzeiro Costa Favolosa****
cruise

Você quer evitar desapontamentos nas suas férias em Cruzeiro Costa Favolosa****?Então, olhe aqui as avaliações de Cruzeiro Costa Favolosa**** em cruise, escritas por outros viajantes.
Cruzeiro Costa Favolosa obteve uma média de 7,7 dos 10, baseado em 64 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui você pode encontrar opiniões reais sobre Cruzeiro Costa Favolosa**** e outros dados úteis sobre as suas férias em cruise. Depois, você pode encontrar 112 Fotos de férias de Cruzeiro Costa Favolosa**** no Zoover.
Por favor, aguarde um momento...
Tamanho da letra: A A A

1 2 3 4 5 6 7 seguinte

64 avaliações de Costa Favolosa****

64 avaliações
7,9
7,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
casal, novembro 2013
"Een schip voor rokers."traduzir
janniepeter
7,0

14.11.2013 Personeel erg vriendelijk en werken hard. Balkon hut erg ruim en schoon. Eten goed. Buffetten erg druk. Erg veel geschreeuw door het animatieteam. Engels slecht te verstaan door het Italiaanse accent. Doordat je zowat in elke ruimte mag roken is de rooklucht door het hele schip te ruiken.

casal, novembro 2013
"Eerste cruise"traduzir
rob Kempers
9,0

02.12.2013 Natuurlijk is het massaal je kiest voor een grote boot. Echter de service is fantastisch, Het eten elke avond keuze genoeg zonder beperking je kunt voor deze prijs niet beter verwachten. Inderdaad is het jammer dat er te veel gerookt wordt dat is mijn enige minpunt. Het massale hoef je niet op te zoeken. Kamer wordt twee maal per dag schoon gemaakt als er iets niet in orde was dan werd dit in een tel opgelost. Als je niet naar het buffet gaat maar naar de restaurants gaat dan is het prima vertoeven

casal, setembro 2013
"Te groot schip"traduzir
Marijke
7,0

05.04.2014 Ik heb al 5x met Costa gecruisd, maar dit schip met 3700 passagiers is
te massaal. Ik was dan ook enigszins teleurgesteld. De buitenhut met
balkon is prima en schoon. Goede service van het personeel, die altijd
zeer hard werkt. Daar de kinderen gratis mee mogen, veel Italiaanse kinderen aan boord met daardoor veel lawaai, vooral 's avonds laat.

"Di favoloso solo il nome. . ."traduzir
sara
1,0

12.08.2013 Organizzazione scarsa, attenzione verso il cliente quasi nulla specie se le persone hanno particolari problemi alimentari. Tutto molto caro, dall acqua alle bibite di ogni genere. Vige un regime quasi militare, per scendere per le esclusioni, per mangiare. Per tutto! L igiene e la pulizia delle cabine scarsa. Abbiamo avuto due dita di polvere per una settimana.ed ho contratto una congiuntivite in nave... Quello che pensa l organizzazione nel momento che saliamo a bordo è soltanto che siamo una carta di credito viaggiante. E dopo sette giorni il cameriere ancore ti chiede cosa vuoi la mattina,quando per sette giorni hai ordinato sempre le stesse cose! Attenzione verso il cliente? Non direi!!!

"Mai più! un incubo !"traduzir
alex
1,0

12.08.2013 Imbarcata e se pur celiaca e notificatolo mandata al buffet comune.mi sono sentita male polvere ovunque sommata al freddo polare presente in tutte le aree della nave ha fatto venire una congiuntivite alla persona che era con me.piatto doccia intasato 8 ore per farlo aggiustare e 12 per avere un rotolo di carta igienica. tutto è a pagamente .tassa per le mance. Animazione di terzo. Ordine. piscine inadeguate con la mole di persone come inadeguato il servizio ristorante.il personale scortese.Per me celiaca davvero poca poca scelta dei pasti e quantità assai inferiori alla media.Tanta forma e poca sostanza.Buonele escursioni egli spettacoli serali. Rapporto qualità prezzo assolutamente scarso .Durante l'ultima riunione la direttrice Stefania ci ha CALDAMENTE invitato a mettere eccellente sul questionario di gradimento.Ahahaha. ah beh sveglia alle 7 la mattina dello sbarco poiché la stanza va lasciata alle 8 ma si attracca alle 10!!!! E tempo per visitare i posti pochissimo.

casal, agosto 2013
"Deze rederij ooit zeker nog een keer"traduzir
Nick
8,0

11.09.2013 Bezocht eind 27-8 tot 3-9. Barcelona naar Barcelona via mallorca, Valetta, Catania, Napels, Savona. Snap niet waar sommige mensen over kunnen klagen. Een werkelijk prachtige boot (hoop glas, glitters en lampen). geweldige service, prima hut (wij hadden een binnenhut. Niet groot maar zeker groot genoeg voor 2 personen. Meer dan prima buffetten, altijd is ergens wel wat et eten. Avond diner was ook elke avond de moeite waard. Elke dag andere thema's met heerlijke gerechten. Druk is het zeker, maar dat weet je toch als op een cruise schip stapt. Zwembaden zijn inderdaad niet erg groot. Maar waar wel ? gewoon anders ff een buiten douche nemen en voor de rest genieten van de heerlijke cocktails en het prachtige uitzicht continue. Personeel is ongelofelijk vriendelijk. Doen alles met een glimlach. 2 x per dag maken ze je hut schoon. Hoop gedoe in Savona ? valt wel mee, ja er gaan er zo'n 1500 van boord en aan boord. Merk je vrij weinig van. Nee, Costa kunnen we absoluut aanraden.

"Geweldige eerste Cruise ervaring"traduzir
Jonas
9,0

26.06.2013 Midden Juni hebben we voor het eerst cruise gemaakt. Het was werkelijk een onvergetelijke ervaring!

Reisschema: Savona-Barcelona-Palma-Malta-Catania-Napels
We hebben nooit een excursie geboekt, alles zelf verkend met openbaar vervoer, dit was goed te doen. Enkel werd er wat kort aangemeerd in Barcelona en Napels

Eten & drinken: A la carte is perfect! Buffet is redelijk druk, maar lekker en afwisselend, bediening top, super vriendelijk personeel.

All inclusive pakket: zeker de moeite waard! heel veel sterke drank en cocktails zitten in het pakket, alle frisdranken uit blik ook.

Transfer luchthaven: perfect georganiseerd, in luchthaven en haven staan ze je steeds op te wachten.

Shows: elke avond is er een prachtige show, in elke bar is er live muziek

Annimatie: waren wat onvriendelijk

Prijs: we betaalde 1500 euro voor 2 pers. incl vlucht, all inclusive en transfer van luchthaven, geen geld voor wat we gekregen hebben!

Hut: heel proper en ruim!

Zeker een aanrader !!

"Dit schip nooit meer....."traduzir
Sandra en Olaf
6,0
5,0
5,0

19.06.2013 We waren vroeg in juni gegaan voor de rust.... Bleken de italiaanse scholen al vakantie te hebben en daardoor waren er heel veel kinderen aan boord. Alle plekken bij en in het zwembad werden door deze kinderen ingenomen, ook was er hierdoor erg veel lawaai. Zwembaden zijn veel te klein voor zoveel mensen.

Het entertainment viel ons erg tegen, er was een zuid afrikaans zangduo aan boord maar dit zong Vreselijk vals (vooral de man). Wij zijn 2 keer de show uitgelopen.

Onze geboekte excursie op de laatste dag in Napels ging niet door, er was geen Duitssprekende gids. Dit hoorden we helaas pas de avond ervoor.

Het eten was goed, niet bijzonder, maar dat kan ook haast niet voor zoveel mensen. Het personeel doet erg hun best, zij werken 12 uur per dag, 7 dagen per week, 8 maanden achter elkaar, geen wonder dat ze niet altijd even vriendelijk overkomen. Het schip was schoon, de hutten prima verzorgd.
Al met al een redelijke vakantie, maar veel te massaal en te lawaaiig.

"Leuk maar Masaal."traduzir
Michel
8,0

20.06.2013 Reizen met de Costa Favalosa was over het geheel positief te noemen en voot herhaling vatbaar. De boot is een genot om op te verblijven. Diverse sfeervolle (lounge) barren. Prima eten en schone hutten. Absoluut een groot voordeel is het all inclusive dranken pakket van 19.99 euro. Je kan bestellen wat je wilt tot aan luxe cocktails toe. Nadeel is het massale gebeuren rondom ontbijt en lunch. Mensenmassa.En de bediening achter de bar. Je wordt genegeert als je niet commanderend en op luide toon je bestelling doet. Vreemd. Verder prima cruise. Heerlijke manier van reizen slapend naar je volgende bestemming. Top.

"Niet voor herhaling vatbaar"traduzir
Suus van Soest
3,0
4,0
2,0
3,0

14.06.2013 Na onze ruime ervarin met cruisen is de deze boot ons behoorlijk tegen gevallen. Erg onrustig, in elke haven een komen en gaan van passagiers. Het achterdek zwembad (uitsluitend boven de 18) werdt niet consequent gehandhaaft. Het eten was vaak bar slecht. Personeel (behalve op het achterdek ) waren de meeste erg vriendelijk. De boot op zich mooi en schoon, ook in de openbare ruimtes. Niet alles is dus negatief.

1 2 3 4 5 6 7 seguinte

Link do Zoover no seu website

Clique aqui para todas as opções de gadgets do Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o vôo?

Você é o proprietário?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário da acomodação. Clique aqui para mais informações